ja se käry kantautuu jo toista päivää sakeana tähän asuntoon.
Mulla on paha olo tästä kärystä.
Ei voi avata ikkunoita, kun ulkona on -20 C
hyi stanan tätä käryä
koko asunto haisee röökille
NAAPURI: älä polta sisällä, älä polta oven edessä koska se kantautuu sieltäkin tänne.
MENE KÄRYYTTÄMÄÄN TONNE PELLOLLE. Mua ei kiinnosta jos sulle tulee kylmä siellä.
SE KÄRY OKSETTAA MUA TÄÄLLÄ - EI HYVÄ.
Naapuri vetää röökiä sisällä pakkasilla
3
200
Vastaukset
- neuvo_
Ilmoita asiasta isännöitsijälle. Tai sitten voit tehdä näin että....
mutta huom.) tämä neuvo vain jos sinulla on pokkaa ja tiedät ettei naapuri ole mitenkään väkivaltainen tai muuten epävakaa ihminen kuten nisti tai joku rikollinen/vanhuudunhöperö niin sitten mene keskustelemaan hyvässä hengessä hänen kanssaan.
Älä ala syyttämään, uhkailemaan tai muutenkaan mitenkään
änkeämän omaa näkö kantaasi tuolle röökaajalle pakolla. Sanot vain ystävällisesti että voisitteko löytää yhteisen ratkaisun. - Anonyymi
Mene itse pellolle!
- Anonyymi
mikä on seuraavan valittajan palstan aktivoinnin aihe ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265