Jos kysyisit minua kahville,

luotatminuun

vastaisin kyllä.

45

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalonivaa

      Miksi asut niin kaukana?

      • niinonkin

        Ässälle?


    • Sumppia

      Suurin osa lähtisi jos kysyttäisi kahville.

    • olettepissahousuja

      Minäkin miehenä voisin lähteä KENEN naisen kanssa tahansa kahville eikä siinä mitään ihmeellistä.

      KUKAAN nainen ei vain kysy, ei uskalla kysyä jne.

      NAISET olette yksiä vitun pelkureita tai rima on vain teillä liian korkealla.

      • revisiitähuumoria

        Katos kun miehet on opettanut et jos ne ei tuu itte kysyy kahville niin eivät o aidosti kiinnostuneita ja näin ollen lähtisivät kenen tahansa kanssa kahville ja siis lähtevätkin ku tulee seuraava kysyjä. Ei kiinnosta helpot.


      • olettepissahousuja
        revisiitähuumoria kirjoitti:

        Katos kun miehet on opettanut et jos ne ei tuu itte kysyy kahville niin eivät o aidosti kiinnostuneita ja näin ollen lähtisivät kenen tahansa kanssa kahville ja siis lähtevätkin ku tulee seuraava kysyjä. Ei kiinnosta helpot.

        Helpot?

        Siis tarkoitat että mies on "helppo" jos haluaa tutustua eikä ulkonäkö ole määräävä tekijä valinnassa kenen kanssa käy kahvilla?

        Vittu sun typerää järjenjuoksuasi.

        Lähtisin kohteliaisuudesta kahville jotta toiseen voi tutustua ihmisenä ja naisena.

        Mutta sä vitun ääliö et sellaista tajua.

        Lähtisin koska arvoistaisin naisen ROHKEUTTA kysyä eikä olla sellainen pissihousupelkuri niin kuin suurin osa teistä naisista on.


      • novoivittu

        Kyllä sun laisia miehiä on harvassa. Ei kukaan nainen uskalla mitään ehdottaa tai edes lähestyä, kun miehet valittaa, että taas kamalannäköinen nainen luulee jotain..
        Miehille kun tuntuu. Kelpaavan vain missit.


      • revisiitähuumoria

        Otan osaa turhautumisesi johdosta. Kyse ei kuitenkaan ole välttämättä rohkeuden puutteesta - itse naisena uskallan lähestyä miehiä - vaan siitä ettei miesten lähestymisessä ole mitään pointtia, koska se johtaa vaan ongelmiin. En halua lähteä kahville henkilön kanssa, jos hän on lähtenyt sinne vain kohteliaisuudesta (eikä luonnollisestikaan sano sitä suoraan).

        Ulkonäkö ei ole määräävä tekijä, mutta itse en halua aloittaa suhdetta, jos ei ole molemminpuolista kemiaa. Sellainen suhde ei nimittäin tule kestämään.


      • olettepissahousuja

        Sä olet täysi pentu. Keskustelu on päättynyt.

        Sulle Ulkonäkö => kemiat => munaa pilluun => oi rakkaus!


      • olettepissahousuja
        revisiitähuumoria kirjoitti:

        Otan osaa turhautumisesi johdosta. Kyse ei kuitenkaan ole välttämättä rohkeuden puutteesta - itse naisena uskallan lähestyä miehiä - vaan siitä ettei miesten lähestymisessä ole mitään pointtia, koska se johtaa vaan ongelmiin. En halua lähteä kahville henkilön kanssa, jos hän on lähtenyt sinne vain kohteliaisuudesta (eikä luonnollisestikaan sano sitä suoraan).

        Ulkonäkö ei ole määräävä tekijä, mutta itse en halua aloittaa suhdetta, jos ei ole molemminpuolista kemiaa. Sellainen suhde ei nimittäin tule kestämään.

        "En halua lähteä kahville henkilön kanssa, jos hän on lähtenyt sinne vain kohteliaisuudesta (eikä luonnollisestikaan sano sitä suoraan)."

        Vitun VALOPÄÄ.

        Ensiksikin se ei tarkoita että lähtisin AINOASTAAN kohteliaisuudesta ja se olisi kohteliaisuus naisen ROHKEUTTA kohtaan.

        Mutta ole pissihousupelkuripentu. Kemioit ja munaa pilluun. Löydät sitten sen sun sielunkumppanin.

        eikun vitun naurut vaan.


      • mies.sivusta
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Sä olet täysi pentu. Keskustelu on päättynyt.

        Sulle Ulkonäkö => kemiat => munaa pilluun => oi rakkaus!

        Kyllä se vaan nyt niin on, että EI kemiaa = EI suhdetta. Kyllä kemioiden kohtaaminen on aivan helvetin tärkeä juttu.


      • olettepissahousuja
        mies.sivusta kirjoitti:

        Kyllä se vaan nyt niin on, että EI kemiaa = EI suhdetta. Kyllä kemioiden kohtaaminen on aivan helvetin tärkeä juttu.

        Haistappas nyt omat munasi.

        MUTTA NIITÄ VITUN KEMIOITA EI VOI PÄÄTELLÄ JOSTAIN HETKELLISESTÄ KOHTAAMISESTA VAAN NE SELVIÄVÄT SIELLÄ KAHVILLA!

        Senhän takia sinne kahville mennään VALOPÄÄT.


      • Käytöstavat

        Mene helvettiin täältä. Kukaan ei lähde sinun kanssa mihinkään. Putkaan korkeintaan.


      • revisiitähuumoria

        Hyvä jos naurattaa eikä itketä.

        Yritän vielä vääntää rautalangasta. Naisena en pyydä miestä kahville, koska haluaisin saada ne pakit jos en oikeasti kiinnosta. En haluaisi että kukaan mies "palkitsee" minua rohkeudesta lähtemällä kanssani kohteliaisuudesta treffeille.

        Kuitenkin suurin osa miehistä toimisi juuri niin kuin itse kerroit toimivasi eli "palkitsisi" minut.

        Ilman kemiaa tulee vain pikasäätö ja edelleenkään sellaiset ei kiinnosta.


      • Nytonkäynyt
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Haistappas nyt omat munasi.

        MUTTA NIITÄ VITUN KEMIOITA EI VOI PÄÄTELLÄ JOSTAIN HETKELLISESTÄ KOHTAAMISESTA VAAN NE SELVIÄVÄT SIELLÄ KAHVILLA!

        Senhän takia sinne kahville mennään VALOPÄÄT.

        Niin että sun oma vaippa on jäänyt vaihtamata, kun noin ärsyttää. Käyhän opettelemassa kuivaksi ja kasvamassa jokunen vuosi niin unohtuu pissahousut.


      • olettepissahousuja
        Käytöstavat kirjoitti:

        Mene helvettiin täältä. Kukaan ei lähde sinun kanssa mihinkään. Putkaan korkeintaan.

        Haista vittu.


      • Käytöstavat
        revisiitähuumoria kirjoitti:

        Hyvä jos naurattaa eikä itketä.

        Yritän vielä vääntää rautalangasta. Naisena en pyydä miestä kahville, koska haluaisin saada ne pakit jos en oikeasti kiinnosta. En haluaisi että kukaan mies "palkitsee" minua rohkeudesta lähtemällä kanssani kohteliaisuudesta treffeille.

        Kuitenkin suurin osa miehistä toimisi juuri niin kuin itse kerroit toimivasi eli "palkitsisi" minut.

        Ilman kemiaa tulee vain pikasäätö ja edelleenkään sellaiset ei kiinnosta.

        Aivan sama. Molemmat olette täysiä huonosti kasvatettuja laps aikuisia joilta puuttuu käytöstavat. Putkaan kumpiki


      • Käytöstavat
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Haista vittu.

        Pakit tulee


      • olettepissahousuja
        Käytöstavat kirjoitti:

        Pakit tulee

        Mä en tarvii pissahousuja joten en edes anna sulle mahiksia antaa pakkeja.


      • Käytöstavat
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Mä en tarvii pissahousuja joten en edes anna sulle mahiksia antaa pakkeja.

        Sitä ei voi enää estää. Riittää


      • olettepissahousuja
        Käytöstavat kirjoitti:

        Sitä ei voi enää estää. Riittää

        Käytöstapojen itkeminen on juuri sellaisten pystyyn kuolevien pissahousujen merkki.

        Mitään ei koskaan saada aikaiseksi koska ettei vain "käytöstavat" unohdu.


      • revisiitähuumoria
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Mä en tarvii pissahousuja joten en edes anna sulle mahiksia antaa pakkeja.

        Ymmärrän turhautumisen.

        Tässä on kyse kuitenkin biologiasta. Mies on visuaalisten ärsykkeiden vietävissä. Olikohan se jotain 60% parisuhteista, joissa petetään. Näin ollen ei ole syytä aloittaa tapailua miehen kanssa, jota en ulkonäöllisesti kiinnosta sen vertaa että hän uskaltautuisi kysymään minua treffeille.

        Ei muuta kun tsemppiä radalle pissat housussa tai ei.


      • olettepissahousuja
        revisiitähuumoria kirjoitti:

        Ymmärrän turhautumisen.

        Tässä on kyse kuitenkin biologiasta. Mies on visuaalisten ärsykkeiden vietävissä. Olikohan se jotain 60% parisuhteista, joissa petetään. Näin ollen ei ole syytä aloittaa tapailua miehen kanssa, jota en ulkonäöllisesti kiinnosta sen vertaa että hän uskaltautuisi kysymään minua treffeille.

        Ei muuta kun tsemppiä radalle pissat housussa tai ei.

        "Näin ollen ei ole syytä aloittaa tapailua miehen kanssa, jota en ulkonäöllisesti kiinnosta sen vertaa että hän uskaltautuisi kysymään minua treffeille."

        Sä olet vatipää. Täydellinen vatipää.

        Tuo ei ole mitään vitun "biologiaa" vaan idiotismiaa.

        ETHÄN SÄ VOI TIETÄÄ MISTÄ SYYSTÄ SE MIES SUOSTUU SUN KANSSA TREFFEILLE KUN SINÄ OLET KIINNOSTUNUT HÄNESTÄ!!

        Onko sulle tullut mieleen että JUURI SE RUOKKII ULKONÄÖSTÄ KIINNOSTUMISTA KUN NAISET EIVÄT TEE ALOITTEITA?

        Oletko sinä vitun tyhmä vai olivatko vanhempasi vammaisia?

        Turhautuminen ei johdu siitä ettei joku kysy minua kahville koska vitut siitä vaan etä miten joku voi olla niin epälooginen?

        Ethän ole korkeastikoulutettu tai opiskele jotain, ethän?!

        Sano ettet koska et sovi liian korkeaa älykkyyttä vaatiiviin tehtäviin ikinä.


      • Kemiantietää

        "Kemiat" yleensä tietää jo ennen kun mikään kahvikutsu tulee mieleenkään.


      • olettepissahousuja

        Jos tuntee ihmistä aiemmin niin silloin kyllä.

        Muuten, EI.

        Yksinkertaisesti EI.


      • olettepissahousuja
        Kemiantietää kirjoitti:

        "Kemiat" yleensä tietää jo ennen kun mikään kahvikutsu tulee mieleenkään.

        Jos et myöskään tajunnut niin NAINEN OLI VALMIS miehen treffikutsuun kyllä eli siis naisen puolelta kemiat oli kunnossa.

        Kyse siis ei ollut siitä että naisen tulisi suostua kenen tahansa miehen treffikutsuun ilman kemioita vaan siihen että jos nainen löytäisi kemioita jonkun miehen kanssa ja kysyisi kahville niin se ei kävisi päinsä koska "pitää olla kemioita ja mies saattaa suostua vain kohteliaisuuttaa" blah-blah joku vitun muu tekosyy.

        Näiden naisten ei tulisi koskaan hankkia lapsia. Ei koskaan.

        Heille kemia on joku ulkonäöllinen munaa pilluun, mies tekee työt nainen makaa lahnana ja odottaa että pilluun tulee munaa, tuntuu kivalta "kemiat" ja vauva pullahtaa ulos.


      • juteltuaiemmin
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Jos tuntee ihmistä aiemmin niin silloin kyllä.

        Muuten, EI.

        Yksinkertaisesti EI.

        samaa mieltä


      • Ettähyvääelämää

        Ei tää 'pissahoususetäkään' kovin korkeasti koulutetulta vaikuta, kun ei osaa edes välimerkkejä käyttää. Sen lisäksi, että tuollaista 'aggressiota aggression vuoksi' -tekstiä on myötähäpeän ja huvittavuuden vuoksi vähän tylsää lukea, on se myös vähän ärsyttävää välimerkkien puuttumisen vuoksi. Olihan siellä toki joitakin pointtejakin, mutta silti vähän infantiilin vaikutelman antaa.


      • olettepissahousuja
        Ettähyvääelämää kirjoitti:

        Ei tää 'pissahoususetäkään' kovin korkeasti koulutetulta vaikuta, kun ei osaa edes välimerkkejä käyttää. Sen lisäksi, että tuollaista 'aggressiota aggression vuoksi' -tekstiä on myötähäpeän ja huvittavuuden vuoksi vähän tylsää lukea, on se myös vähän ärsyttävää välimerkkien puuttumisen vuoksi. Olihan siellä toki joitakin pointtejakin, mutta silti vähän infantiilin vaikutelman antaa.

        Hei PASKAPÄÄ!

        oliskohan niin vitun valopää että tällaiselalla aplslkla ei jaksa välittäääääääää miten näititää viestejä kirjoittaa? ;)

        Infantiilia voit etsiä housuistasi.


      • treffiteimeinaakemiaa
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Jos et myöskään tajunnut niin NAINEN OLI VALMIS miehen treffikutsuun kyllä eli siis naisen puolelta kemiat oli kunnossa.

        Kyse siis ei ollut siitä että naisen tulisi suostua kenen tahansa miehen treffikutsuun ilman kemioita vaan siihen että jos nainen löytäisi kemioita jonkun miehen kanssa ja kysyisi kahville niin se ei kävisi päinsä koska "pitää olla kemioita ja mies saattaa suostua vain kohteliaisuuttaa" blah-blah joku vitun muu tekosyy.

        Näiden naisten ei tulisi koskaan hankkia lapsia. Ei koskaan.

        Heille kemia on joku ulkonäöllinen munaa pilluun, mies tekee työt nainen makaa lahnana ja odottaa että pilluun tulee munaa, tuntuu kivalta "kemiat" ja vauva pullahtaa ulos.

        Treffeille voi lähteä vaikka kemiaa ei olisi, sitä kun ei ihmiset aina tiedä miksi joku kutsuu, voi ajatella että kaverina, seuranpuutteeseen, korvaamaan jotain toista, tai jos on jotain asiaa. Siellä se ehkä selviää se syy sitten.


      • Ettähyvääelämää
        olettepissahousuja kirjoitti:

        Hei PASKAPÄÄ!

        oliskohan niin vitun valopää että tällaiselalla aplslkla ei jaksa välittäääääääää miten näititää viestejä kirjoittaa? ;)

        Infantiilia voit etsiä housuistasi.

        No voi itkupotkuraivari sentään ;D


    • miettiiJmies

      Eikös sulla oo jotain juttua meneillään jonkun kanssa?

      • Jnainenjuu

        Juu, sun kanssa! ;)


      • toisenoMaaneisaakoskea

        Ai, mä oon olettanut, että sulla on, sen yhden taannoisen fb-profiilikuvan vuoksi....


      • miettiiJmies
        toisenoMaaneisaakoskea kirjoitti:

        Ai, mä oon olettanut, että sulla on, sen yhden taannoisen fb-profiilikuvan vuoksi....

        Ei mulla ketään ole. Kommentit/tykkäyksetkö herätti epäilyn?


      • toisenoMaaneisaakoskea
        miettiiJmies kirjoitti:

        Ei mulla ketään ole. Kommentit/tykkäyksetkö herätti epäilyn?

        Niitä en ole lukenut, pelkkää kuvaasi vain olen katsellut....


      • miettiiJmies
        toisenoMaaneisaakoskea kirjoitti:

        Niitä en ole lukenut, pelkkää kuvaasi vain olen katsellut....

        Ok. Mun kuvissa ei ole ollut naispuoleisia henkilöitä.


      • eipäole
        miettiiJmies kirjoitti:

        Ok. Mun kuvissa ei ole ollut naispuoleisia henkilöitä.

        Mistä sä olet päätellyt, että olis juttua meneillään jonkun toisen kanssa?


    • Moni ihminen lähtee mielellään kahville tutustumaan toiseen. Vain moukkamaiset ihmiset eivät osaa käytöstapoja ja on hyvä oppia tunnistamaan myös heitä ettei jatkossa törmää vääränlaisiin ihmisiin ja turhaan mieltänsä pahoita.

      Mukavaa loppiaista ja kivoja hetkiä kahvikupposten ja tee kuppien ääressä. :)

    • sinussaroikun

      Et sinä tahtoisi. Olisit voinut monia kertoja kysyä....

    • Badässille

      Toisitkos kahvit avannolle, jos tinkaisin? Pilkit tarjoisin palkaksi, jos haluaisit nylkytellä. Kohta alkaa nimittäin jäät kestämään ja varmaan kalaakin tulisi.

    • kahvipapuolet

      vastaa viestiin niin pyydän sinut kahville

      • tähänkö123

        Vastaan. ;)


      • kokeillaannythuvinvuoksi
        tähänkö123 kirjoitti:

        Vastaan. ;)

        oikea tietää kyllä mihin;)


    • mikäetteimaistuisi

      varmasti lähtisin jos pyytäisit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe