Uusi vaikuttaja Kouvolan politiikkaan. Tervetuloa!
Suur-Kouvolan Sitoutumattomat ry
9
196
Vastaukset
- Mukaanlähtijä
Vaihtoehtoa tarvitaan ihan aidon demokratian pelastamiseksi koska nyt päätöksenteko tapahtuu kaupunginhallituksen "ydinryhmässä", joka on legitimoinut itse itsensä.
- Suninenjouni
Tää puolue nyt on ihan vitsi.
- Just_joo
Ja jos ihan oikeasti haluaa vaikuttaa asioihin niin sitten vaan tervetuloa SDPn joukkoihin.
- larikkajari
Paras puolue Kouvolassa!
- Toinenvaikuttaja
Sana "vaikuttaja" saa ihan uuden merkityksen. Viittaa enemmän riitelyyn, eripuraan ja toisten sättimiseen. Käytetään ryhmästä eroamisen yhteydessä itsensä korostamiseen ja pyyteettömyyden esiin nostamiseen.
- OssiA
Kyllähän asioista saa eri mieltäkin olla, leimautumatta riitelijäksi.
Nimenomaan ja niin pitääkin olla. Kaupunginvaltuustosta kun ei voi ulos potkia eriavän mielipiteen vuoksi. Kaikki puolueet ajaa vain hallituksen linjaa ja eriävän mielipiteen heittäjät erotetaan puolueesta.
- Anonyymi
mutta on tässä jotain hyvääkin minkkiturkki mersu kasurinen sdp ei ole enää valtuustossa myötäilemässä änkyrä helmistä
- Anonyymi
Missä näihin voi liittyä ? Vieläkö Ratamokeskuksen voi kaataa ? Toimisto varmasti Kotkassa,mutta hyvä Kotkalaisille👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977