Sopua Palstalla!

Jännää kun vain rekatut palstakamut ja muutamat muut osaavat keskustella mukavasti keskenään..😊 Jatketaan samaan malliin!😊

80

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnevikako

      On "rekatuillakin" sukset usein ristissä! Sinä jostainsyystä aina silloin mukana sättäämässä!

      • Kaikilla on joskus riitaa, mutta ystävät osavaat ratkaista ne. Mikäs sinua mättää, kun tulet äkäilemään?


      • sen_kyllä_huomaa

        Turkoosit jätkät kilpailee turkoosipimun suosiosta.


      • Kylmis_

        Hyvä aloitus! Ainoastaan pitämällä ylhäällä asialliset ketjut voimme taistella tätä trollia vastaan.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kaikilla on joskus riitaa, mutta ystävät osavaat ratkaista ne. Mikäs sinua mättää, kun tulet äkäilemään?

        Kuka on trolli?


      • kauneusgeenit_kohdallaan
        sen_kyllä_huomaa kirjoitti:

        Turkoosit jätkät kilpailee turkoosipimun suosiosta.

        No täytyy olla silmät persereijässä jollei sen kanssa tee itseään tykö.


      • kauneusgeenit_kohdallaan kirjoitti:

        No täytyy olla silmät persereijässä jollei sen kanssa tee itseään tykö.

        Nyt täytyy kyllä tähän ihan pakostakin sanoa, että miehet jotka juoksee kauniin naisen perässä, niin on usein silmät siellä persereiässä.

        Mulle tulee aina tämmösissä jutuissa mieleen yks telkkarihaastattelu missä miehiltä kysyttiin että millaisen vaimon haluavat... Semmonen petolinnun perseen naamavärkin omaava ukko kertoi, että hän haluaa kyllä kauniin naisen......just joo...


      • vastaväite
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä tähän ihan pakostakin sanoa, että miehet jotka juoksee kauniin naisen perässä, niin on usein silmät siellä persereiässä.

        Mulle tulee aina tämmösissä jutuissa mieleen yks telkkarihaastattelu missä miehiltä kysyttiin että millaisen vaimon haluavat... Semmonen petolinnun perseen naamavärkin omaava ukko kertoi, että hän haluaa kyllä kauniin naisen......just joo...

        Kyseessä on evoluution sanelema juttu kauniiden ja terveiden jälkeläisten aikaansaamiseksi. Toki pakkien saaminen on todennäköistä jos tarjokkaita on runsaasti ja pärstävärkki ei markkina-arvonsa tuntevaa naista miellytä. Toisaalta jonkin kohdalle osuu loton jättipottikin.


      • vastaväite kirjoitti:

        Kyseessä on evoluution sanelema juttu kauniiden ja terveiden jälkeläisten aikaansaamiseksi. Toki pakkien saaminen on todennäköistä jos tarjokkaita on runsaasti ja pärstävärkki ei markkina-arvonsa tuntevaa naista miellytä. Toisaalta jonkin kohdalle osuu loton jättipottikin.

        Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita ku joku hemmetin ulkonäkö. Se on loppujen lopuksi aika pieni asia. Ehkä tämänkin asian tajuaa nuoret miehet, kunhan kusi korvalta kuivuu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita ku joku hemmetin ulkonäkö. Se on loppujen lopuksi aika pieni asia. Ehkä tämänkin asian tajuaa nuoret miehet, kunhan kusi korvalta kuivuu.

        Samaa mieltä! Mutta vaihdetaan jo aihetta? Kyllästyttää nämä pimu jutut..


      • käännetään_toisinpäin
        tinttu-liina kirjoitti:

        Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita ku joku hemmetin ulkonäkö. Se on loppujen lopuksi aika pieni asia. Ehkä tämänkin asian tajuaa nuoret miehet, kunhan kusi korvalta kuivuu.

        No kumman äijän näistä kahdesta valitset:
        a. Mukava, rehellinen, luotettava & komea.
        b. Mukava, rehellinen, luotettava & 150 kg ruma läski.
        Ilman saivarteluja kiitos! :)))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mutta vaihdetaan jo aihetta? Kyllästyttää nämä pimu jutut..

        No siks just otin kiinni tähän asiaan, kun minustakin näitä juttuja on täällä hoettu jo kuukausia.


      • käännetään_toisinpäin kirjoitti:

        No kumman äijän näistä kahdesta valitset:
        a. Mukava, rehellinen, luotettava & komea.
        b. Mukava, rehellinen, luotettava & 150 kg ruma läski.
        Ilman saivarteluja kiitos! :)))

        Miksi kirjoitit tuolle ekalle vain myönteisiä asioita, kun yksikään ihminen ei ole täydellinen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No siks just otin kiinni tähän asiaan, kun minustakin näitä juttuja on täällä hoettu jo kuukausia.

        Niinpä....


      • onpa_mielenkiintoista
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miksi kirjoitit tuolle ekalle vain myönteisiä asioita, kun yksikään ihminen ei ole täydellinen.

        Jaahas. Onko olettamana että ulkonäöltään täydellisellä on oltava automaattisesti luonnevika jotta puntit tasoittuu rumempaan kanssasisareen/veljeen nähden?


      • onpa_mielenkiintoista kirjoitti:

        Jaahas. Onko olettamana että ulkonäöltään täydellisellä on oltava automaattisesti luonnevika jotta puntit tasoittuu rumempaan kanssasisareen/veljeen nähden?

        Tarkoitin mitä kirjoitin, että ei ole olemassa täydellistä ihmistä. Tuskin tarvii rautalangasta kenellekkään vääntää. Tuo sana luonnevika on minusta erittäin vastenmielinen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkoitin mitä kirjoitin, että ei ole olemassa täydellistä ihmistä. Tuskin tarvii rautalangasta kenellekkään vääntää. Tuo sana luonnevika on minusta erittäin vastenmielinen.

        Laitanpa kyssäriä: Kertokaapas rekatut ja muut jotain omasta ulkonäöstä, ne parhaat puolet?😊

        Minä vaikka aloitan: Minulla on kauniit kasvonpiirteet, pusuhuulet, kiltit silmät ja pitkät silmäripset ( Näin on perheeni ja meheni sanoneet..😊)


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Laitanpa kyssäriä: Kertokaapas rekatut ja muut jotain omasta ulkonäöstä, ne parhaat puolet?😊

        Minä vaikka aloitan: Minulla on kauniit kasvonpiirteet, pusuhuulet, kiltit silmät ja pitkät silmäripset ( Näin on perheeni ja meheni sanoneet..😊)

        Ohuehkot huulet, ulostyöntyvä leuka ja heikko viinapää. Silmäpussit aamuisin. Näihin on kiinnitetty enimmäkseen huomiota;)


      • Minä veikkaan että oli liian vaatimaton kuvaus..?😉


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä veikkaan että oli liian vaatimaton kuvaus..?😉

        Sanotaanko että totuudenmukainen;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Sanotaanko että totuudenmukainen;)

        No totta puhuminen on hieno piirre, ja omalla miehelläni on ohuet huulet, niissä ei ole mitään vikaa. Joten minun mielestä kuulostat hyvältä mieheltä.😊


      • näin_se_menee
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä tähän ihan pakostakin sanoa, että miehet jotka juoksee kauniin naisen perässä, niin on usein silmät siellä persereiässä.

        Mulle tulee aina tämmösissä jutuissa mieleen yks telkkarihaastattelu missä miehiltä kysyttiin että millaisen vaimon haluavat... Semmonen petolinnun perseen naamavärkin omaava ukko kertoi, että hän haluaa kyllä kauniin naisen......just joo...

        Noh, minnekä sitä silmänsä pistää? Kyllä kai se nostaa itsetunnon pilviin jos käsipuolessa on nainen jota muutkin havittelee.


      • näin_se_menee kirjoitti:

        Noh, minnekä sitä silmänsä pistää? Kyllä kai se nostaa itsetunnon pilviin jos käsipuolessa on nainen jota muutkin havittelee.

