minua ollenkaan.
Sinä itsetunnoton, koulukiusattu ja nyt laman tultua työttömyyskorvausta saava alkoholista ja tiellä ryntäilystä itsetuntoa hakeva tollo ja sinun mitään tapoja vailla oleva liikennekäyttäytymisesi ja rahoitusyhtiön nimissä oleva ökyautosi eivät kiinnosta minua ollenkaan kun olet matkalla velallalla hiujatun vaimosi luokse täysin velkaiseen taloosi opettamaan pennuillesi ylimielisyyttä muita ihmisiä kohtaan. Ryntäilet ja kiihdyttelet, ajat ylinopeutta ja työnnyt aivan turhaan minun eteeni pieneen rakoon silloin kun takanani ja edelläni ajavan auton edessä on puoli kilometriä tyhjää tilaa.
Ainoastaan poliisi on kiinnostunut sinusta. Ei kukaan muu.
Sinä, sinun ajamisesi ja autosi eivät kiinnosta...
36
873
Vastaukset
- IdioottejaPiisaa
Tulipa siinä lyhyt oppimäärä Suomen teillä liikkuvista tolloista. Onko siellä muunkinlaisia? Ei kovin paljoa ole ainakaan vastaan tullut.
- EtsivätLöytävät
Kyllä siellä on asiallisestikin ajavia autoilijoita, mutta ne jäävät juurikin huomaamatta tällaisten koheltajien viedessä sen huomionne.
- MiksiRiehut
Kerropas sinä, jota ketjun aloittaja kuvaa, että minkä vuoksi sinä riehut tuolla liikenteessä. Kerro se meille!
- ToistollaTaivaaseen
Avasit tämän saman keskustelun uudestaan. Hohhoijaa.
- JagJag
Oon juoppo homo, ei korttia, jurrissa hela tiden, mutta Jaguarilla ajelen kaiket päivät. Vituttaako Skodapellejä?
- KiitoVastauksesta
Kiitos. Tulihan se sieltä. Sitähän se, sitä suomen varakasta sivistyneistöä.
- isänmaantoivotJutskaa
Älynjuhlaa, hienoa pojat.
- nysäkullit
Mitä kalliimpi auto sitä pienempi muna. Hahahahha.
- myönnänytvaan
Kuitenkin kiinnostaa.
- Antaamennävaan
Kyllä tässä alkaa täälläkin olla samaa mieltä, liikenteessä pääsee vähemällä stressillä kun ei kiinnitä mitään huomiota muiden ajamisiin, omat edut prioriteetti 1 ja muista viis. Liikenteessä on zompeja ja ajotapavammaisia ja ajokyvyttömiä niin paljon että ei pää kestä moisten stressaamista. Eräs tuttu tv ohjelmassakin sanoi että jos jeppe juo niin se juo, eikä se siitä muutu vaikka 20min sille paasaisit niistä terveyshaitoista, itsensä vaan polttaa loppuun kun stressaa moisista. Oli uran uurtaja ja vieläkin ambulanssi hommissa, siellä näitä jeppejä riittää.
Aikansa sitä jaksaa vouhottaa ajovirheistä sun muusta mutta kun ei se mitään muuta eikä kehitä. Poliisin ja vakuutusyhtiöiden ainoa viesti liikenteeseen on että käytä turvavyötä ja heijastinta- Antaamennävaan
Eihän poliisikaan puutu näihin
- välillä-on-pakko
Pakkohan on kiinnittää muiden tekemisiin huomioita kun jotkut ovat niin kädettömiä ja tekevät mitä sattuu.
- eivilkkuabusseille
Totta, kai mutta kun ei se mitään muuta, aina tulee uusia sportti pirkkoja tai niilo nistinasseja ja sama meno jatkuu.
Liikenteessä on niin laidasta laitaan erilaisia kuljettajia ja tulee aina olemaan.
Isoin haaste on jaksaa sietää näitä, helpointa siis voi olla vaan että ei kiinnitä huomiota enempää kuin on pakko, turhaa stressiä. Toki kiusa se on pienikin kiusa.
Busseille en enää vilkkua näytä missään, näistä otan vähän stressiä koska pitäisi ammattikuskien osata paremmin ajaa liikenteessä mutta minkäs teet kun ei osata niin ei osata, ei se voi olla vaan että se duuni vituttaa vaan kyllä se ammattitaitoinen bussikuskien kunta on kadonnot jonnekkin lähes tyystin, harmi sitten näille muutamille ketkä osaa ja joutuvat sitten kärsijöiksi myös. - veio4
eivilkkuabusseille kirjoitti:
Totta, kai mutta kun ei se mitään muuta, aina tulee uusia sportti pirkkoja tai niilo nistinasseja ja sama meno jatkuu.
Liikenteessä on niin laidasta laitaan erilaisia kuljettajia ja tulee aina olemaan.
Isoin haaste on jaksaa sietää näitä, helpointa siis voi olla vaan että ei kiinnitä huomiota enempää kuin on pakko, turhaa stressiä. Toki kiusa se on pienikin kiusa.
Busseille en enää vilkkua näytä missään, näistä otan vähän stressiä koska pitäisi ammattikuskien osata paremmin ajaa liikenteessä mutta minkäs teet kun ei osata niin ei osata, ei se voi olla vaan että se duuni vituttaa vaan kyllä se ammattitaitoinen bussikuskien kunta on kadonnot jonnekkin lähes tyystin, harmi sitten näille muutamille ketkä osaa ja joutuvat sitten kärsijöiksi myös.Ei aivan turhaa stressiä. Kannattaa pitää omasta turvallisuudesta huolta silloinkin kun muut eivät sitä tee.
