Heippa! Ollaan parin viikon päästä lähdössä Gambiaan ja suunnitelmissa olisi päiväreissu Senegalin safarille. Nyt kaipailen vinkkejä ja kokemuksia paikallisista oppaista. Hintaa ja yhteystietoja. Kiitos jo etukäteen :)
Paikallinen opas Sengaliin (safarille)?
6
303
Vastaukset
- myskuhärkä
Kuka tahansa,ja bumsteri tai jojku muu,hyvissä käsissä olet.
- Meekeri
Hei Nicca.
Minä halpa ja hyva.
Odotan sinä siinä kadunkulmassa road ja street ja minulla jeeppi.
Nakemisiin. - KariS61
Karanta Camara. [email protected]. Luotettava henkilö, monet retket on tehty ja sen jälkeen oli neljänä kesänä mulla töissä Suomessa. Ei enää kun meillä alettiin soveltaa tarveharkintaa eu:n ulkopuolisiin työtekijöihin. Työlupaa ei saatu. Viikossa selvinnee kannattaako matkaan lähteä. Gambian sisäpolitiikka on veitsenterällä. Multa saa kysyä lisää osoitteesta [email protected].
- Gambiamatkaajat
Ollaan itse käytetty http://lamstours.com/
Ei ehkä halvin, mutta ainakin laadukasta palvelua saatu joka kerta. - Siola
Hei! Tiedätkö mitään Gambian tilanteesta? Siellähän naapurivaltiot aikovat hyökätä Gambiaan 18.1-17, jos presidentti ei luovu virasta. Poikamma on siellä ja olisi mulava tietää pitääkö hänen tulla sitä ennen pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248