        Että jaksatte jauhaa ja elää fantasia maailmassa.. Itse en tykkää yhtään, kun yksi mies kyttää minua, vaikka tietää että olen varattu.. Ja ei mieheni halua kun yhdessä ollaan liikenteessä, että muut ihailevat minua. Meille riittää toinen toisemme!


      • kumihuuli__
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Laitanpa kyssäriä: Kertokaapas rekatut ja muut jotain omasta ulkonäöstä, ne parhaat puolet?😊

        Minä vaikka aloitan: Minulla on kauniit kasvonpiirteet, pusuhuulet, kiltit silmät ja pitkät silmäripset ( Näin on perheeni ja meheni sanoneet..😊)

        No pistää kuva niin nähdään!


      • näin_se_menee kirjoitti:

        Noh, minnekä sitä silmänsä pistää? Kyllä kai se nostaa itsetunnon pilviin jos käsipuolessa on nainen jota muutkin havittelee.

        No toivottavasti otat kumppanin muista syistä kuin siitä, että saat itsetuntosi nousemaan ja voit leuhkia kauniilla tyttöystävällä. On sit nainen tai mies, niin kyllä siihen suhteeseen tarvitaan muutakin. Ja kirjoitan näistä asioista vain yleisellä tasolla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti otat kumppanin muista syistä kuin siitä, että saat itsetuntosi nousemaan ja voit leuhkia kauniilla tyttöystävällä. On sit nainen tai mies, niin kyllä siihen suhteeseen tarvitaan muutakin. Ja kirjoitan näistä asioista vain yleisellä tasolla.

        Olen samaa mieltä kuin Tinttu, ei ole tarkoitus leuhkia kumppanilla muille.😄


      • kumihuuli__ kirjoitti:

        No pistää kuva niin nähdään!

        No ei tänne kukaan kuvaansa laita.. Kuvaus riittää, se oli tarkoitus kyssärissä. Kaikissa meissä, on ulkonäössä jotain kaunista.😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä tähän ihan pakostakin sanoa, että miehet jotka juoksee kauniin naisen perässä, niin on usein silmät siellä persereiässä.

        Mulle tulee aina tämmösissä jutuissa mieleen yks telkkarihaastattelu missä miehiltä kysyttiin että millaisen vaimon haluavat... Semmonen petolinnun perseen naamavärkin omaava ukko kertoi, että hän haluaa kyllä kauniin naisen......just joo...

        No on kyl tullu juostuu niinku sillai konkreettisestiki et pitäiskös hankkii läppä housuin punttiin? ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Laitanpa kyssäriä: Kertokaapas rekatut ja muut jotain omasta ulkonäöstä, ne parhaat puolet?😊

        Minä vaikka aloitan: Minulla on kauniit kasvonpiirteet, pusuhuulet, kiltit silmät ja pitkät silmäripset ( Näin on perheeni ja meheni sanoneet..😊)

        No en mä osaa itteäin kehuu... Kyl mut ihan ihmiseks tunnistaa ;) Mä oon sellaista atleetti-tyyppii.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti otat kumppanin muista syistä kuin siitä, että saat itsetuntosi nousemaan ja voit leuhkia kauniilla tyttöystävällä. On sit nainen tai mies, niin kyllä siihen suhteeseen tarvitaan muutakin. Ja kirjoitan näistä asioista vain yleisellä tasolla.

        Mä sit puolestain luulen et ketään ei oteta niinku marketin hyllylt... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Mä sit puolestain luulen et ketään ei oteta niinku marketin hyllylt... ;D

        Katos..Artsiki alkoi pilkkuja viilaamaan..:) Mua vaa alkoi suunnattomasti ärsyttää noi jutut tuossa.


