Uus missikisa täynnä vuosikausii kilpailleita xl kisojen ja muiden pluskokoisten kisojen kilpailijoita.
Kunpa siellä joukos ois uusiakin kasvoja! Mun kaveri tipahti jatkosta. Ei vissi mahiksia ku samat naamat jyrää.
Voittais joku pitkä ja sopusuhtainen.
miss plus size kiva joo
4
362
Vastaukset
- talipalloxl
Samaa mieltä! Tosi ärsyttävää. Samoin ku se, että liiallista ylipainoa mainostetaan kurvikkuutena.
- Nasu92
Olen myös hyvin yllättynyt jatkoon päässeistä! Satuin myös olemaan seuraamassa castingia ja jatkosta karsiutui todella moni joka olisi kuulunut 10 parhaan joukkoon ihan heittämällä...
- Golfarihoitsu
Mut upeita naisia siellä on finaalissa! Haettiin myös sitä itsevarmuutta kantaa itsensä... Ikäjakaumakin tulee olemaan aika laaja mikä on hyvä asia!
- missänormaalivartalot
Minä kyllä ihmettelen että Jutta Gustafsberg on järjestäjänä. Mitä mieltä hän siis oikeasti on, kun toisaalta treenautetaan ja ohjataan pudottamaan painoa, mutta toisaalta sitten tämä... Minulle kun on aina toitotettu, että vyötärölihavuus on vaarallista, mutta näemmä sitäkin voidaan ihannoida. Onko normaalipainoiset katoava ihmisryhmä? Anteeksi nyt, mutta minusta tuo ei ole kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4153074SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis692377Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782019Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1221741- 1431637
- 711243
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2911077Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li131043- 41899