Pystyt tekemään paljon oman turvallisuutesi eteen, jos vaan tiedät miten. Oletko tutustunut Kanadalaiseen kolarinvälttämistaitoihin, Collision free.? - sellainen.tapaus
veio4 kirjoitti:
Ei aivan turhaa stressiä. Kannattaa pitää omasta turvallisuudesta huolta silloinkin kun muut eivät sitä tee.
Pystyt tekemään paljon oman turvallisuutesi eteen, jos vaan tiedät miten. Oletko tutustunut Kanadalaiseen kolarinvälttämistaitoihin, Collision free.?" Kannattaa pitää omasta turvallisuudesta huolta silloinkin kun muut eivät sitä tee."
Aivan oikein, kun terroristi polttopullo veijo on liikenteessä sähläämässä "oikeine palautteineen" kannattaa omasta turvallisuudestaan pitää hyvää huolta.
Hyvä keino on ilmoittaa tämän terroristin sähläykset poliisille.
- KerroSe
Mutta nyt kuitenkin...
Kerropas sinä, jota ketjun aloittaja kuvaa, että minkä vuoksi sinä riehut tuolla liikenteessä. Kerro se meille!- Kerrosemeille
No, kerropa se tollo meille. Kerro nyt!
- KerroNytLapsellinenTollo
Kerrosemeille kirjoitti:
No, kerropa se tollo meille. Kerro nyt!
No, tollo kerro nyt. Miltä se pieni pippeli siinä suuren katumaasturin penkillä tuntuu? Kerropas nelikymppinen pikkupoika se meille. Kerro! Kerro nyt!
- KerroNytSinäTyhmäPuupää
KerroNytLapsellinenTollo kirjoitti:
No, tollo kerro nyt. Miltä se pieni pippeli siinä suuren katumaasturin penkillä tuntuu? Kerropas nelikymppinen pikkupoika se meille. Kerro! Kerro nyt!
Kerro sinä mistä tiedät minkä kokoinen pili jollain nettikirjoittajalla on? Kerro nyt mistä tiedät millä autolla sama nettikirjoittaja ajaa? Onko sillä katumaasturi ja jos on niin onko se suuri? Kerro kerro. Kerro vielä että mistä tiedät nettikirjoittajien iän tuntematta näitä kirjoittajia? Kerro! Kerro nyt!
- Kjell.C.D.Pippelström
KerroNytSinäTyhmäPuupää kirjoitti:
Kerro sinä mistä tiedät minkä kokoinen pili jollain nettikirjoittajalla on? Kerro nyt mistä tiedät millä autolla sama nettikirjoittaja ajaa? Onko sillä katumaasturi ja jos on niin onko se suuri? Kerro kerro. Kerro vielä että mistä tiedät nettikirjoittajien iän tuntematta näitä kirjoittajia? Kerro! Kerro nyt!
Ei se koko, vaan se käyttötapa...
- Kerrohantollo
Kerrohan tollo, miksi sinä riehut tuolla liikenteessä. Pysy siinä jonossa niinkuin muutkin tekevät. Minä hommasin sinun vuoksesi kehä I:sen täyteen kameroita.
- VainPoliisiKiinnostunut
Vain poliisi on kiinnostunut sinusta.
- oikoisikos
Saksalainen ja liikennesäännöt, oi...........
- ItsetunnotonOngelmalapsi
Näitä itsetunnottomia BMW-miehiä on tiet täynnä ja auto aina rahoitusyhtiön nimissä velkana.
”Mun ohi ei tulla”
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801072200651892_u0.shtml - dfsdfsdfsdafasd
Siinä se on se joidenkin itsetunto: BMW ja alkohi:
https://www.is.fi/autot/art-2000005520319.html - KertokaaSeMeille
Tollojen autoilla ajavat ja liikenteessä riehujat kertokaa se meille. Kertokaa. MIKSI TE RIEHUTTE LIIKENTEESSÄ??
https://www.is.fi/autot/art-2000005520319.html
https://www.is.fi/autot/art-2000005340306.html - SeKiinnostaa
Bemari-tollo, kerro itsestäsi. Kerro vähän. Kerro huonon itsetuntosi syistä. Kerro.
- KateellisiaOotteVaan
Oot vaan kateellineen mun bimmeristä. Se on tietty sillee siisti ja cool. Sporttinen ja sairaan nopee. Pikkupirkot pissii hunajaa kun kurvailen kylillä. Vanhemmat on kateellisia mun rahaoista joilla oon voinu saksasta uittaa uiden bimmerin ja ne ajaa vaan jollain skodal tai tojotalla. Bimmerissä on kolmen tuuman simonssit ja mizelinin 205 läskit renkaat.
- Pakumies671
En tiedä miren muut tulkitsee mutta kyllä minusta vaikuttaa siltä että olet hyvinkin kiinnostunut.
On näköjään kyse jostain tuttavastasi kun tiedät hänellä olevan velkainen talokin, ja vaimoakin on velkaomaisuudella huijannut. - harmittomiatolvanoita
ootte pelkkiä köyhiä persaukisia pellejä velkaskidit.
- KöyhäOletJaKöyhäksiJäät
Sinulla puolestasi ei ole edes velkaa. Rahattomana sinulla ei ole edes luottotiedot kunnossa. Kirjoitustaitokin on näköjään kovasti vaatimatonta tasoa.
- KerrohanSe
No, takapuskuri- ja etupuskuririehuja kerrohan se nyt mistä on kysymys. Vai odotatko sinä, että minä kerron mistä on kysymys.
- PäriseeJaPölähtelee
Jos et pian itse kerro niin minä kohta kerron.
- Kerro
No, kehäteiden kamikatsa, puskuririehuja. Kerro!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436