Parhaimmannäköinen HD?

juujuumopo

Mikä orggis HD on teidän mielestä onnistunein?

11

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o1ooo100

      48, siinä on onnistunut!

      • Samoinmusta

        Joo!! Sporster 1200 '48 on minustakin parhaimman näköinen.

        En kuitenkaan sitä ostaisi. Siinä on kamala ajoasento, tavaroita ei saa kuljetettua mukana ja pienen kokoinenkin vielä. Mutta jos tosiaan ulkonäöstä vain puhutaan, niin 48 on onnistunein Harley. Dynat ja Softailit ovat rohjakkeita. Tai se uusi Slim on kyllä kans aika upea!

        V-rodit ovat ihan hyviä, mutta oikeina Harrikoina en niitä osaa pitää.


      • sporaspora

        Eikös V-Rod ole Porsche?
        Onko se 48 sen pienempi kuin muut Sporat? Tietty yks paikkanen mutta eikö tähän loksu päälle saa lisäpenkin??

        Eikä muuten ole tyttöjen pyörä, lähinnä kaupunki pyörä!


      • AurinkoaOdotellessa

        Tyttöjen pyörä ????
        Joo kyllä näinkin jotkut ajattelee, mutta mikä kyykyistä sitten on tyttöjen pyörä esim. kuutioita verratessa.
        Sporat on kautta aikojen ollut rakennelluimpia ja taitaa olla jatkossakin.
        Tytöt vetelee meneen nykyään myös suurimmilla, eli se siitä.
        Hienoja vehkeitä kaikki ja varmasti jokaisen oma on itselle paras.
        Tulis jo kevätaurinko.


    • fortyeight

      48 ilman muuta sekä Softail Slim.

    • HD110

      Softail Breakout, vanhempi Night Train tai Rocker mutta kaikki vaativat pientä jalostusta... :)

    • choppermään

      Vakiona kaikki karseen näköisiä.Siispä rakenna chopper!

    • putputputut

      Onhan nuo vanhat hienoja pihakoristeita ja muutoin varmin tie harrastuksen lopettamiseen mikäli ajaakin pitäisi kioskia pidemmälle , siksi kait nettimotossa myynnissä pilvin pimein,niin ja siitä sporasta,on se tyttöjen pyörä loppujen lopuksi, kokeile itse jos et usko , alemmuus kompleksin sillä saa aikaiseksi raavas mies.

      • PuttePossunÄiti

        Hienoa että valveutuneemmat motoristit seuraavat pihakoristeiden myyntitilastoja ja avautuvat noin kertakaikkisen tasokkaasti palstalla.


      • Rautahermohemmo

        Minulla on ajopelinä kiinalainen 250-kuutioinen Qinqi-kopteri. Ei ole minulla mitään alemmuuskompleksia sillä tullut, joten tuskin tulisi Sporsterillakaan.
        Yleensäkin en paljon vaivaa päätäni sillä, mitä muut ajattelevat. Mä vaan ajan ja nautiskelen kesäisestä Suomesta.


      • PuttenIsä

        Ne yleensä vaivaa päätään joilla ei ole lainkaan pyörää, sekä ne joilla on toteutumaton hd-fantasia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe