missä sä oot

maailmasta

Sua etsinyt oon läpi elämän

22

663

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässähän

      minä. Olen myöskin etsinyt sinua kauan.

      • maailmasta

        Terve kiva otit kantaa kuinka muuten menee?


    • EivittuDDD

      Kumpi on sairaampaa. Aloitusviesti vai vastaus.

      • hihheirupattelehei

        hi, hi


      • maailmasta

        Ei kumpikaa sairaanpaa.


    • Tuu_hakemaan

      Kotona, missä sä oot?

      • maailmasta

        Kotona ja harvoin kukaa kotoa hakee.


    • Tässähän

      Mä oon just himaa menossa. Tsori et tää juttu on kestänyt niin kaun, mut silti kliffalta tuntuu kun sä oot jaksanu ventaa mua nää vuodet. Kato silloin joskus kauan sitten kun tavattii siel joromestassa ja sä anoit mulle puhelinumeros nii mä hukkasin sen ja siks mä en oo voinnu soittaa sulle. Olen toivonut kohtavani sut uudestaan. IHME löysin sinut kun kysyit netissä suoraan ja minä huomasin sen. Voi tätä onnee . Jätä tohon puhelinnumeros niin titaan sulle heti kun voin.

      • Volvon_huoltaja

        Soitin juuri numerooni varmistaakseni, että se toimii, mutta se tuuttasi varattua. Tein tuon 3 kertaa ja jokaisella kerralla lopputulos oli sama!!!

        Voisitko testata omaa numeroasi ja jos se toimii, niin voisit laittaa sen tänne.


      • Volvon_huoltaja kirjoitti:

        Soitin juuri numerooni varmistaakseni, että se toimii, mutta se tuuttasi varattua. Tein tuon 3 kertaa ja jokaisella kerralla lopputulos oli sama!!!

        Voisitko testata omaa numeroasi ja jos se toimii, niin voisit laittaa sen tänne.

        Nauraa ,, just niin, varattua tuuttaa kun omaan numeroon soittaa, saman kokenut. Ei ole pahemmin minullekaan soiteltu, saanut melko rauhassa kättä potea , oikea käteni ollut kipsattuna 8.12 .2016 lähtien. En ole sätissäkään käynyt. Alkaa särkeä kättä ja sormia puuduttaa. Ei minuakaan kukaan kaipaa. Onneksi poikani perhe käy tervehtimässä ja auttamassa .

        Hyvää tätä vuotta kaikille terveisin pihtiss


    • vuosikymmenetmenneet

      Täällähän mä, olen ajatellut paljon myös sinua!

      • Täässähän

        Mä. Muistatko kun sanoin. Olet ainoa suuri rakkauteni ikuisesti. Totta se on vieläkin, toista sun laista ei oo näkynyt, eikä näy. Mä oon uskollinen starbu ja pidän sen minkä lupaan.


      • Pettäjälle
        Täässähän kirjoitti:

        Mä. Muistatko kun sanoin. Olet ainoa suuri rakkauteni ikuisesti. Totta se on vieläkin, toista sun laista ei oo näkynyt, eikä näy. Mä oon uskollinen starbu ja pidän sen minkä lupaan.

        Petit mua kätesi kanssa, joten voit unohtaa koko homman.


      • maailmasta

        Sehän voi olla kuka vaan juuri sinua ajatellu.


    • On tämäkin foorumi merkillinen. Aina joku ilkeilee. En tiedä mihin kohtaan pitäisi kirjoittaa, Tuolla alempana tätä kommentoin soittamisista , se oli hauska kommentti . hän joka sanoi soittaneensa omaan numeroon , minua nauratti, ja kerroin että mulla käsi kipsissä.Ehkä viisaampaa olla vain hiljaa :(

      • maailmasta

        Ei sun kantsi olla hiljaa


      • jatka noin iloisella linjalla


    • Vai_oot

      Täällä oon, ja silti ollaan hengissä horjuttu
      läpi elämän helvetin,
      ja pikku masennukset torjuttu.
      Millä keinolla milloinkin,
      ja vaikka ei sanottavasti
      tota tietoa jäänyt kaaliin.
      Niin sisulla loppuun asti,
      ja rintakaarella maaliin,
      Sillä ollaan hengissä horjuttu..
      Joten miten se on teillä mennyt?

      • maailmasta

        Johan tempasit runo suonen tahtiin.


      • märtäjä

        olitko, se sinä, joka "märröit" pottuja kapallisen syyvä, silloin, kun näin sut ravintolassa? "märröit" on suomen kielen sana tarkoittaa appamista. ;;) hih,,,.


      • Vai_oot
        märtäjä kirjoitti:

        olitko, se sinä, joka "märröit" pottuja kapallisen syyvä, silloin, kun näin sut ravintolassa? "märröit" on suomen kielen sana tarkoittaa appamista. ;;) hih,,,.

        "olitko, se sinä, joka "märröit" "

        Ei ei, kyllä minä olen olemassa. Tulevaisuuden toiveita ja reaali- maailman tosiasioita arvostan.

        Vaikka

        Kapakasta kapakkahan illalla kuljettiin
        ja aamulla linnaan vietiin.
        Illalla viimeistä voittoa pelattiin
        ja aamulla lyötiin pieti.

        Nyt ei oo ilon ottajaa
        ja ei oo surun tuojaa.
        Ei oo vierellä lohduttajaa
        ja ei oo viinan juojaa.

        Murheen maljasta tarjotaan,
        mutta kas kun ei poika maista.
        Eikä se jätä maailman pilkaksi
        tyttöä surevaista.


    • tulealemmas

      Tuskin se erityisen kaukana onkaan, mutta siltä se tuntuu niin korkealta katsottuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2081
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1548
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1156
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      962
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      959
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      908
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      798
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      19
      693
    Aihe