Kekki piti mielevänä.

20

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-AloneN

hih hih minä pyöritin persettä Putinille hih hih

• noinonvainjotodettava

Et sinä ole täysjärkinen, hakeudu hyvä ihminen hoitoon.
      En tarkoita asioita niinkään, vaikka niistäkin paistaa kyllä joku hulluus, vaan toimintaasi tällä palstalla yleensä.

• Historiallinen tosiasiahan tuo Kekin puhe on. En minä sitä ole pitänyt.

• JuurikinNoinSeOn

Niin piti. Eikö naapurivaltion päämiehen kuoltua saa pitää muistopuhetta?

• Kyseessä oli maailmanhistorian pahin murhamies.

• Tiedoksesii
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Kyseessä oli maailmanhistorian pahin murhamies.

Pol Pot pisti paremmaksi. Hyvin pärjäsi myös idolisi Hitler tuossa kisassa.

• Tiedoksesii kirjoitti:

Pol Pot pisti paremmaksi. Hyvin pärjäsi myös idolisi Hitler tuossa kisassa.

Tuollaiselle väitteelle Hitleristä idolinani olisi hyvä olla jotain perusteluja.

• Tiedoksesii

Tuollaiselle väitteelle Hitleristä idolinani olisi hyvä olla jotain perusteluja.

Rys*ittely riittää. Sehän on Suomen fasististen liikkeiden, kuten IKL:n, yleisesti käyttämää terminologiaa.

• Tiedoksesii kirjoitti:

Rys*ittely riittää. Sehän on Suomen fasististen liikkeiden, kuten IKL:n, yleisesti käyttämää terminologiaa.

Sinähän siinä Rys..t en minä.

• Tiedoksesii

Sinähän siinä Rys..t en minä.

Hohhohoooooooo, katsoppas aiempaa tuotantoasi.

Jopa palstan pitäjä alkoi sensuroimaan rys*ittelyäsi automaattivalvonnalla.

• OikeistoSosDem
        Tiedoksesii kirjoitti:

Hohhohoooooooo, katsoppas aiempaa tuotantoasi.

Jopa palstan pitäjä alkoi sensuroimaan rys*ittelyäsi automaattivalvonnalla.

Jatkat edelleen rys...i.

• JuurikinNoinSeOn

Jatkat edelleen rys...i.

Aikaisempi tuotantosi vain kertoo todellisen aatteesi.

• hahhahhahhooooo

Kyseessä oli maailmanhistorian pahin murhamies.

Suurin osahan muhatuista oli inhoamiasi ryssiä joten sinä olet siten Stalinin suuri ihailija

• asiathuomioitiintarkoin

Kekkonen oli tuolloin pääministeri. Pääministeri Kekkosen innokkuus Stalinin muistamiseen oli poikkeuksellista, koska hän ei tyytynyt siihen, että Suomi olisi osoittanut osanottonsa normiliturgiaan kuuluvalla surunvalittelulla, joka olisi lähetetty tasavallan presidentti Paasikiven nimissä.
        Ei. Kekkosen täytyi välttämättä päästä peräti paikan päälle. Siellä hän sitten Moskovan suurlähettilään Jussi Mäkisen kanssa teki itseään tykö ja petasi tulevaisuuttaan ruplaorjana.

• historiaa_
        asiathuomioitiintarkoin kirjoitti:

Kekkonen oli tuolloin pääministeri. Pääministeri Kekkosen innokkuus Stalinin muistamiseen oli poikkeuksellista, koska hän ei tyytynyt siihen, että Suomi olisi osoittanut osanottonsa normiliturgiaan kuuluvalla surunvalittelulla, joka olisi lähetetty tasavallan presidentti Paasikiven nimissä.
        Ei. Kekkosen täytyi välttämättä päästä peräti paikan päälle. Siellä hän sitten Moskovan suurlähettilään Jussi Mäkisen kanssa teki itseään tykö ja petasi tulevaisuuttaan ruplaorjana.

Ääliö, historiasaitti on on noin vanhoille asioille

• fossiiliurho
        historiaa_ kirjoitti:

Ääliö, historiasaitti on on noin vanhoille asioille

Älä nyt noin. Kyseessähän on kepulainen (yleisnimitys nykyään myös ex-böndebundetille) pääministeri. Vai onko täällä rajattu kepulaispolitiikan harjoittamisesta kirjoittaminen johonkin ajanjaksoon?

• historiaa_
        fossiiliurho kirjoitti:

Älä nyt noin. Kyseessähän on kepulainen (yleisnimitys nykyään myös ex-böndebundetille) pääministeri. Vai onko täällä rajattu kepulaispolitiikan harjoittamisesta kirjoittaminen johonkin ajanjaksoon?

On rajattu
        "Keskustele Suomen Keskustasta ja puolueen harjoittamasta politiikasta."

Tuohon aikaan ei ollut keskustaa.

• V.Rösti
        fossiiliurho kirjoitti:

Kyllä on on. Ajanjakso on määritelty ohjesäännössässässässä, joka löytyy joka tuvan seinältä ja lattialta ja jos ei löydy, joku on on ääliö unohtanut ne sinne laittaattaaattaa.. Asento ja katse eteenpäin ja käännös vasempaan päin päin päin. Nyt on niin, että viikkoa vanhempia keskustakusta-asioita ei käsitellä tästlähin. Ja nekin vain, jos Sipilä antaa luvan. Käännös oikeaan päin. Nyt loppuu se kepulle vinoilu. Kuka siellä vielä kuikuilee, joku YLE-toimittajako? Loppuu se kuikuilu hyvin loppuu lyhyeeneeneen kohta. Niin sanon minä. Minä. Olen hyvin vakavastiotettava henkilö, minun kanssani ei kannata joutua vaikeuksiinsiinsiin. Tulee syytösiä hyvin helposti nimittäin. Täin. Kyllä nyt näin on on. Asiat nimittäin.
        Onko kysyttävää? Jos ei, lepo, asento, lepo, asento, lepo. Voitte poistua. Lepoasentoon voitte poistuatua. Hyväävää yötä. Yötä. Täh?

https://www.youtube.com/watch?v=cH3gdCiHGgk

• böndebundet
        historiaa_ kirjoitti:

On rajattu

Maalaisliitto on keskustan historiaa ja kuuluu ilman muuta aihepiiriin sitä kautta.
        Samaa skeidaahan se on, vaikka eri nimellä.
        Monestiko kepu onkaan nimeään vaihtanut? Palstan pitäjä tietysti on antanut aihepiirin sen mukaan, mikä nimi tuolla puolueella nykyään on. Eihän persupalstallakaan mainita Sirkka, Minä ja Pekka puoluetta, josta ei saisi kirjoittaa, kun SMP meni konkurssiin ja se on nyt perussuomalaiset. Saa siellä kirjoittaa myös pientalonpoikainpuolueesta, joka oli se puolue, jonka Vennamo perusti lähdettyään Maalaisliitosta.

• kepupettääaina
        historiaa_ kirjoitti:

On rajattu

Mutta takinkääntäjällä oli hyvin keskustalainen mieli jo silloin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe