Mitteepä työ tiijättä siellä D:DXDXDXD
Onko siellä kaapunnissa kivvoo D:DXDXDXD
Vai eikö ou D:DXDXDXD
Menkeepä vaikka uimmaa Kyrövvirtaa jotta piristyttä D:DXDXDXD
D:DXDXDXDD:DXDXDXD !
D:DXDXDXDD:DXDXDXD
5
142
Vastaukset
- diagnoosi
D:DXDXDXDD:DXDXDXD -autisti näkyy olevan taas palstalla ulostelemassa mongerruksiaan, sekaisin kun on. Sellaiata se on vammanaaman elämä.
Katohhan niät kun kielpuol on jo ruvenna opettelemmaa savvoo:D:D Ee oo vielä kovin vakkuuttavvoo tuo kielenkäättö, harjotella pittää kovasti jos miel ylttee lähellekkää meekäpoejjan tassoo:D:D Mut josttaehhan se on alotettava:D:D
- zerolevelgaylle
"harjotella pittää kovasti jos miel ylttee lähellekkää meekäpoejjan tassoo"
Joo, noin totaalisen nollaksi ja vielä ihan vitun noloksi sellaiseksi on todella vaikea kenenkään päästä, vaikka kuinka yrittäisi :DDD - tiälläsitäkirjuutettaan
zerolevelgaylle kirjoitti:
"harjotella pittää kovasti jos miel ylttee lähellekkää meekäpoejjan tassoo"
Joo, noin totaalisen nollaksi ja vielä ihan vitun noloksi sellaiseksi on todella vaikea kenenkään päästä, vaikka kuinka yrittäisi :DDDNiin totta tuas...D:DXDXDXDD:DXDXDXD
Voe tokkiisa. Rööhtäse välillä ! - vieläkökirjuutettaan
tiälläsitäkirjuutettaan kirjoitti:
Niin totta tuas...D:DXDXDXDD:DXDXDXD
Voe tokkiisa. Rööhtäse välillä !Ka RÖÖÖ-ÖÖH !
DXDXDXD...DXDXDXD
Joko piisoo ?
DXDXDXDDXDXDXD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184011Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1311760- 761454
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91094Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27701
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658