Fisun uusi blogi

pyynnöstä

Joulu päättyi, suljen sivuni

Perjantai 6.1.2017 klo 14:33 - Olli


Hyvää mennyttä jouluaikaa.


Loppiainen on kuin loppuainen. Herkän,hempeän ,tunnelmallisen rakkaan jouluajan päätös. Monien tunnelmien. Luulin viime jouluaikana , kun se oli ensimmäinen äidin poismenon jälkeen että jospa tämä joulu ei mitään ylimääräistä kantaisi mukanaan


Erehdyin, erehdyin todella rankasti


Tämä joulun aika oli koko ajan äärimmäisen pahan olon ja ahdistuksen aikaa nettitrollien vuoksi. Loputonta valehtelua minusta, asioiden vääristelyä ja keksimistä julmilla keinoilla minua vastaan.Mikään ei ollut totta,ei edes lähelle .Ei ainoanakaan päivänä tai yönä. Minään aamuna ,en edes jouluaattona tai joulupäivänä voinut nousta onnellisena ylös. Kahden vuoden painajainen korostui tänä jouluaikana.


Mutta oli myös onnellisia,helliä,kultaisia ja lempeitä joulunajan hetkiä. Avovaimoni,ystävänaisten ja Fasun kanssa. Kun joulun hyvyyden henki ja sanomat olivat kanssani.Kun Jeesus-lapsi kulki vierellä ja sydämessä. Jos vaakakuppiin laittaisi joulunkokemusten maailman se kallistuisi enemmän sen loppuun asti kidutettuna olemisen puolelle Miten taas tunsin sisälläni joulun se henkinen vaakakuppi kallistuisi onnen puolelle.



Tänään nousimme ylös Fasun kanssa jo yhdeksän aikaan. Tänäkin aamuna henkisesti erittäin paha olo. Ihan tuon Fasun vuoksi makailin parisen tuntia että sai vieressäni maata siliteltävänä.Kovasti äijä kehräsi ja osoitti pitävänsä silityksestä.

Aamutoimien jälkeen aloin ottamaan jouluvaloja pois,riisumaan kuusta . Yllättävän nopeasti ,vain 1,20 t jälkeen oli kuusi vapaana koristeista. Sen samalla vein talvisäilöön.Tätä kämppää en ole imuroinut 23.12 jälkeen, nyt kun imuroin jouluaikojen jäljiltä ei ainakaan tarvinnut turhaan imuroida.

Pakkasta oli viime yönä 24 astetta,saattoi myöhemmin aamuyöllä olla enemmänkin. Aamulla 9.00 aikaan oli 22C, ja samaa ollut pitkin päivää.Huomiseksihan tämän pitäisi sitten vain alle kymmenen asteen pudota. Toivottavasti, kun menen käymään sinne ystävieni kihlajaisjuhliin Helsinkiin. Tammikuun loppupuolen sää on pakkasvoittoinen,kovia lukemia ei ehkä paljoa ole.

Huomenna alkaa arki,tai itseasiassa vasta maanantaina. Tänä iltana on jälleen veikkausjännitettävää,90 miljoonan euron pottia tarjoaa Eurojackpot.Sunnuntaina työkeikka Espooseen

SULJEN BLOGISIVUNI MÄÄRITTELEMÄTTÖMÄKSI AJAKSI.9.1-17

Toivottavasti tämä tuli selväksi nyt nettiriettaillekin että sitä ei sulje poliisi ,jolla muuten ei ole ollut moitittavaa blogeistani milloinkaan.Vaikka varmaan eräs nainen kuitenkin ja muut ehkä tulevat senkin vääristelemään ja valehtelemaan että poliisi sulki. Nehän eivät yksinkertaisintakaan asiaa puhu totta minusta.Taito silti sekin kaiken valehdella,mutta joihinkin sairauksiin se liittyy ja niillä on niitä vaivoja. Eipä silti,mä olen lähtenyt jo kauan sitten kun sinne ketjuihin väännän tarinaa samalle linjalle. Naisystäväni , esim Piritta, kyllä kirjoittavat ihan kovaa asiaa mutta jos joskus kirjoitan itse lähes kaikki on paskapuhetta. Ja miksi? .Siksi että samanlainen vetää samanlaista puoleensa. Joskus tänne ja fasesivuilleni kirjoitan monitarkoituksellisuutta tekstiä. Ne reppanat, ressuparat, senkin tulkitsevat väärin. Kuten esim ,oliko se nyt eilen , kun kirjoitin käyneeni Pohjois-Uusimaan kaupungissa turvamiestuttuni kanssa. Yksi ämmä ystävineen tulkitsi että Hyvinkäällä olen käynyt muka häntä tapaamassa ja vahtaamassa.Vaikka kävimmekin Riihimäellä.Pohjois-Uusimaan kaupunki sekin.
Minkä vuoksi sitten sivuni suljen muuten kun siksi että ämmät eivät saa mitään tietoa minusta ellei kukaan soittajista tai mulle kirjoittavista vasikoi edelleen asioitani. Tässä tammikuussa on muutamia mielenkiintoisia päiviä,kuten ensi maanantai ,on 17.1 ja 24.1 sekä muitakin arkirutiinista poikkeavia. Myös kunnallisvaaleihin liittyviä asioita tauon aikana hoitelen. Alunperin ehdotus sivujen sulkemiseen,täydelliseen tietosulkuun tuli mulle soittelevalta tuntemattomalta naiselta ja pari päivää asiaa makusteltuani itsekin olin ehdotuksen kannalla.

Parkuvat tuolla ketjuissa että nyt tulee Ölli-Fisu-Fishriver-Kaljajoki-Ollille oikeusistuntoja jatkuvasti. Ei ainakaan alkuvuodesta kun yksi . Muita varten ei kuulustelujakaan ole ollut eikä Kirkkonummen poliisin mukaan ole yhtään avointa juttua ilmoitettukaan.Siitä mahdolliseen oikeusistuntoon jos tulee menee vielä kuukausia. Ystävänaiseni todistajana olen eräissä jutuissa josta syyllisille tulee takuuvarmasti linnatuomiot. Kyseessä on sen verran kovia juttuja. Hätähuudoissaan väittävät syylliset että mua ei mielenvikaisuuden vuoksi todistajaksi huolita. Se on jo niin suuri vitsi että naurattaa,ei voi enää edes suuttua tai satuttaa mua. Jos ne olisivat viisaita niin päinvastoin olisivat mulle erittäin kilttejä,ystävällisiä ja herttaisia. Samoin kun heidän suojelusenkelinsäkin. Se saattaisi vaikuttaa todisteluun. Asiat sanon edelleenkin asioina mutta miten ilmaistuina olisi heidän herttaisuudestaan ja kiltteydestään mulle täysin kiinni. Sikä

7

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyynnöstätämäkin

      Sikäli jatkuva loukkaaminen ja ilkeily helpottaa minun rooliani erittäin paljon.

      HYVÄÄ TAMMIKUUTA.PALAAN JOSSAIN VAIHEESSA LOPPUTALVEA TÄNNE.

      KIITOS LUKIJOILLENI. NAUTTIKAA TALVESTA NYT JOKA AISTILLA.


      FACEBOOK-SIVUNI PIDÄN AUKI JATKUVASTI.MYÖS 9.1-17 JÄLKEEN.

    • hyvääloppuvuotta

      Kommentti: ensinnäkin joulun aikaan susta ei täällä taidettu kirjoittaa mitään. Sen jälkeen kun "ihana, empaattinen" ystäväsi otti sut hetkeksi armoihinsa - koska kuvitteli tarvitsevansa sua todistajana - aloitit taas sen mielipuolisen räksytyksen. Johon sait vastauksia täällä.

      Se, että rikosilmoitukset ei vielä ole ehtineet Kirkkonummelle asti, ei tarkoita että niitä ei olisi tehty. Kyllä niitä on tehty. Se on sitten eri asia mitä niistä seuraa.

      Sulla ja mainitulla ystävälläsi on oikeusistunnot peräkkäisinä päivinä tammikuussa. Molemmissa olette vastaajana/syytettynä. Se kertoo jo kaiken oleellisen teistä ja toiminnastanne.

    • SurullisenaSeuraan

      laitan tähän sen kirjoitukseni, jonka laitoin Ollin blogiin, koska epäilen ettei hän julkaise tätä. Olen siis eilen kirjoittanut hänelle viestin tänne toiseen ketjuun ja kopioinut sen myös hänelle blogiinsa.

