Olen jatkanut entiseen malliin, kartonki kerran viikossa, parin tunnin reissulla, ei oo publikaanit puuttuneet.
Tupakan tuonti tankkausreissulla.
11
599
Vastaukset
- Ihmetteliä
Tuotko kartonkin perseessäsi.
- Jutta-Jatta
Ihan vaan takapenkillä, näkyvissä, perseeseen otan kymppituuman kankea, silloin tällöin!
- Mimmi----
ketä kiinostaa hanki elämä.
- Jutta-Jatta
Tänäänkin toi kartongin, lisäksi litran rommia, jos tekisi tänään muutaman totin.
- Sielläkötoit
Niinpä niin, jaapa jaa ja trallal laa.
- Jutta-Jatta
Onko publikaanit sakotelleet köyhiä????
- Jutta-Jatta
Vapaapäivä tänään, lähden käväisemään Venäjällä heti aamusta, mikähän on Suomen publikaanien vireystila, tuliskohan kartonki ja rommipullo läpi, jää nähtäväksi? Ilmoittelen iltapäivällä, miten kävi.
- Vagisan
Ketään ei kiinosta jos vitussasi ja perseessässi tuot kartonkin ja pullon.
- Jutta-Jatta
Ei todellakaan kiinnostanut, ei publikaanin publikaania näkyvissä. Quick reissu, alta tunti, Pönttö-Karhu-Pönttö!!
- Miäkävinjustpaskalla
Jutta-Jatta kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnostanut, ei publikaanin publikaania näkyvissä. Quick reissu, alta tunti, Pönttö-Karhu-Pönttö!!
pienet on piirit sinun elämässä kun tostakin pitää täällä toitottaa.kerrot varmaa seuraavaksi monta kuppi joit aamulla kahvii...ketä oikeesti kiinostaa mene fasebuukiin siellä on kaltaisiasi huomion kipeitä pilvin pimein jossa saat päteä.
- Jutta-Jatta
Miäkävinjustpaskalla kirjoitti:
pienet on piirit sinun elämässä kun tostakin pitää täällä toitottaa.kerrot varmaa seuraavaksi monta kuppi joit aamulla kahvii...ketä oikeesti kiinostaa mene fasebuukiin siellä on kaltaisiasi huomion kipeitä pilvin pimein jossa saat päteä.
Teetä, ei kahvia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998