"Länsi-Uudenmaan syyttäjävirasto / Päätös esitutkinnan rajoittamisesta / 29.12.2016
Syyttäjän päätös: Päätän, että esitutkinta lopetetaan
Perustelut: Tutkinnanjohtaja LH on esittänyt, että esitutkinta asiassa lopetetaan
Axx Sxxxxxxxx on tehnyt kirjallisen rikosilmoituksen missä hän pyytää Espoon poliisia tutkimaan mihin kaikkiin rikoksiin Xxxxxx Xxxxxxxxx on syyllistynyt häntä kohtaan.
ym. ym. ym. ym.
Tutkinnanjohtajan esitys:
Esitän, että esitutkinta asiassa kunnianloukkaus päätetään esitutkintalain 3- luvun 10,1§ ja oikeudenkäynnistä rikosasioissa annetun lain 1 luvun 7,1§ kohdan 1 perusteella vähäisenä."
Oman elämänsä luuseri ei sitten opi ikinä
6
180
Vastaukset
- TAASKOseHulluSai
siipeensä espoossa? No ei, mitään nyt vaan leukarintaan, nyrkki pyllyyn ja kohti niitä uusia ja toistuvia pettymyksiä. Kerran luuseri, aina luuseri. Kysy vaiks broidiltas,
- JESJESJES
Melko hyvä "tekaisu" kepponen, mutta ei niin hyvä että kukaan tuota uskoisi.
Mut mee sä vaan niihin kuulusteluihin, ne eivät ole kepposia vaan todellisuutta.- SaaUnelmoida
Joo.... Lehmät lentää, kuu on juustoa ja Arista tulee ministeri.....
- SaaTilataEspoosta
Esitutkinnan rajoittamispäätös: 16/1820
Asianumero: E 16/5772
Länsi-Uudenmaan syyttäjänvirasto, puh: 029-56 21000
Siinähän sitä kepposta on sitten. Kannattaa ainakin kysyä :)
Kuka menee kuulusteluihin asiassa, missä poliisi on ilmoittanut ettei tutki
ja syyttäjä on siunannut asian rajoittamispäätöksellä.
Ootsä hei jotenkin vajakki?
Pienenä pyllyyn pantu rassukka?
- suomensuurinrikospalsta
Miksi tästä ei ole mitään kakkafoorumilla?
- UjoileeVässykkäTurhaan
Se ei uskalla esitellä omia saavutuksiaan...Vaikka kaikkihan sen jo tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477