Minkä ikäisenä naiset vielä harrastavat itsetyydytystä ja miltä orkku tuntuu?
Ikä kysymys
9
559
Vastaukset
- pikku-ukko
Vaimo 60 ja ainakin vielä tuntuu sormi tekevän hyvää :)
- joskustulvin
Ikäni on 50 .... joka tyydyttää itsensä säännöllisesti. Häveliäsyyteen ei ole syytä ....olen tehnyt sen tähän asti ja haluan sen varmasti myös edelleen.
Tietysti tekniikan tiettyyn rajaan asti on tärkeä kuinka kiihottaa itse itseään...... mutta minun kohdallani se mahdollistaa moninkertaisen nautinnon ... eli hommaa kestääkin kauemmin ...Kiva kuulla naisen suusta tälläistä tiedän sellaisia naisia jotka ovat niin häveliäitä tai eivät tunnusta asiaa
Niin loskus tulvin oletko parisuhteessa nimimerkistä päättelen et taitaa olla joskus märkä tavara
"Vanhempi" nainen ! Tyydyttäisin Sinua mielelläni tuolla masturbaattorillani !!! Sinä nautit ja minä tuotan nautintoa sinulle !!!!! (Olen miespuolinen ) 046 5742240
- iänkaiken
Olen 67 ja hienossa kunnossa.Mies ei enää ole seksihommista innostunut,joten tyydytän muutaman kerran viikossa itseni dildon ja pikku kätöseni yhteistyöllä. Nuorempana etsin silloin tällöin herrasmiehen kanssani nautiskelemaan,mutta seuran hankintatoimet olivat hankalia.
- Helppoaseon
Iänkaiken.
Tehdään seuran hankkiminen helpoksi. - iänkaiken
Helppoako se on :) Ei lainkaan ! Ei ole lemmenpesää,ravintoloissa en käy,viiniä en litki ja suomalainen luontokin on kaunis,mutta karu!
- Vittupanonaika
Silloin kun mieleni tekee. Ei suinkaan yli 80 kymppisenä enään. Alle 80 kymppisenä ainakin. Niin kauan kuin tekee mieli tyysyttää itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912540V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134047- 513658
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533351- 1163314
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482245- 392163
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271988On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva131671