Se on hienoa, että S-kauppa halpuuttaa. Mutta me kuluttajat vaadimme lisää. Nyt on ehdottomasti halpuutettava S-kaupojen ja Prismojen johtajien palkkoja ainakin se sama määrä kuin tomaattien hintoja alennetaan, vaikkapa 20%. Siitä tulee tosi suuret säästöt. Ruvetkaapa laskemaan! Noilla johtajilla on hämmästyttävän suuret palkat. Ne säästöt pitää pistää myytävien tavaroiden halpuuttamiseen. Minä ehdotan, että kaikki pistetään keskioluen, lonkeron ja siiderin halpuuttamiseen. Joka niitä ostaa, tulee S-kauppaan ja ostaa sieltä kaiken muunkin - kun tulee hyvä mieli halvasta juomasta, niin ei sitä enää välitä, vaikka muut tuotteet maksaisivat hieman enemmän.
Halpuuttakaa lisää S-kaupassa
5
330
Vastaukset
- äitykkä
Totta pakkaa alas johtoportaasata, nyt edut annetaan maajussin leivästä.
- hyiskauppaa
Kyllä on tosiaan tuo S-kauppa kiero ja katala. Vuosikausia on meiltä jäseniltään perinyt vihanneksista ylihintaa useita kymmeniä prosentteja. Eihän tässä muuta voi ajatella, koskapa ilmoittavat, että tuottajien hintoja ei alenneta. Siis ostetaan entisen hintaan, mutta myydään monta kymmentä prosenttia halvemmalla. Ylihintaa on ollut hirveesti. Missä muussa tavarassa sitä on vielä yhtä paljon?
- Kallistusta
Mainostaa halpuutusta, mutta eipä mainosta kallistusta grillibroilereissa, leivissä ja poispäin. Rupesi keräämään asiakasomistajistaan entistä enemmän ostostietoja, tuotetasolla. S-ryhmä siis urkkii asiakasomistajiensa ihan jokaisen ostoksen eikä edes tarjoa mahdollisuutta kieltää tätä niin kuin K-ryhmä tekee. Näin matalalle S-ryhmän pomot arvostavat asiakasomistajansa vaikkei ole pörssiyhtiö vaan osuusliike.
- demarienvihollno1
..maatalouden tukia maksetaan jo 7 miljardia vuosittain. On törkeää ininää puhua kauoan maksamista hinnoista. Miksi tuki-pummit eivät elä markkinataloudessa...
- JaanaaA
Tukia ei tarvitsis maksaa niin paljoa jos tuottajat saisivat enemmän tuotteistaan. Nythän tuet siis periaatteessa hyödyntävät s-ryhmän tilipussia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644