Riennähän nyt reippaasti narsku niihin kuulusteluihin, niin päästään käräjille porukalla katsomaan hikoilevaa takaraivoasi.
Vastaukset 7
- HerranHistoriassaToistuu
Kohta taas huudellaan oikeusmurhista ja kyykyttämisistä.
Näin on aina ennenkin käynyt tuon ylläpitäjän uhoamisien jälkeen.
Ja sitten taas itketään....- annatkunonsenaika
Laakkonen, miksi et ota kantaa täällä Savolaisesta esitettyihin loukkauksiin. Senkö vuoksi, koska ne ovat ystäviesi kirjoituksia.
Miksi sallit ystäviesi kirjoitella ihan mitä vaan paskaa, siksikö kun vihaat Savolaista. - Pakkomielteellä
Tuskin Laakkonen edes vihaa Savolaista, koska hän kyllä ymmärtää ,että mitä ihmiselle tapahtuu kun tämän mielenterveys pettää.
Kun lukee Savolaisen kirjoituksia Laakkosesta vanhemmat.comissa, niin niin samalla ymmärtää,että kuka vainoaa ja ketä. - HelppoaHoitamista
annatkunonsenaika kirjoitti:
Laakkonen, miksi et ota kantaa täällä Savolaisesta esitettyihin loukkauksiin. Senkö vuoksi, koska ne ovat ystäviesi kirjoituksia.
Miksi sallit ystäviesi kirjoitella ihan mitä vaan paskaa, siksikö kun vihaat Savolaista.Tuon on helppo ratkaisu!
Lopeta ihmisille vittuilu ja siisti sivusi!
- PaniikkiHuone
- sakot = 300 e
- asianomistajan oikeudenkäyntikulut = 2000
- korvaukset henkisestä kärsimyksestä = 3000
- matkakuluja 300
5600,- kilahtaa velkaa todistajan palkkiot ja asianomistajan päivärahat ym.
Nimetyt todistajat!
1) tuomari
2) syyttäjä
3) ?
4) ?
Kolmas ja neljäs on ylläri... :)
Mä laitoin kameroiden akut jo latautumaan ja tilasin uusia 16 G muistikortteja.- AikaVarmaOlet
Ai sä olet jo hinnoittanut tuloksen jo ennen edes päätöstä?
- ArinPaniikkiHuone
on Espoon mielenterveystoimiston sosiaalitilat ja tai siivouskomero.
Kun sosiopaatti 20 vuotta hokee olevansa "asianomistaja" ja samaan
aikaan tulee tuomioita ja lähestymiskieltoja kaikista ovista ja ikkunoista,
siinä alkaa narkkarinkin veltoksi poljettu peräaukko falskata julkisissa tiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo198642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398