Romahdusaalto tulossa mökkikaupoissa. Myyjiä ennätysmäärä.
Ostajia ja tarvetta ei ole.
Myyjien pinna kireällä.
Huonokuntoiset mökit mätänevät ,käsiin.
Lapin lomamökit romahduksessa
14
275
Vastaukset
- Pelkkiäkuluja
Homemökkien purkaminen tulee kalliiksi.
- Paskaviemärihaisee
Kiinteistöverot, jätemaksut lokasäiliöt hankittava pelkkää paskaa saa lapioida tontilla.
- Kattoromahtaatalvella
Vesiputket jäässä. Vesivaurioita hometta...
- Täykatasrofi
Dynamiittia perustuksiin. Routavauriot huomattavia.
- Sairastahommaa
En ottaisi riesaa vaikka ilmaiseksi saisin.
- Tervaanaamaan
Myrsky kaataa puita mökin päälle. Sääsket paarmat, ampiaiset pistelevät.
- Kissanaukuupihalla
Sauna palaa, sytyttää koko hoidon tulimeresi.
Mökkiin sammunut äijä palaa samalla. - Tukakasajäi
Äijä valmis tuhkattavaksi. Säästytään krematorio kuluilta.
Jotain hyvääkin.
Mökkiä ei tarvitse enää purkaa. - Prööööt
Täysarvo vakuutusta maksettu vuosia. Korvauksia ei tule huolimattoman käytön vuoksi.
- Eikorvataautoakaan
Auto räjähtää myöhemmin taivaan tuuliin sytykkeistä jotka lähtöisin palavasta mökistä.
- Eroasiathoidettu
Vaimo ja lapset ei jääneet kaipaamaan.
- Eilisättävää
Normaali Suomimiehen tarina.
- PattiSmit
Pattitilanne sananmukaisesti laukaistu.
- Luontokutsuupoikiaan
Korvessa vain tuuli humisee. Menneittenmajalla kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716