Mustat pekat jäi nyt käsiin ja ulosottoporukat odottelee....
Ei taida oikein asuntokauppa käydä?
10
241
Vastaukset
- frgd
Ei käy kauppa, ei. Meidän talon hintakin on pudotettu kolmanneksella, mutta puoleen vuoteen saatu vain muutama soitto.
- hjjkk
Kauppa käy jos paikka ja hinta oikea sekä tietysti kunto.
Eipä kyllä helppoa ole varmasti asunnon myynnin odottelu. - mustarastjohgtephfbve
eikä tarvii meidän Suomalaisten kohta kaupungin vuokrataloista haaveilla, kun kaikki menee näille meidän elätettäviksi käsiin jääneille kakkakuonoille. Niinhän tuossa itukassa luki että vastaanottokeskusten sulkeutuessa heidän asumisestaan huolehtii savonlinnan kaupunki. ELÄKÖÖN TASA-ARVO JA MEIDÄN VERONMAKSAJIEN IHMISOIKEUS :DDDDD Pitää vissiin itsekkin tahallaan hävittää kaikki henkilöpaperit, ostaa musta käkkäräperuukki ja mustaa kenkälankkia mitä hieroa naamaan, ja eikun kohti soskua ja lausua taikasana asylum. Johan tulee vähintään hotellitason oltavat ja lisäksi taskut sullotaan täyteen massia... Ai niin ja saa surutta ottaa ihania suomityttöjä ihan miten vaan haluaa ku eihän niistä tuu ku korkeintaan ehtoollista ku ei voi ymmärtää mitä täällä saa ja mitä ei saa tehdä :D
- NoHehHehTosiaan
Taikasanalla "asylum" pääset 20 henkilön huoneeseen, jossa sinun yksiösi on erotettu muista komerolla ja vanerinpalalla. Nukut patjalla lattialla ja kuukausitulosi on 300 euroa.
- Älä.nyt
NoHehHehTosiaan kirjoitti:
Taikasanalla "asylum" pääset 20 henkilön huoneeseen, jossa sinun yksiösi on erotettu muista komerolla ja vanerinpalalla. Nukut patjalla lattialla ja kuukausitulosi on 300 euroa.
jauha paskaa, kun et hommasta mitään tiedä.
Tieppäs tosijjaannii tuolleen ku suunnittelet:D:D Siitä se taevas sullekkii aakkii:D:D Suat iha ilimasta suvahtevaessuus- ja kulttuurkasvatusta ku määt vokkii asummaan:D:D
- NoHehHehTosiaan
Älä.nyt kirjoitti:
jauha paskaa, kun et hommasta mitään tiedä.
Minä olen käynyt vokissa katsomassa. Sinä kirjoittelet ilmeisesti puuhafoorumin "tietojen" perusteella.
- tyhjänäeituotakuntappioo
taitaa olla vuokralaisista pula
- hjkoij
Totta varmasti tuo pula ja tällä hetkellä on paljon todella huonokuntoisia vuokra-asuntoja tarjolla joten purettavia taloja riittää jatkossakin.
Harmi vaan jos jollain omat rahat kiinni kiinteistössä mikä puretaan.
Toisaalta oma hölmöys jos nyt ostaa esim Repolankaaresta halvan asunnon sillä ne kerrostalot ei ole sellaisia jotta niihin remonttia kannattaa tehdä.
Tontti siellä arvokas johon voisi rakentaa uutta hyvällä maisemalla.
- taktiikkaa
Päinvastoin ystävät. Nyt on aika satsata ja panostaa rajusti sijoitusasuntomarkkinoilla. Kunhan OKL- kompensaatiot tulee, vuokrataso nousee ja kysyntä kasvaa taas. Osta nyt, halvalla kun saa! itse panostan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777