Miksi on vain Jumala tai Saatana?

Bebebebe

Miksi ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko Jumala tai Saatana. Siksi että Jumalan ollessa Totuus ja Saatanan ollessa Valhe. Näistä voi jokainen valita, ja näitä valintoja me ihmiset teemme joka hetki.

Lopulta on olemassa vain yksi vaihtoehto: Totuus.

Siksi Jumala on perimmäinen todellisuus, totuus kaikesta. Valheen eli harhan poistuttua jäljelle jäävä. Todellinen.

18

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ihminen on mennyt uskomaan valheeseen eli harhaan, on järjetöntä syyttää siitä totuutta.

      Siksi saatanallinen syytös Jumalaa vastaan on Järjetön.

      • Jeesus on tuo Saatana jota avauksessani tarkoitan. Jumalani on Imuriseksiä vaativan Jeesuksen parempi versio

        Bebebebe kertoo mielellään lisää oikeasta Jumalasta kristiyille pölypussipanettelijoiiekin, kun vain ette pölise päälle tai hurise tyhjää

        SWOOOOOMMMM!!!!!!!! MIELESSÄNNE hah hah. Kristityt uskotte väärään jumalaa ette Jumalaan johon Bebebebe uskoo. Tehkää paremmin ja uskokaa Jumalani, sinäkin Lesta homoviha,hani.


      • Mutta "totuuden" markkinointia voi hyvinkin syyttää. Se on todella persiistä, kuten taas itsekin todistit.


      • Näin tein, mutta kristittyjen sekohihhulien totuus löytyy heidän sisältään aivoista. Kai siellä mahalaukussa on lapamato, jolla on äly(ja aivot koska evankelistoilla ei ole). Ihankuin siinä tähtiporttisarjassa


      • eikäääh
        Bebebebebe kirjoitti:

        Näin tein, mutta kristittyjen sekohihhulien totuus löytyy heidän sisältään aivoista. Kai siellä mahalaukussa on lapamato, jolla on äly(ja aivot koska evankelistoilla ei ole). Ihankuin siinä tähtiporttisarjassa

        Luulit vastauksen olevan sulle.


      • en minä tiedä, keksin avauksenikin koska ääni päässäni sanoi. En koskaan tarkista mitä kirjoitan avauksiini, helpottiko tuskaasi pakissa? (päässäsi)


      • teetkömitään
        Bebebebebe kirjoitti:

        en minä tiedä, keksin avauksenikin koska ääni päässäni sanoi. En koskaan tarkista mitä kirjoitan avauksiini, helpottiko tuskaasi pakissa? (päässäsi)

        Mitä sä teet työkses? :DD


      • PH1975
        Bebebebebe kirjoitti:

        Jeesus on tuo Saatana jota avauksessani tarkoitan. Jumalani on Imuriseksiä vaativan Jeesuksen parempi versio

        Bebebebe kertoo mielellään lisää oikeasta Jumalasta kristiyille pölypussipanettelijoiiekin, kun vain ette pölise päälle tai hurise tyhjää

        SWOOOOOMMMM!!!!!!!! MIELESSÄNNE hah hah. Kristityt uskotte väärään jumalaa ette Jumalaan johon Bebebebe uskoo. Tehkää paremmin ja uskokaa Jumalani, sinäkin Lesta homoviha,hani.

        Jeesus = Saatana? Olet eksynyt! Palaa Hyvän Paimenen tykö, ja pyydä Häneltä anteeksi, vaikka, ei tommosella luulolla liene Hänelle suurtakaan merkitystä.


    • Miksi Kristityt hakkaavat päätänsä seinään tai matkustavat kesäisin maaseudulle tyhöntähmään khielensä shököbaimeneen, kuhen he sanovat ristiretkensä tehneenä.

      Oudot ovat itsekeskeisen hihhulin elämänmenot, jos sähköpaimentakin pitää rakastaa koska se on "Hyvä Paimen" Sanoo TM:n testitulokset, siis miksi uskoa muita lähteitä.

    • Otteita Luterilaisen evankelistan "Kunnoitusta" mitä hän tajuaa sanasta, eikä usko sen sattumaan:

      https://www.youtube.com/watch?v=GRTbVgIKwqw

      Voiko muuta uskoa tyypistä, joka uskoo TEEPANNUN kiertävän avaruutta, hihhulien päässä on srösseliä vaikka bulimikoille jakaa, sori vaan kristityt.

      BB jatkaa uskontojen kritisointia aina avaukseni jälkeen, koska olen tasa-arvoinen uskova. EN hihavihhuli, jonka sukat kahisee housuihin.

    • Totuus Syvämiete tai 42, nämä ovat kaikki Pyyhkeen ottamisen arvoisia asioita

    • vieläköväitätte

      Suomi 24: voi varastaa rekisteröidyn nimimerkin. Sitä ei joskus täällä uskottu, mutta tässä se hyvin selvästi näkyy.

      • vieläkinväitämme

        Onko lukutaito hakusessa?
        Ketjussa on kaksi eri nimimerkkiä, Bebebebe ja Bebebebebe.

        Laske tavut tai b-kirjaimet, jos et osaa lukea. Vai osaatko laskeakaan.
        Sana tai nimimerkki on jossa on yksi tavu enemmän ei ole sama.


      • vieläköväitätte

        Haista paska homo ateisti, älä valehtele dolliota suustasi homonspermaisesta!!!!!!!!!


    • Kyllä Raamatun mukaan Saatanasi on jumalasi rakas poika. Lue Job, 1. luku.

    • mökkihöperö10

      ..höpö höpö, saatana on voimasana ..ei mitään muuta! Oletteko muuten huomanneet, uskovaiset ovat taas kovin aktiivisia.. selitys löytyy siitä,että huomena on Sunnuntai, taas he saavat viikolla tehdyt rötökset anteeksi ja viinikulaus palanpainikkeeksi..ja taivaspaikka pisteet ovat taas jaettu. Reippain mielin sitten uutteen viikkoon!!

    • "Miksi ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko Jumala tai Saatana. Siksi että Jumalan ollessa Totuus ja Saatanan ollessa Valhe. Näistä voi jokainen valita, ja näitä valintoja me ihmiset teemme joka hetki."


      Eli ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa ja näitä valintoja me teemme jokahetki?

      Oletko nyt ihan varma, että postaessasi julistuksen väärälle palstalle teit ihan oikein, ilman minkäänlaista väärintekoa?

      Ja kuka loi Saatanan ja loi lain, että langetessaan enkeli muuttuu paholaiseksi?

    • JumalaOnVale

      Jumala ja Perkele ovat saatananpalvojien mielikuvituskavereita.
      Lohikäärme siitä vielä puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1764
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      107
      1269
    3. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1184
    4. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1065
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      66
      1026
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      883
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      55
      859
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      833
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      824
    Aihe