      Surullisena Seuraan 6.1.2017 Perjantai
      Kävin lukemassa tämän blogisi, koska olit kirjoittanut suomi24. keskusteluun, että vastaat tänne minulle.
      En näe blogissasi vastausta mihinkään, enkä missään nimessä suostu sitä mihinkään linkittämään, sen saat tehdä itse jos koet sille tarvetta.
      Edelleen surullisena joudun toteamaan, että sama jatkuu sinulla kun aiemminkin. Puhut siitä kuinka muut valehtelevat sinusta, itse kuitenkin mm. ämmittelet naista, muutenkin tekstisi on aika samaa vihapuhetta kun aiemminkin.
      Oletko koskaan ajatellut lukea tarkalla silmällä, näitä omia tekstejäsi ?
      Olet esittänyt väritettyjä ja perättömiä asioita useammasta ihmisestä, jakanut sinulle jonkun tuntemattoman naisen kertomia asioita, tarkistamatta asianosaisiltakaan ovatko ne jutut edes totta.
      Koska sinulla näyttää olevan joku täysin käsittämätön viha etenkin tätä yhtä kohtaan, uskot mielelläsi ja sokeasti ihan kaiken, mitä joku ikinä keksii hänestä kertoa. Minusta se ei ole järkevän ja rationaalisen ihmisen tapa toimia.
      Edelleen uhriudut, teet itsestäsi täysin syyttömän kaikkeen ja muista syylliset taas kaikkeen, miksi ?
      Ethän sinä ole syytön tai viaton, olet aika sinnikkäästi ja innokkaasti ylläpitänyt tätä vihasivustoasi, sillä millään muulla tätä ei voi luonnehtia, tämä huokuu vihaa ja katkeruutta, vaikka kirjoitatkin myös mukavista elämäsi tapahtumista, niidenkin sivulauseissa sinä suomit muita ihmisiä.

      Ei kukaan voi pilata elämäsi, ei jouluasi, jollet itse anna niin tapahtua. Älä seuraa sivustoja, älä kommentoi asioita missään , äläkä varsinkaan liioittele ja satuile muista asioita.

      Minä toivon, että saisit apua ongelmiisi jostakin, on tullut täysin selväksi kaikille, ettet itse enä kykene nostamaan itseäsi tuosta suosta, jonne olet itsesi polkenut.

      Valitettavasti en voi osoittaa sinulle myötätuntoa, en hyväksy tapaasi toimia, en hyväksy kenessäkään tuota tavatonta sokeutta omien tekemistensä suhteen.

      Sinut nostaa pinnalle vain sinä itse, kovalla työllä ja täydellisellä asennemuutoksella, noilla eväillä joilla matkaasi nyt teet, et tule onnistumaan.

      • SurullisenaSeuraan

        En voi olla lisäämättä sitäkin , jonka unohdin kommentoida Ollille. Nimittäin sen, että on aika kypsymätön asenne, jos alkaa vaatimaan muilta jotain erityistä kiltteyttä itseään kohtaan, sehän on vuorovaikutteisuutta sekin. Jos itse suomii ilkeästi toisia kirjoituksillaan, ei voi vaatia toisilta yhtään mitään kiltteyttä.
        Olli ensin itsesi pitää olla edes asiallinen jos kiltteyteen et pysty ja vasta sitten, voit vaatia sitä toisilta.
        Valitettavasti en oikein usko siihen, että tuo vihablogi sulkeutuu, tai ainakaan pysyy pitkään suljettuna. Ollilla on liian iso tarve tuoda julkisesti ikäviä ajatuksiaan esille, saada niillä valheellisesti kerättyä sympatiaa niiltä, jotka eivät oikein tunnu olevan kartalla missä mennään.
        Jos Ollin kohdalla tehtäisiin sama kun tehdään hoitomuotona kovien huumeiden tai alkoholistien kanssa ainakin Amerikan mallissa, että ei auteta, ei tueta toista, ellei sitoudu ottamaan vastaan tarjottua ammattiapua ja sitoudu siihen täysillä ja tee itse itsensä eteen työtä, se voisi toimia, mutta koska aina näyttää löytyvän niitä hyväsydänmisiä höpsöjä jotka tahatovat kannustaa ja lohduttaa sitäkin, joka väärin perustein itselleen huomiota hakee, voi vain toivoa tähän kaikkeen nyt puuttuvan virallisten tahojen voiman auttavan, Olliakin.
        Olli minä tiedän keneksi minua luulet, mutta en ole kuitenkaan. Ilmoitin sinun blogisi vihasivustona tänään poliisin nettivinkkiin, kerroin senkin sinne kuka olen, voisit hiukan hämmentyä jos sen saisit selville.


    • miewtteliäsndkddldl

      Mistä Kalajokea syytetään tammikuussa?

    • kalansuojelua

      Toisaalta, se EI tällä hetkellä kirjoittele blogiinsa. Eli se on jo sinänsä hyvä asia. Mutta jos täällä kirjoitetaan hänestä, niin ajattelee, että hällä väliä ja voi aloittaa taas.

      Sen verran kuitenkin täytyy sanoa, että tietäisipä Fisu mitä Tintti siitä kirjoittelee ihmisille! Toisaalta, Fisu ei ennenkään ole uskonut kiistämättömiä todisteita, niin omassa maailmassaan se elää.

    • Tuleekoaikapitkäksi

      No lopeta sit täällä yksin huutelu ! Ketä kiinnostaa jonkun kirjoitukset tai Uskomukset!
      Tee jotakin,järkevämpää,kuin kiljut täällä kylvämässä riitaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe