Korean katukuvassa näkee kyllä eniten Hyundaita. Hyundai bussejakin näkee mukavasti.
https://www.youtube.com/watch?v=wtxmVk0c7H4
Hyundai Hyundai
5
188
Vastaukset
- tatapesee
no, menepä Intiaan niin näet jotain muuta. He eivät välitä japanilaisista autoista eikä korealaisista.
Intiassa jyllää TATA. käytännössä kaikki autot siellä ovat merkkiä TATA. Monet ovat länsimaisten vaunujen kopioita, laatu heikohko.- HevosmiehenUutisia
Sepustuksestasi ei puuttunut kuin se kuuluisa linkki, joka edes jollain tapaa vahvistaisi MUTU tuntumasi intian myydyimpään automerkkiin.
- tatapesee
En tarvitse mitään mutuja enkä linkkejä koska olen itse siellä käynyt ja liikkunut TATAlla pitkiä matkoja, pitkin todella surkeita teitä.
Intian valtatiet, siis suurimmat ja parhaat ovat täynnä valtavia kuoppia, joita ei ole ainakaan 30 vuoteen korjattu. Ne ovat niin uskomattoman syviä ja laajoja että parikin lehmää mahtuisi niissä köllimään. Ja niin toisinaan olikin koska lehmien päälle ei saa ajaa. Ajo valtateillä oli siis jatkuvaa pujottelua kuoppien ohi ja vastaantulevan hurjan liikenteen väistelyä. Lisäksi intialaiset ajavat vääräälä puolella eli vasemmalla. Monesti kyllä tuntui etteivät kaikki ajajat tienneet kumpi oli oikea. Liikenne siellä on täydellinen kaaos. Siinä ympäristössä TATA on ihan sopiva auto koska se on sopivan kapea rungoltaan (vähemmän kolareita!) ja sitkeä diesel naputtaa uskollisesti. Muuten ne autot ovat heikkoa tekoa.
- deeeee
Hyundai on hyvä automerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898