Sinä, sinun ajamisesi ja autosi eivät kiinnosta...

VainPoliisiKiinnostunut

minua ollenkaan.

Sinä itsetunnoton, koulukiusattu ja nyt laman tultua työttömyyskorvausta saava alkoholista ja tiellä ryntäilystä itsetuntoa hakeva tollo ja sinun mitään tapoja vailla oleva liikennekäyttäytymisesi ja rahoitusyhtiön nimissä oleva ökyautosi eivät kiinnosta minua ollenkaan kun olet matkalla velallalla hiujatun vaimosi luokse täysin velkaiseen taloosi opettamaan pennuillesi ylimielisyyttä muita ihmisiä kohtaan. Ryntäilet ja kiihdyttelet, ajat ylinopeutta ja työnnyt aivan turhaan minun eteeni pieneen rakoon silloin kun takanani ja edelläni ajavan auton edessä on puoli kilometriä tyhjää tilaa.

Ainoastaan poliisi on kiinnostunut sinusta. Ei kukaan muu.

36

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IdioottejaPiisaa

      Tulipa siinä lyhyt oppimäärä Suomen teillä liikkuvista tolloista. Onko siellä muunkinlaisia? Ei kovin paljoa ole ainakaan vastaan tullut.

    • EtsivätLöytävät

      Kyllä siellä on asiallisestikin ajavia autoilijoita, mutta ne jäävät juurikin huomaamatta tällaisten koheltajien viedessä sen huomionne.

    • MiksiRiehut

      Kerropas sinä, jota ketjun aloittaja kuvaa, että minkä vuoksi sinä riehut tuolla liikenteessä. Kerro se meille!

    • ToistollaTaivaaseen

      Avasit tämän saman keskustelun uudestaan. Hohhoijaa.

    • JagJag

      Oon juoppo homo, ei korttia, jurrissa hela tiden, mutta Jaguarilla ajelen kaiket päivät. Vituttaako Skodapellejä?

      • KiitoVastauksesta

        Kiitos. Tulihan se sieltä. Sitähän se, sitä suomen varakasta sivistyneistöä.


    • isänmaantoivotJutskaa

      Älynjuhlaa, hienoa pojat.

    • nysäkullit

      Mitä kalliimpi auto sitä pienempi muna. Hahahahha.

    • myönnänytvaan

      Kuitenkin kiinnostaa.

    • Antaamennävaan

      Kyllä tässä alkaa täälläkin olla samaa mieltä, liikenteessä pääsee vähemällä stressillä kun ei kiinnitä mitään huomiota muiden ajamisiin, omat edut prioriteetti 1 ja muista viis. Liikenteessä on zompeja ja ajotapavammaisia ja ajokyvyttömiä niin paljon että ei pää kestä moisten stressaamista. Eräs tuttu tv ohjelmassakin sanoi että jos jeppe juo niin se juo, eikä se siitä muutu vaikka 20min sille paasaisit niistä terveyshaitoista, itsensä vaan polttaa loppuun kun stressaa moisista. Oli uran uurtaja ja vieläkin ambulanssi hommissa, siellä näitä jeppejä riittää.

      Aikansa sitä jaksaa vouhottaa ajovirheistä sun muusta mutta kun ei se mitään muuta eikä kehitä. Poliisin ja vakuutusyhtiöiden ainoa viesti liikenteeseen on että käytä turvavyötä ja heijastinta

      • Antaamennävaan

        Eihän poliisikaan puutu näihin


      • välillä-on-pakko

        Pakkohan on kiinnittää muiden tekemisiin huomioita kun jotkut ovat niin kädettömiä ja tekevät mitä sattuu.


      • eivilkkuabusseille

        Totta, kai mutta kun ei se mitään muuta, aina tulee uusia sportti pirkkoja tai niilo nistinasseja ja sama meno jatkuu.

        Liikenteessä on niin laidasta laitaan erilaisia kuljettajia ja tulee aina olemaan.
        Isoin haaste on jaksaa sietää näitä, helpointa siis voi olla vaan että ei kiinnitä huomiota enempää kuin on pakko, turhaa stressiä. Toki kiusa se on pienikin kiusa.
        Busseille en enää vilkkua näytä missään, näistä otan vähän stressiä koska pitäisi ammattikuskien osata paremmin ajaa liikenteessä mutta minkäs teet kun ei osata niin ei osata, ei se voi olla vaan että se duuni vituttaa vaan kyllä se ammattitaitoinen bussikuskien kunta on kadonnot jonnekkin lähes tyystin, harmi sitten näille muutamille ketkä osaa ja joutuvat sitten kärsijöiksi myös.


      • veio4
        eivilkkuabusseille kirjoitti:

        Totta, kai mutta kun ei se mitään muuta, aina tulee uusia sportti pirkkoja tai niilo nistinasseja ja sama meno jatkuu.

        Liikenteessä on niin laidasta laitaan erilaisia kuljettajia ja tulee aina olemaan.
        Isoin haaste on jaksaa sietää näitä, helpointa siis voi olla vaan että ei kiinnitä huomiota enempää kuin on pakko, turhaa stressiä. Toki kiusa se on pienikin kiusa.
        Busseille en enää vilkkua näytä missään, näistä otan vähän stressiä koska pitäisi ammattikuskien osata paremmin ajaa liikenteessä mutta minkäs teet kun ei osata niin ei osata, ei se voi olla vaan että se duuni vituttaa vaan kyllä se ammattitaitoinen bussikuskien kunta on kadonnot jonnekkin lähes tyystin, harmi sitten näille muutamille ketkä osaa ja joutuvat sitten kärsijöiksi myös.

        Ei aivan turhaa stressiä. Kannattaa pitää omasta turvallisuudesta huolta silloinkin kun muut eivät sitä tee.
        Pystyt tekemään paljon oman turvallisuutesi eteen, jos vaan tiedät miten. Oletko tutustunut Kanadalaiseen kolarinvälttämistaitoihin, Collision free.?


      • sellainen.tapaus
        veio4 kirjoitti:

        Ei aivan turhaa stressiä. Kannattaa pitää omasta turvallisuudesta huolta silloinkin kun muut eivät sitä tee.
        Pystyt tekemään paljon oman turvallisuutesi eteen, jos vaan tiedät miten. Oletko tutustunut Kanadalaiseen kolarinvälttämistaitoihin, Collision free.?

        " Kannattaa pitää omasta turvallisuudesta huolta silloinkin kun muut eivät sitä tee."
        Aivan oikein, kun terroristi polttopullo veijo on liikenteessä sähläämässä "oikeine palautteineen" kannattaa omasta turvallisuudestaan pitää hyvää huolta.
        Hyvä keino on ilmoittaa tämän terroristin sähläykset poliisille.


    • KerroSe

      Mutta nyt kuitenkin...

      Kerropas sinä, jota ketjun aloittaja kuvaa, että minkä vuoksi sinä riehut tuolla liikenteessä. Kerro se meille!

      • Kerrosemeille

        No, kerropa se tollo meille. Kerro nyt!


      • KerroNytLapsellinenTollo
        Kerrosemeille kirjoitti:

        No, kerropa se tollo meille. Kerro nyt!

        No, tollo kerro nyt. Miltä se pieni pippeli siinä suuren katumaasturin penkillä tuntuu? Kerropas nelikymppinen pikkupoika se meille. Kerro! Kerro nyt!


      • KerroNytSinäTyhmäPuupää
        KerroNytLapsellinenTollo kirjoitti:

        No, tollo kerro nyt. Miltä se pieni pippeli siinä suuren katumaasturin penkillä tuntuu? Kerropas nelikymppinen pikkupoika se meille. Kerro! Kerro nyt!

        Kerro sinä mistä tiedät minkä kokoinen pili jollain nettikirjoittajalla on? Kerro nyt mistä tiedät millä autolla sama nettikirjoittaja ajaa? Onko sillä katumaasturi ja jos on niin onko se suuri? Kerro kerro. Kerro vielä että mistä tiedät nettikirjoittajien iän tuntematta näitä kirjoittajia? Kerro! Kerro nyt!


      • Kjell.C.D.Pippelström
        KerroNytSinäTyhmäPuupää kirjoitti:

        Kerro sinä mistä tiedät minkä kokoinen pili jollain nettikirjoittajalla on? Kerro nyt mistä tiedät millä autolla sama nettikirjoittaja ajaa? Onko sillä katumaasturi ja jos on niin onko se suuri? Kerro kerro. Kerro vielä että mistä tiedät nettikirjoittajien iän tuntematta näitä kirjoittajia? Kerro! Kerro nyt!

        Ei se koko, vaan se käyttötapa...


    • Kerrohantollo

      Kerrohan tollo, miksi sinä riehut tuolla liikenteessä. Pysy siinä jonossa niinkuin muutkin tekevät. Minä hommasin sinun vuoksesi kehä I:sen täyteen kameroita.

    • VainPoliisiKiinnostunut

      Vain poliisi on kiinnostunut sinusta.

    • oikoisikos

      Saksalainen ja liikennesäännöt, oi...........

    • ItsetunnotonOngelmalapsi
    • dfsdfsdfsdafasd
    • KertokaaSeMeille
    • SeKiinnostaa

      Bemari-tollo, kerro itsestäsi. Kerro vähän. Kerro huonon itsetuntosi syistä. Kerro.

      • KateellisiaOotteVaan

        Oot vaan kateellineen mun bimmeristä. Se on tietty sillee siisti ja cool. Sporttinen ja sairaan nopee. Pikkupirkot pissii hunajaa kun kurvailen kylillä. Vanhemmat on kateellisia mun rahaoista joilla oon voinu saksasta uittaa uiden bimmerin ja ne ajaa vaan jollain skodal tai tojotalla. Bimmerissä on kolmen tuuman simonssit ja mizelinin 205 läskit renkaat.


    • Pakumies671

      En tiedä miren muut tulkitsee mutta kyllä minusta vaikuttaa siltä että olet hyvinkin kiinnostunut.

      On näköjään kyse jostain tuttavastasi kun tiedät hänellä olevan velkainen talokin, ja vaimoakin on velkaomaisuudella huijannut.

    • harmittomiatolvanoita

      ootte pelkkiä köyhiä persaukisia pellejä velkaskidit.

      • KöyhäOletJaKöyhäksiJäät

        Sinulla puolestasi ei ole edes velkaa. Rahattomana sinulla ei ole edes luottotiedot kunnossa. Kirjoitustaitokin on näköjään kovasti vaatimatonta tasoa.


    • KerrohanSe

      No, takapuskuri- ja etupuskuririehuja kerrohan se nyt mistä on kysymys. Vai odotatko sinä, että minä kerron mistä on kysymys.

    • PäriseeJaPölähtelee

      Jos et pian itse kerro niin minä kohta kerron.

    • Kerro

      No, kehäteiden kamikatsa, puskuririehuja. Kerro!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe