ja se käry kantautuu jo toista päivää sakeana tähän asuntoon.
Mulla on paha olo tästä kärystä.
Ei voi avata ikkunoita, kun ulkona on -20 C
hyi stanan tätä käryä
koko asunto haisee röökille
NAAPURI: älä polta sisällä, älä polta oven edessä koska se kantautuu sieltäkin tänne.
MENE KÄRYYTTÄMÄÄN TONNE PELLOLLE. Mua ei kiinnosta jos sulle tulee kylmä siellä.
SE KÄRY OKSETTAA MUA TÄÄLLÄ - EI HYVÄ.
Naapuri vetää röökiä sisällä pakkasilla
3
229
Vastaukset 3
- neuvo_
Ilmoita asiasta isännöitsijälle. Tai sitten voit tehdä näin että....
mutta huom.) tämä neuvo vain jos sinulla on pokkaa ja tiedät ettei naapuri ole mitenkään väkivaltainen tai muuten epävakaa ihminen kuten nisti tai joku rikollinen/vanhuudunhöperö niin sitten mene keskustelemaan hyvässä hengessä hänen kanssaan.
Älä ala syyttämään, uhkailemaan tai muutenkaan mitenkään
änkeämän omaa näkö kantaasi tuolle röökaajalle pakolla. Sanot vain ystävällisesti että voisitteko löytää yhteisen ratkaisun. - Anonyymi
Mene itse pellolle!
- Anonyymi
mikä on seuraavan valittajan palstan aktivoinnin aihe ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1531008En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.125646Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67595
- 36562
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää157552Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518