Onks tää enää ees normaalia? Oon viimeaikoina kattonu tosi paljon mun painoo ja haluisin olla pienempi ja laihempi. Tiiän että olen laiha jo nyt mutta en tarpeeksi ja nään itseni vaan läskinä koko ajan. 173/48.4kg
Äske mua alko joteki pelottaa ku en oo syöny koko päivänä mtn paitsi äske kaks suklaapalasta. Siis mä en uskalla mennä vaalle. Pelkään että olen lihonnut. Pelkään iha hirveesti. Ja nyt mua ahistaa iha sikana.. En uskalla syyä varmaa enää koko päivänä mtn.. Auttakaa, ahistaa..
Onks tää enää normaalia
5
165
Vastaukset 5
- hoidaittees
Oot kyllä todela alipainoinen!!! Sun kannattaa hakea apua tuohon sun syömishäiriöön.
Anorektikko paskahousu
- massakausi
Unohda se vaaka ja katso peiliin. Näkyykö jossain läskiä vai pelkkää luuta ja nahkaa? Päättele siitä, mitä pitää tehdä. Itse käyn vaa'alla kerran vuodessa eikä mitään kamalaa ole tapahtunut. Usko pois. Lopeta se turha painon kyttääminen!
- Lääkäriin
Onks sulle joku sanonu et oot lihava? Et oo. Sun kannattas mennä lääkäriin. Toi ei oo normaalii, että et syö mitään.
- tyranbanksit
Jospa kyse ois kuiten josthai iha muust ko lihonnan pelvosta. Voisko se jokin muu, olla niin vaikea asia käsiteltäväksi että se pitää käsittelykeinojen puutteen ollessa ilmeinen, muuttaa jotenki helpompaan muotoon, vaikka sitten painontarkkailuksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479