      • artagnan kirjoitti:

        No on kyl tullu juostuu niinku sillai konkreettisestiki et pitäiskös hankkii läppä housuin punttiin? ;)

        Riippuu vähä et onko koko ajan ilmassa..:) Nuo jutut tuossa, nii ehkä mä en vaa ymmärrä sit tuollasta mitä noitte jutussa on..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Katos..Artsiki alkoi pilkkuja viilaamaan..:) Mua vaa alkoi suunnattomasti ärsyttää noi jutut tuossa.

        No mä oon kuules teräs ku mä oon katellu kahden mimmin kikatteluu ja meikkailuu viime päivät. Sit viel ku mut potkaistiin sängystäin lattiatasoon nukkuun et mä tahdon nähdä et kuka noiki huolii... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Riippuu vähä et onko koko ajan ilmassa..:) Nuo jutut tuossa, nii ehkä mä en vaa ymmärrä sit tuollasta mitä noitte jutussa on..

        No jos vakavii ollaan nii mä oon kyl samaa mielt sun kaa. Ihmissuhde punnitaan sit ku tulee vastoinkäymisii...


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon kuules teräs ku mä oon katellu kahden mimmin kikatteluu ja meikkailuu viime päivät. Sit viel ku mut potkaistiin sängystäin lattiatasoon nukkuun et mä tahdon nähdä et kuka noiki huolii... ;)

        Teräs? Ja saadaan potkittua pois sängystä..joku ei ny oikeen täsmää ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No jos vakavii ollaan nii mä oon kyl samaa mielt sun kaa. Ihmissuhde punnitaan sit ku tulee vastoinkäymisii...

        No mä tiesin Artsi että sä oot järkevä tyyppi. Ihmissuhteeseen liittyy niin paljon asioita. Ulkonäköasiat ja muut pinnalliset jutut on pientä suurimpien asioiden rinnalla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Teräs? Ja saadaan potkittua pois sängystä..joku ei ny oikeen täsmää ;)

        Mä oon terässä ku oon kestäny viluu ja kahta naljailevaa mimmii... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä oon terässä ku oon kestäny viluu ja kahta naljailevaa mimmii... ;)

        Ööh..Sori Artsi, mut musta sä oot kyllä ollu ny vähä lepsu :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..Sori Artsi, mut musta sä oot kyllä ollu ny vähä lepsu :))

        No mä kyl koitin pitää puoliain mut mitäs mä heille voin ku faijal rupesivat parkuun puhelimes et Artsi ei anna sänkyy... Morsmaikkuni mä kyl laitoin piiloon et he eivät häntä päässeet sotkeen ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä kyl koitin pitää puoliain mut mitäs mä heille voin ku faijal rupesivat parkuun puhelimes et Artsi ei anna sänkyy... Morsmaikkuni mä kyl laitoin piiloon et he eivät häntä päässeet sotkeen ;)

        No hyvä ku pidit morsiammes puolia ;)


      • Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".

        Mä luin joskus pitkän jutun tuollasesta sielunkumppanuudesta..Siinä meinattii että aika usein kun ihmisillä synkkaa, niin kuvitellaan että on löytyny sielunkumppani. Aika usein ajatus sit kariseekin. :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".

        No tää poitsu uskoo sielunkumppanuuteen. Semmoistakin on nähty että neitonen vie olemuksellaan jalat alta;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Laitanpa kyssäriä: Kertokaapas rekatut ja muut jotain omasta ulkonäöstä, ne parhaat puolet?😊

        Minä vaikka aloitan: Minulla on kauniit kasvonpiirteet, pusuhuulet, kiltit silmät ja pitkät silmäripset ( Näin on perheeni ja meheni sanoneet..😊)

        Silmienseutua on taidettu joskus kehua:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".

        Näitkös tään jouluisen kyhäelmäni?;)

        Mä illan vietin runoa tehden,
        jos kääntäisimme nyt uuden lehden.
        Onnekkain poitsu mä olen tämän maan,
        kun sut mä vaan hymyilemään saan.
        Mä ihastunut olen suhun sen mä myönnän,
        mutta tunteeni mä salaan ja syrjään työnnän.
        Sä kaunotar olen tyystin lumonnut mut,
        kunpa vastaamaan mä saisin sut.
        Jos mä vielä sut jossain sattumalta nään,
        aion rohkaistua ja sanoa tään:
        Mä olen se poitsu joka sua altaalla moikkasi ja ihaili kaukaa.
        Nyt ujouteni vihdoin väistyä ja raueta saa.


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä osaa itteäin kehuu... Kyl mut ihan ihmiseks tunnistaa ;) Mä oon sellaista atleetti-tyyppii.

        Atleetti tyyppi on ihan kiva, kunhan ei vaan ole sellainen bodari jolla on hirveät muskelit.. Itsestä huolehtiminen on hyvä juttu.😊


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Silmienseutua on taidettu joskus kehua:)

        Silmistä näkee paljon, kiltteys, huumorintaju jne.. Mitäs pidätte, kun olen silmälasien käyttäjä? Monet naiset vihaa niitä.. On muka rumat.. Itse pidän laseja kun on pakko ja ne auttaa näkemään.. Olen kovasti likinäköinen, silmiäni ei saa leikkauksella kuntoon.. Olen iloinen että laseilla näen.😊


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".

        Sielunkumppanuus on hieno asia.😊


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        No totta puhuminen on hieno piirre, ja omalla miehelläni on ohuet huulet, niissä ei ole mitään vikaa. Joten minun mielestä kuulostat hyvältä mieheltä.😊

        Asiansa ovat ajaneet, ohuemmatkin:) Tyttiskään ei ole moittinut;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Asiansa ovat ajaneet, ohuemmatkin:) Tyttiskään ei ole moittinut;)

        No hyvä!😉 Enpä minäkään mieheni kapoisten huulien pusutaitoja moiti..😉


      • RessuNro5
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".

        Vankemmin kantaa läpi elämän kuin 'kuoreen' tuijottaminen. Nätti runo:)


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Silmistä näkee paljon, kiltteys, huumorintaju jne.. Mitäs pidätte, kun olen silmälasien käyttäjä? Monet naiset vihaa niitä.. On muka rumat.. Itse pidän laseja kun on pakko ja ne auttaa näkemään.. Olen kovasti likinäköinen, silmiäni ei saa leikkauksella kuntoon.. Olen iloinen että laseilla näen.😊

        Hyvää ilman muuta:) Silmälasit löytyy myös täältä. Toisinaan pidän, useimmiten en;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Hyvää ilman muuta:) Silmälasit löytyy myös täältä. Toisinaan pidän, useimmiten en;)

        No käytä ihmeessä!😊 Minä jätän vain lasit pois nukkumaan mennessä, siis koko päivän on pakko pitää.. Sokea kun olen kuin veipijongin myyrää..😃


      • pelkkää_pintaa
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No tää poitsu uskoo sielunkumppanuuteen. Semmoistakin on nähty että neitonen vie olemuksellaan jalat alta;)

        Et toista tunne jos pari kertaa olet moikannut.


      • hyvää_tykätään
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Silmistä näkee paljon, kiltteys, huumorintaju jne.. Mitäs pidätte, kun olen silmälasien käyttäjä? Monet naiset vihaa niitä.. On muka rumat.. Itse pidän laseja kun on pakko ja ne auttaa näkemään.. Olen kovasti likinäköinen, silmiäni ei saa leikkauksella kuntoon.. Olen iloinen että laseilla näen.😊

        Kuka mukamas silmälaseja vihaa? Nehän on melkein jokaisen päässä tai piilarit.


      • totuus_iskee_kylmästi
        pelkkää_pintaa kirjoitti:

        Et toista tunne jos pari kertaa olet moikannut.

        Toista ei tunne perinpohjin vasta kun eletään muutama vuosi saman katon alla. Palstoillakin voi esittää kuinka vaan mukavaa ihmistä. Todellisuudessa kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää.


      • kiinnostunut_
        totuus_iskee_kylmästi kirjoitti:

        Toista ei tunne perinpohjin vasta kun eletään muutama vuosi saman katon alla. Palstoillakin voi esittää kuinka vaan mukavaa ihmistä. Todellisuudessa kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää.

        Mitä/ketä mahdat tarkoittaa?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Atleetti tyyppi on ihan kiva, kunhan ei vaan ole sellainen bodari jolla on hirveät muskelit.. Itsestä huolehtiminen on hyvä juttu.😊

        No sillai on lihaksii et paidan hihat ei repee... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä luin joskus pitkän jutun tuollasesta sielunkumppanuudesta..Siinä meinattii että aika usein kun ihmisillä synkkaa, niin kuvitellaan että on löytyny sielunkumppani. Aika usein ajatus sit kariseekin. :)

        No kai se vaan on sillai et noiki jutskat määritellään monin eri tavoin. Mä luulen et harvan ihmisen kohdal kuuluu 'klik' ja jos se sit kuuluuki toinen ei tunne samoin...


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Silmistä näkee paljon, kiltteys, huumorintaju jne.. Mitäs pidätte, kun olen silmälasien käyttäjä? Monet naiset vihaa niitä.. On muka rumat.. Itse pidän laseja kun on pakko ja ne auttaa näkemään.. Olen kovasti likinäköinen, silmiäni ei saa leikkauksella kuntoon.. Olen iloinen että laseilla näen.😊

        No en mä kyl tunne ketään rillei vihaavaa mimmii :) Arielilki on usein arskat päässään pilvisel säälki... Mä luulen et sä oot oikein söde ne päässäs :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ehkä jokainen kuitenkin etsii sisimmässään sielunkumppanuutta jonkun toisen kanssa? "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul...".

        'Klik!' <3 ;)


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        No käytä ihmeessä!😊 Minä jätän vain lasit pois nukkumaan mennessä, siis koko päivän on pakko pitää.. Sokea kun olen kuin veipijongin myyrää..😃

        Useimmiten en vaan viitsi. Tästä syystä tuntemattomia tulee monesti tervehdittyä tuttuina;)


      • RessuNro5
        totuus_iskee_kylmästi kirjoitti:

        Toista ei tunne perinpohjin vasta kun eletään muutama vuosi saman katon alla. Palstoillakin voi esittää kuinka vaan mukavaa ihmistä. Todellisuudessa kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää.

        Tuolla katsantokannalla on paljon yksinäisiä ihmisiä ja hyviä suhteita jotka jäävät toteutumatta:(


      • ymmärrä_mitä_luet

        Oletko tyhmä? Voitko väittää että tunnet toisen ihmisen heti alkumetreillä? Esim.narsistista sen huomaa vasta aikojen päästä.


      • RessuNro5
        ymmärrä_mitä_luet kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Voitko väittää että tunnet toisen ihmisen heti alkumetreillä? Esim.narsistista sen huomaa vasta aikojen päästä.

        Olen tuskin keskivertoa tyhmempi. Väitän silti että toiseen ihmiseen voi tutustaua ilman 'saman katon alla' asumistakin. En myöskään usko kahden vuoden rajapyykkiin. Ihmissuhteissa voi tulla pettymyksiä jopa 20 yhdessäolovuoden jälkeen jos niikseen tulee. Syy saattaa löytyä peiliin katsomalla, aina vika ei ole siinä toisessa..


      • sivusta_seurannut

        Rakkaudessa juuri henkinen ikä, samanlainen luonteenlaatu ja kemioiden yhteensopivuus ratkaisevat milloin kolahtaa.


      • kokemuksen_rintaäänellä
        sivusta_seurannut kirjoitti:

        Rakkaudessa juuri henkinen ikä, samanlainen luonteenlaatu ja kemioiden yhteensopivuus ratkaisevat milloin kolahtaa.

        Veikkaan että nuo tuntemukset on jokaisen orastavan suhteen alussa. Arjen myötä osa ropisee pois.


      • totuus_pariutumisesta
        kokemuksen_rintaäänellä kirjoitti:

        Veikkaan että nuo tuntemukset on jokaisen orastavan suhteen alussa. Arjen myötä osa ropisee pois.

        Enemmistö jätkistä ottaa kenet saa eivätkä alfauroksetkaan joka pimulle riitä.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Olen tuskin keskivertoa tyhmempi. Väitän silti että toiseen ihmiseen voi tutustaua ilman 'saman katon alla' asumistakin. En myöskään usko kahden vuoden rajapyykkiin. Ihmissuhteissa voi tulla pettymyksiä jopa 20 yhdessäolovuoden jälkeen jos niikseen tulee. Syy saattaa löytyä peiliin katsomalla, aina vika ei ole siinä toisessa..

        Mä luulen et pari viikkoo samas teltas hoitaa tonki jutskan. On niinku sillai snadisti kokemuksii... ;)


      • harvat_tytöt_tykkää
        totuus_pariutumisesta kirjoitti:

        Enemmistö jätkistä ottaa kenet saa eivätkä alfauroksetkaan joka pimulle riitä.

        Alfauroksilla on taipumus tuijottaa itsekkäästi omaan napaansa. Oman itsensä ihailu ja kehailu ovat tähän ihmisen tyypillisempiä luonteenpiirteitä. Yhteenvetona voi sanoa, että onni käy tytöillä jotka kiertää tällaisen ihmisen kaukaa.


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä kyl tunne ketään rillei vihaavaa mimmii :) Arielilki on usein arskat päässään pilvisel säälki... Mä luulen et sä oot oikein söde ne päässäs :)

        Kiitti! Tykkään kyllä nykyisistä silmälaseistani.😊


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Useimmiten en vaan viitsi. Tästä syystä tuntemattomia tulee monesti tervehdittyä tuttuina;)

        Et ole kuitenkaan yöllä käynyt vessassa ilman laseja ja kaatunut..?😃


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Et ole kuitenkaan yöllä käynyt vessassa ilman laseja ja kaatunut..?😃

        No pimeässä on tullut toikkaroitua ihan muista syistä;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        No pimeässä on tullut toikkaroitua ihan muista syistä;)

        Ai jaa..😃 Minulle on käynyt näin, kun asuin vielä kotikotona.. Yöllä menin käytävää pitkin vessaan, käytävällä oli rahi puhelinpöydän ääressä, pari kertaa lensin sen yli.. Ja käytävällä oli myös eteisen ovi raollaan, löin kerran pääni oveen.. Aika äkkiä vanhempani hommasivat yövalon käytävään minulle..😄


    • Eiköhän se ole täällä niinku live-elämässäkin, että aina on joku vastavänkyrä jossain. Se olis liian hyvää ollakseen totta, että kaikki olisi yhdessä sopuisasti.

      • totta_puhut

        Tästä on todisteena lukuisat sodat ympäri maailmaa, täällä onneksi lentää vain sanan säilä.


      • totta_puhut kirjoitti:

        Tästä on todisteena lukuisat sodat ympäri maailmaa, täällä onneksi lentää vain sanan säilä.

        Just noin. Täällä ei onneks ampua tule.


    • asiaOnananas

      Älykkäät ihmiset väittelevät asioista, eivätkä henkilöön kohdistuvista arvosteluista. Miten täällä kukaan vähänkään järkeä omaava voi sanoa kenestäkään kirjoittajasta mitään, koska nimimerkin takana voi olla aivan mitä tahansa. Olettaa voi maailman tappiin asti vaikka mitä.

    • TosirealistiKokkolan

      Olet oikeassa, ja varmasti huomannut sen kuinka vastaani hyökätään joka "puolelta". Tietysti metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Tulkitsen nuo inttämiset ja haukkumiset pelkästään kateellisten panetteluksi. Lienevät olleet (tai ovat) koulunsa pahimpia kiusaajia, hah hah haaa!!!...
      Jk Tuo yksi sairas ja ilmeisen tyhmä TOSItahavo ripulisti jääköön "oman onnensa (hulluutensa) nojaan". Lienee myös sama öinen häiriköijä, hah hah haaa!!!...

    • Ootte aewan ehania. Make love, not war. ♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe