Haluan suudella miehen kanssa

KeltenLeikki

Haluaisin suudella vanhemman miehen kanssa. Itse olen 52 v ukkomies.
Pitkät kielisuudelmat voi johtaa mihin tahansa..

10

1085

Vastaukset

• Siis toisen samanikäisen kanssa vai vielä vanhemman??

• Saman ikäinen tai vanhempi mutta ei nuorempi.

• täällä yksi vanhempi joka haluaisi suudella miesta.annapa yhteystietosi mulle

• Mistäpäin olet?

• pks

• Sepi800(at)suomi24.fi

• Taapeli50@gmail.com olis samalla fiiliksellä.

• olisi ihanaa kun saisin suudella sinua myös alapäätäsi laskisit lastin suuhuni sitten suutelisimme pidempään mies odottaa sinua suutelemaan

• Itsellä vissiin jonkun näköinen homofobia? haluistani huolimatta,kun haaveena vanhempi fyysisesti kookas määrätietoinen/määräilevä mies(itse182/88) joka kutsuisi kylään,tarjoaisi kahvit tai paukut,sen jälkeen riisututtaisi minut, komentaisi sänkyyn selälleen tai vatsalleen haluistaan riippuen,tulisi päälleni,suutelisi, imettäisi,nuolisi... enkähän kookkaan,henkisesti/ fyysisesti vahvemman miehen alta/kainalosta mihinkään pääsisi... (ehken haluaisikaan) mahtavaa olisi,jos touhussa olisi mukana nahkaa! 54 ukkom. Hki

• Yäk🤮

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      106
      3633
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3625
    3. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      76
      2617