Minkä ikäisenä naiset vielä harrastavat itsetyydytystä ja miltä orkku tuntuu?
Ikä kysymys
9
580
Vastaukset
- pikku-ukko
Vaimo 60 ja ainakin vielä tuntuu sormi tekevän hyvää :)
- joskustulvin
Ikäni on 50 .... joka tyydyttää itsensä säännöllisesti. Häveliäsyyteen ei ole syytä ....olen tehnyt sen tähän asti ja haluan sen varmasti myös edelleen.
Tietysti tekniikan tiettyyn rajaan asti on tärkeä kuinka kiihottaa itse itseään...... mutta minun kohdallani se mahdollistaa moninkertaisen nautinnon ... eli hommaa kestääkin kauemmin ...Kiva kuulla naisen suusta tälläistä tiedän sellaisia naisia jotka ovat niin häveliäitä tai eivät tunnusta asiaa
Niin loskus tulvin oletko parisuhteessa nimimerkistä päättelen et taitaa olla joskus märkä tavara
"Vanhempi" nainen ! Tyydyttäisin Sinua mielelläni tuolla masturbaattorillani !!! Sinä nautit ja minä tuotan nautintoa sinulle !!!!! (Olen miespuolinen ) 046 5742240
- iänkaiken
Olen 67 ja hienossa kunnossa.Mies ei enää ole seksihommista innostunut,joten tyydytän muutaman kerran viikossa itseni dildon ja pikku kätöseni yhteistyöllä. Nuorempana etsin silloin tällöin herrasmiehen kanssani nautiskelemaan,mutta seuran hankintatoimet olivat hankalia.
- Helppoaseon
Iänkaiken.
Tehdään seuran hankkiminen helpoksi. - iänkaiken
Helppoako se on :) Ei lainkaan ! Ei ole lemmenpesää,ravintoloissa en käy,viiniä en litki ja suomalainen luontokin on kaunis,mutta karu!
- Vittupanonaika
Silloin kun mieleni tekee. Ei suinkaan yli 80 kymppisenä enään. Alle 80 kymppisenä ainakin. Niin kauan kuin tekee mieli tyysyttää itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24915216Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251696IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690