Onko selvännäkijät nähneet oikein?

Uteelias

Olen eräässä hankalassa asiassa ottanut yhteyttä useampaan selvännäkijään, jotta saisin tilanteeseen selkeyttä. Kaikki ovat nähneet saman lopputuloksen asiassa. Nykyhetkessäkin monia asioita osunut kohdalleen ja tiedetty asioita, joita en ole kertonut. Onko kokemusta selvännäkijöistä? Ketkä parhaita? Tuleeko asia lopulta toteutumaan kerrottava tavalla?

18

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boltsifani

      Kristalliboltsi on ainakin hyvä. On vaan tainnut hänkin häipäistä kyllästyneenä sekopäiden haukkumisiin ja siihen kun hänen kaikki vastaukset eivät ole kysyjiä tyydyttäneet.
      Ne kun pitäisi olla aina pelkkää hyvää, lotto voittoa, työpikkoja jonossa, onnea ja kestäviä suhteita sun muuta riemua, ei mitään negatiivista.

      • Voi_teitä_hyväuskoisia

        Kristalliboltsi on itsekin tällä palstalla varsin suoraan myöntänyt, ettei hän ole mikään oikea ja aito näkijä.

        Joten älä puhu palturia ja lakkaa valehtelemasta.

        Hän keksi kaikki ennustukset omasta päästään. Senkin asiainlaidan hän epäsuorasti totesi sanoessaan epämääräisesti, että hänen kirjoittamansa ja "näkemänsä" asiat ovat niin " epätodellisia ja uskomattomia, ettei niitä voi todeksi uskoa." Ja että hän teki sitä olevinaan " ennustusta" vain siksi, koska hänen lukijansa pitivät niistä.
        Tämänkin hän totesi varsin suoraan.

        Joten mitenkäpä selitätte nämä hänen omat sanomiset?
        Ettepä mitenkään muuten, kuin että teitä on hyvät ihmiset vedätetty ja kusetettu oikein olan takaa.

        Sitäpaitsi hän huseerasi tällä keskustelupalstalla useammallakin eri nimimerkillä.
        Sen huomasi erittäin helposti, kun tarkasteli eri nimimerkkien kirjoitustyyliä, joka oli täysin samanlainen ja kaltainen, käyttämine sanoineen, ja jopa samanlaisinen kirjoitusvirheineen, kuin Kristalliboltsilla.

        Lukekaa taaksepäin eri nimimerkeillä toimineiden kirjoittajien kirjoittaneita tekstejä ja verratkaa niitä sitten Kristalliboltsin tekemiin.
        Jos ette usko minua.

        Joku saa näköjään kicksejä ja huvia itselleen mitä uskomattomimmista asioista.

        Ts. teitä on vedätetty ja huijattu.


      • Boltsifani
        Voi_teitä_hyväuskoisia kirjoitti:

        Kristalliboltsi on itsekin tällä palstalla varsin suoraan myöntänyt, ettei hän ole mikään oikea ja aito näkijä.

        Joten älä puhu palturia ja lakkaa valehtelemasta.

        Hän keksi kaikki ennustukset omasta päästään. Senkin asiainlaidan hän epäsuorasti totesi sanoessaan epämääräisesti, että hänen kirjoittamansa ja "näkemänsä" asiat ovat niin " epätodellisia ja uskomattomia, ettei niitä voi todeksi uskoa." Ja että hän teki sitä olevinaan " ennustusta" vain siksi, koska hänen lukijansa pitivät niistä.
        Tämänkin hän totesi varsin suoraan.

        Joten mitenkäpä selitätte nämä hänen omat sanomiset?
        Ettepä mitenkään muuten, kuin että teitä on hyvät ihmiset vedätetty ja kusetettu oikein olan takaa.

        Sitäpaitsi hän huseerasi tällä keskustelupalstalla useammallakin eri nimimerkillä.
        Sen huomasi erittäin helposti, kun tarkasteli eri nimimerkkien kirjoitustyyliä, joka oli täysin samanlainen ja kaltainen, käyttämine sanoineen, ja jopa samanlaisinen kirjoitusvirheineen, kuin Kristalliboltsilla.

        Lukekaa taaksepäin eri nimimerkeillä toimineiden kirjoittajien kirjoittaneita tekstejä ja verratkaa niitä sitten Kristalliboltsin tekemiin.
        Jos ette usko minua.

