Uus missikisa täynnä vuosikausii kilpailleita xl kisojen ja muiden pluskokoisten kisojen kilpailijoita.
Kunpa siellä joukos ois uusiakin kasvoja! Mun kaveri tipahti jatkosta. Ei vissi mahiksia ku samat naamat jyrää.
Voittais joku pitkä ja sopusuhtainen.
miss plus size kiva joo
4
260
Vastaukset
- talipalloxl
Samaa mieltä! Tosi ärsyttävää. Samoin ku se, että liiallista ylipainoa mainostetaan kurvikkuutena.
- Nasu92
Olen myös hyvin yllättynyt jatkoon päässeistä! Satuin myös olemaan seuraamassa castingia ja jatkosta karsiutui todella moni joka olisi kuulunut 10 parhaan joukkoon ihan heittämällä...
- Golfarihoitsu
Mut upeita naisia siellä on finaalissa! Haettiin myös sitä itsevarmuutta kantaa itsensä... Ikäjakaumakin tulee olemaan aika laaja mikä on hyvä asia!
- missänormaalivartalot
Minä kyllä ihmettelen että Jutta Gustafsberg on järjestäjänä. Mitä mieltä hän siis oikeasti on, kun toisaalta treenautetaan ja ohjataan pudottamaan painoa, mutta toisaalta sitten tämä... Minulle kun on aina toitotettu, että vyötärölihavuus on vaarallista, mutta näemmä sitäkin voidaan ihannoida. Onko normaalipainoiset katoava ihmisryhmä? Anteeksi nyt, mutta minusta tuo ei ole kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516726Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996067Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313906- 4122385
- 561816
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101778Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421544Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1891428- 811421
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094