Navan ja vatsan koskettelu on ainut asia joka saa minut kiihottumaan. Mitkään pillun hieromiset ei tunnu yhtään miltään, mutta kun miehen käsi alkaa vaeltamaan vatsallani niin pillu alkaa samantien kostua.
Seksielämä on ollut vähän kuivaa koska miehet ovat aina yrittäneet sillä normaalilla tavalla saada mut kiihottumaan, hieronut pillua, tissejä, suudellut sieltä ja täältä, mutta ei mitään iloa ja kun minä jostain syystä häpeän kertoa mistä kiihotun! En tiedä miksi?! Olisi paljon helpompaa jos vaan sanoisin suoraan mistä pidän, mut häpeä ottaa aina vallan.
Mulla on ollu ihan pienestä asti vatsan alue se juttu josta saan ihan hurjat kiksit!
Siksi en ymmärrä miksi se hävettää niin paljon samaa aikaan, en esimerkiksi voi pitää paitoja joiden alta vatsa näkyy. Mutta jos mulla olisi mies niin kotioloissa siinä ei ole mitään ongelmaa että hän nostelisi paitaani, katsoisi ja hieroisi mahaani. Ahhh...
Napafetissi
12
1655
Vastaukset
- bellyfan
Kuulostaa aika mielenkiintoiselta! Ootko ihan normaalipainoinen tai laiha, pullea?
- bellyfan
PetGirl kirjoitti:
Normaalipainoinen olen, 168/62.
-Aloittaja-ihan kiva. Miten suhun saisi yhteyttä?
- Anonyymi
PetGirl kirjoitti:
Normaalipainoinen olen, 168/62.
-Aloittaja-Saisko suhun jotenkin yhteyttä? :)
- suutelisin
Itse pidän naisen vatsan ja navan seudusta tosi paljon. Pidän navan suutelusta, josta sitten siirryn jossain vaiheessa "hoitelemaan" pillun seutua suulani. Kiihottava ajatus tämä sinun napafetissi, allekirjoitan saman kiinnostuksen kohteen täysin.
- Anonyymi
Tämähän oli mielenkiintoinen avaus. Onko aloittajalla vielä sama tilanne vai kehitystä tapahtunut uskalluksen suhteen?
- Anonyymi
Tälle nostoa!
- Anonyymi
Olen aloittaja.
Sama tilanne edelleen. Nyt olen vain pulskistunut niin se harmittaa kun häpeän nyt vatsani kokoa, mutta edelleen kiihotun kyllä...- Anonyymi
Haluaisitko olla yhteydessä? :3
- Anonyymi
Olis kiva vaihdella ajatuksia aloittajan kanssa jossain. 🤭
Voi etta sulla on tosi kiva "fetissi", kylla ois niin mukavaa ja kiihottavaa hyvailla sun pehmeaa pullukkaa masua
- Anonyymi
Mulla on napafetissin lisäksi myöskin kutitusfetissi. Olisi myös kiva kutitella jotain navasta tosi herkästi kutiavaa naista. :)
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773