        Joku saa näköjään kicksejä ja huvia itselleen mitä uskomattomimmista asioista.

        Ts. teitä on vedätetty ja huijattu.

        Ei muuten ole vaan se olet sinä, joka haluat hänen häipyvän sivustolta. Lueskeleppa omia kirjoitusvirheitäsi niin ei tule epäselväksi kuka kirjoittaja on.
        Toinen varma asia on, että kristalliboltsi ei muita nimimerkkejä käyttänyt eikä käytä.


      • Boltsifani
        Voi_teitä_hyväuskoisia kirjoitti:

        Kristalliboltsi on itsekin tällä palstalla varsin suoraan myöntänyt, ettei hän ole mikään oikea ja aito näkijä.

        Joten älä puhu palturia ja lakkaa valehtelemasta.

        Hän keksi kaikki ennustukset omasta päästään. Senkin asiainlaidan hän epäsuorasti totesi sanoessaan epämääräisesti, että hänen kirjoittamansa ja "näkemänsä" asiat ovat niin " epätodellisia ja uskomattomia, ettei niitä voi todeksi uskoa." Ja että hän teki sitä olevinaan " ennustusta" vain siksi, koska hänen lukijansa pitivät niistä.
        Tämänkin hän totesi varsin suoraan.

        Joten mitenkäpä selitätte nämä hänen omat sanomiset?
        Ettepä mitenkään muuten, kuin että teitä on hyvät ihmiset vedätetty ja kusetettu oikein olan takaa.

        Sitäpaitsi hän huseerasi tällä keskustelupalstalla useammallakin eri nimimerkillä.
        Sen huomasi erittäin helposti, kun tarkasteli eri nimimerkkien kirjoitustyyliä, joka oli täysin samanlainen ja kaltainen, käyttämine sanoineen, ja jopa samanlaisinen kirjoitusvirheineen, kuin Kristalliboltsilla.

        Lukekaa taaksepäin eri nimimerkeillä toimineiden kirjoittajien kirjoittaneita tekstejä ja verratkaa niitä sitten Kristalliboltsin tekemiin.
        Jos ette usko minua.

        Joku saa näköjään kicksejä ja huvia itselleen mitä uskomattomimmista asioista.

        Ts. teitä on vedätetty ja huijattu.

        Jäi kirjoittamatta.
        Lue." näkijät kertokaa". Kristalliboltsi antaa ihan oikean näyn kysyjälle, ei mitään epäselvyyttä asiasta. Toiset eivät vaan halua myöntää asiaa todeksi.


    • kavitasha

      joo no keskiyö näki ihan hyvin olen pyytäny pari kertaa apua juttuihin. kerto enemmänki eli kyllä se osu ja uppos mun kohdalla hyvin

    • uskoitseesi

      Jos asia on hyvin tärkeä, esim. Taloudesta, ihmisuhteista tai muusta vastaavasta älä ihmeessä ainakaan usko 0700 näkijöitä. Vaikka monikin kertoo samaan suuntaan ei toteudu todellakaan välttämättä. Kokemusta on riittävästi jo asiasta. Kymmenenkin voi kertoa asiaa samaan suuntaan ja ei välttämättä toteudu ja kun ei ala toteutumaan ennustuskin alkaa muuttua!

    • Hyväkokemus

      Keskiyö / Tuntijasi minullekin nähnyt. Asioita tapahtunut muutaman vuoden sisällä (olen kyllä ottanut useammankin katsannon eri tilanteissa). Tosin itselleni jotkut nähdyt asiat ovat auenneet hitaasti, olen vasta ajan kuluessa ymmärtänyt mistä hänen kertomissaan asioissa on kyse.

      Uskoisin - omien kokemusteni perusteella - että kyseessä on aito näkijä. Välillä kylläkin kuvailee asioita aika vertauskuvallisesti/näynomaisesti 😊.

    • torrso

      Riippuu asiasta. Jos kysyt vaikka, saanko sen miehen jonka haluan tai saanko sen työpaikan jonka haluan, moni selvänäkijä voi vastata myöntävästi ihan vain sen takia, että sinulle tulisi hyvä mieli.

      • ettäsilleesti

        Niin eikä siihen myöntävään vastaukseen edes selvännäkijää tarvita.. Mutta siitäpä oikean selvännäkijän erottaakin, ei mielistele soittajaa vaan kertoo totuuden tulevasta rehellisesti. Ilmeisesti ne jotka vain rahastavat eivätkä näe oikeasti mitään, mielistelevät soittajia uuden soiton toivossa? Olisiko näin? Olipa sitten kyse ihmissuhteista tai taloudesta tai työpaikasta.


    • jatamaolihyvaasia

      itselle katsoi Kristallikello suhteisiin, meni oikein se silloinen tulkintansa mulle..., vaikka alkuun mä kyllä ajattelin pari kuukautta,ettei tällä ollut mitään hajuakaan mitä puhuu, enkä uskonut asiaa ees, vaan nauroin. Siitä on noin vuosi ja kyseessä oli silloin mieheni jonka kanssa nyt suhteessa. Kuvaus meni sillälailla sitten kuitenkin täysin nappiin ettei sitä voinut arvata vaan oli yksityiskohtainen ja laitoin merkintöjä muistiin (mm kuvaamansa maisema ja silloinen matkakin yms juttua). Oli pari muutakin juttua, mitkä toteutui. Liekö sattumaa vaiko mitä, mutta otan kyl vastaisuudessakin häneen yhteyttä. Ainakin mulle näki..

      • Kevätlintu79

        Kauanko meni kun asioita rupesi tapahtumaan? Kohta tulee vuosi kristallikellon tekemästä ennustuksesta eikä ole tapahtunut mitään siihen suuntaankaan...toki aikahan on häilyvä käsite😊


      • kermaheppi
        Kevätlintu79 kirjoitti:

        Kauanko meni kun asioita rupesi tapahtumaan? Kohta tulee vuosi kristallikellon tekemästä ennustuksesta eikä ole tapahtunut mitään siihen suuntaankaan...toki aikahan on häilyvä käsite😊

        Heippa ei minullekaan ole hänen näkynsä ainakaan vielä toteutuneet. Aikaa on nyt kulunut jo yli vuosi, oli mielestäni enempi musta tuntuu tulkinta. Eli en suosittele.


    • siisiisrr

      ovat nähneet, kannattaa tutustua eri selvänäkijöihin niin löytyy se oma..

      • ilot

        Heippa!

        Jos raaskit maksaa näkemisestä kalliin minuuttitaksan,niin suosittelen Astralista Annea ja Liina Tihanea.
        Liina on virolainen,mutta puhuu hyvin suomea ja on asiallinen ja nopea,eikä kysy sinulta mitään.
        Anne näkee myös hyvin ja on nopea ja selkeä sanomisissaan.
        Kokemusta on.


      • Voi_teitä_hyväuskoisia

        Ilmiselvää mainostamista.
        Jo on ennättänyt tännekin palstalle nämä astral tv:n lonkerot.
        Ne on kuulkaa kaikki ennustajiksi itseään väittävät ihan huijareita ja valehtelijoita.
        Ja täyttä skeidaa puhuvaa sakkia!
        Uskokaa nyt jo!

        Puhun omasta kokemuksesta.

        Älkää te enää menettäkö rahojanne huijareille ja epärehellisen työntekijöille.

        Jos soitatte, niin menettäkää vaan tyhmyyttänne rahanne.

        No, jos haluatte olla hölmöjä, niin uskokaa vaan kaikki, mitä teille sanotaan ja luvataan, mutta jonkin ajan kuluttua tulette sitten huomaamaan, että yksikään teille sanotuista ja luvatuista asioista eivät tule pitämään paikkaansa.


    • Kokemuksiakyselen

      Onko kellään kokemuksia selvännäkijästä Tuija Tiippana?

      • jotaasjotakin

        aijotko monessakin topicissa kysellä tämän "Tuija Tiippanan" perään? :) ei ole tuttu eikä ikinä kuullut


    • Köplerssör

      Minulle ei ole kyllä kolme eri ennustajaa ennustanut mitään oikein. Paitsi että yksi kuulemma "näki" että tulen matkustamaan edestakaisin pohjoissuomeen ja olinkin silloin menossa armeijaan... Mutta siis kaikki muut on menneet väärin. Ihminen muuttaa itse todellisuuttaan ja tulevaisuuttaan tietoisilla valinnoillaan. Siksi olisikin hyvä alkaa tehdä järjestelmällisesti asioita mitkä ovat hyväksi ihmiselle. Tottahan jokaista maksullista ennustajaa ainakin yksi viesti kehuu, nimittäin heidän oman itsensä kirjoittama!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe