Ikä kysymys

Neito30v

Minkä ikäisenä naiset vielä harrastavat itsetyydytystä ja miltä orkku tuntuu?

9

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku-ukko

Vaimo 60 ja ainakin vielä tuntuu sormi tekevän hyvää :)

• joskustulvin

Ikäni on 50 .... joka tyydyttää itsensä säännöllisesti. Häveliäsyyteen ei ole syytä ....olen tehnyt sen tähän asti ja haluan sen varmasti myös edelleen.
      Tietysti tekniikan tiettyyn rajaan asti on tärkeä kuinka kiihottaa itse itseään...... mutta minun kohdallani se mahdollistaa moninkertaisen nautinnon ... eli hommaa kestääkin kauemmin ...

• Kiva kuulla naisen suusta tälläistä tiedän sellaisia naisia jotka ovat niin häveliäitä tai eivät tunnusta asiaa

• Niin loskus tulvin oletko parisuhteessa nimimerkistä päättelen et taitaa olla joskus märkä tavara

• "Vanhempi" nainen ! Tyydyttäisin Sinua mielelläni tuolla masturbaattorillani !!! Sinä nautit ja minä tuotan nautintoa sinulle !!!!! (Olen miespuolinen ) 046 5742240

• iänkaiken

Olen 67 ja hienossa kunnossa.Mies ei enää ole seksihommista innostunut,joten tyydytän muutaman kerran viikossa itseni dildon ja pikku kätöseni yhteistyöllä. Nuorempana etsin silloin tällöin herrasmiehen kanssani nautiskelemaan,mutta seuran hankintatoimet olivat hankalia.

• Helppoaseon

Iänkaiken.
      Tehdään seuran hankkiminen helpoksi.

• iänkaiken

Helppoako se on :) Ei lainkaan ! Ei ole lemmenpesää,ravintoloissa en käy,viiniä en litki ja suomalainen luontokin on kaunis,mutta karu!

• Vittupanonaika

Silloin kun mieleni tekee. Ei suinkaan yli 80 kymppisenä enään. Alle 80 kymppisenä ainakin. Niin kauan kuin tekee mieli tyysyttää itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe