Kuinka paljon Nurmeksessa on asukkaita?
Asukasluku
19
272
Vastaukset
- VaurasKaupunki
Nurmeksessa on 15257 asuakasta.
- Paskapaikka
Joista 257 on homoja.
- HYVAPAIKKA
Nimimerkillä paskapaikka kirjoittaa ettei ole penaalissa terävintä kynää millä voisi piirtää muumit laaksoon. Valot palaa ketään ei ole kotona.
- liikennevalo
Nurmeksen liikennevalot erottavat Porokylän ja keskustan iloisesti tuikkimalla. Kaikista maailman liikennevaloista poiketen Nurmeksen vilkkujen sumea logiikka on viritetty niin, että lähestyttäessä liikennevalot näyttävät vihreiltä, mutta vaihtuvat aina punaiselle riippumatta siitä mihin vuorokauden aikaa liikutaan. Erikoista Nurmeksen liikennevaloissa on, että valojen tarkoituksena on synnyttää muuten olemattomaan liikennekeskittymään ruuhkaa ja jonoja, joita ei ilman valoja olisi. Nurmeksen liikennevalojen vaihtumissykli on hidas, ja punaisissa valoissa ehtii hyvin lukemaan perkelettä tienpitäjälle useamman kerran. Kun vihdoin päästään lähtemään, valot vaihtuvat jälleen punaiseksi.
- hikipedia
https://hikipedia.info/wiki/Nurmes
lue ja NAURA!!!! - googlee
Alle 8000.
- ulkopiiriläinen
Sanoisimpa,että asukkaita on ihan riittävästi työpaikkatarjontaan verrattaessa. Mahottoman hyvä paikka asua,ei tarvitse ruuhkissa jonotella ja asuntoja löytyy joka lähtöön.
- Hölmölässöä
Pittääkö silti olla ihan liikenne valot?
Jopa "nurmeksen ruuhkissa"?
- nähtävyyskin
Eikö se ole nähtävyys,kun metsän keskellä on liikennevalot,kun tieto leviää,niin tulee varmaan turistiryntäys,kuinka vähäliikenteisellä tiellä saadaan ruuhkia aikaan. Valojen aikaan on kyllä minun mielestä tullut kyseisessä risteyksessä enemmän liikennevahinkoja kuin ilman valoja,vai onko joku erimieltä.
- aiwaAA
aiwan sama.
- luovutus
surullinen ja ankea paikka, luovuttamisen meininki
- MohadishuAvenue
Kyllä Nurmeksessa on minusta positiivisempi henki kuin Lieksassa missä itse asun. Siellä tuntuu jo kaikki luovuttaneen. Mitään muita liikkeitäkään ei kohta ole kuin se surkea Citymarket, Nurmeksessa on sentään vielä paljon pieniä erikoisliikkeitä.
- ja-sitten-totuus
Nurmeksessa ei ole asukkaita, on vain homoja ja vajakkeja. Ja jukka.
- Nevalainen2
Nurmes on jounien kylä. Joka paikassa jouneja. Kumma kylä.
- VihreääOdotelessa
Äläkää ny nuista valoista..Pääsee Lieksalaisetki autokoululaiset opettelemaan...HA HAH HAHAHAA..Ei jaksa..VAHAHAA.........
- ohoohooho
Sanonta,joka pitää edelleenkin paikkansa kuuluu,että räkänokastakin mies tulee,muttei tyhjän naurajasta.
- Hoh-hoijaa
Mene pieremään Sokkarin jonoon kusihousu...
- viinajakamo
Sokkarin jono ei ole minua varten,koska siellä tuoksuu leivän alkulähteet ja vanhan viinan lemu käytävällä,käyn mieluimmin K-kaupassa.
- Tilastonikkari
Nurmeksessa on noin 7800 asukasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197