Onko saatavilla KTM 1200 seisontatukea.

KurkoHondanen

Minulla on Ktm 1200 jolla olen harjoitellut motoristiksi, mutta minulla on ongelma.
Jalkani on niin lyhyet, että aina kun pysähdyn, niin hupsista, kyljellään...
Kysynkin onko olemassa sellaista seisontatukea sähköistä tai hydraulista, että kun napista painan, niin se tupsahtaa katuun heti ja pitää pyörän pystyssä.
Siitä ois helppo vihreän syttyessä lähtee keuliin, tosin dmun täytyy ensin se opetella että en oo heti selälläni niinku aina honda mankini kanssa.
Toivon asiallisia vastauksia vaikka olenkin monirajoitteinen.
Kiitos jo etukäteen ja hymyjä:
Honda Kurko.

19

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HondaKurkonIsä

      Mulla rupee seisoon taas.

    • HondaKurkonLetkujenkka

      Yövuoro. Yksi blippi liihottaa itään, pari tulossa kohta meidän lentotiedotusalueelle.

      Olen varmastikin rajoitteinen monessa asiassa, mutta mopossani on 1301 kuutiota, voimaa niin perkeleesti, ja persejalkana en yllä joka kohdassa maahan sen satulasta. Entäs sitten? En tarvitse apupyöriä tai ehdotettuja seisontatukia, en edes sinisiä pillereitä, koska vaimoni on kaunis, pitkä, hoikka, urheilullinen pohjanmaalainen. Jopa Lauttasaaressa tyylikäs ilmestys.
      Ymmärrän hyvin, että uuninpankkopoikia vituttaa, kun näkevät piparin vain tietsikan ruudulta. Eikä...
      Hetkinen, Speedbird kyselee minua jaksolla. Palaan juttuun joskus toiste

      • KurkoHondanen

        Sen verran vielä, että olen avautunut heikkona hetkenäni tuolla harrikkapuolella, joten sieltä voi tarkemmin tutustua ongelmiini.

        Niin ja turvallisia matkailuita teille, kun tiedätte että minä lennonvalvojana oireilen suomi kaksnelosella, samalla kun olen lennonjohtaja.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Mahtaa apinaa vituttaa mitättömyytensä?


      • KurkoHondanen

        Unohtui kysyä onko tarvikevaraosina sellaisia minitikkaita, että voi kiivetä satulaan, vai pitäiskö tilata thaimaasta yleismalli?


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Killisilmävaimosi selkään on jo moni kiivennyt, tikkailla tai ilman. Käypä sukupuolitautiklinikalla, saat selvyyden oireisiisi. Visvasyylä oireilee just noin.


      • KaunisThai

        Sinun Lapualaisen laaturotunaisen selkään ei kiivettäis edes maksusta.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Siinäpä ero onkin. Lättänaaman selkään kiivetään maksusta, laatunainen ei sellaiseen alennu. Missä olet ollut peruskoulun äidinkielen oppitunnit, kun suomenkielesi on noin huonoa? Oletko kehari?


      • KaunisThai

        Olen käynyt peruskouluni thaimaassa.
        Miten huono sinun thaimaankielesi on pikkupippeli, joka on ymmärtänyt että moottoripyöräpalsta on oman varallisuuden kehumista ja seksi idiotismia?


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Kaunis Thai

        Osanottoni. Helpompi pitää yksi mies tyytyväisenä kuin kymmenen / päivä. Jos sillä yhdellä fyffet riittää.
        Miksi killisilmä pyörii moottoripyöräpalstoilla? Eikö teidän paras osaamisalueenne ole ihan jossain muualla?
        Kielitaitoni riittää viidelle eri mantereelle, mutta banaaninravistajien mongerrus ei kiinnosta. Jatka mokellustasi. Ajele vaikka HooDeellä, sillä yhdestä niistä monista. Apina.

        Yövuoro alkaa parin tunnin kuluttua.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Speedbirdin (British Airways) kippari on henkilökohtainen ystäväni Leicesteristä, tunnisti ääneni jaksolla, rupattelimme tyhjää. Näinhän se menee.
        Onko teillä tuttu työkkärivirkailija, joka haluaa seurustella keskellä yötä 34.000 jalan korkeudesta? Ja tunnistaa äänenne?


      • KaunisThai

        Henkilökohtainen ystävä, hienoa että sinulla on oma elämä, varallisuutta, rotunainen, kaksi autoa, ktm, Larussa mökki, olet kansakunnan tukipylväs, sinun täytyy olla var,aan myös mailman paras bygmi.

        Miksi killisilmä pyörii mp palstalla ???? Siinäpä sinulla pohdittavaa.

        Miksi sinä kaikessa hyvyydessä ja paremmuudessasi pyörit ??????


    • Kynnetön

      Onko missään enää myynnissä semmosia ropellihattuja? Olin armeijassa rasvarina ja siitä asti oon leikkiny lennonjohtajaa. Potkurihatun kanssa pääsis paremmin fiilikseen.

    • KaunisThaiHD

      Multa voi tilata ropellilippiksen ja sellaisen naruköyden, joka tipautetaan satulasta alas, niin töpöjalkaiset voi kiivetä satulaan.

    • HondaKurkonLetkujenkka

      Itkekää, kurjat, itkekää.

      • KaunisThaiHD

        Ei tarvitse itkeä, kun moniongelmaisillekin on apuvälineitä.
        Löytyy myös apupyöriä ktm mopoihin, niinkuin lasten ensipyörissä.
        Tosin kyllä pikku puuhalla ktämmästäkin traikin duunaa.


      • Jutustelija1

        Nuo halvaantuneethan on tehneet niitä apupyörä systeemejä joita on usen esitelty TV:ssäkin. Sellaisilla ei haittaa vaikka ei jalat toimisi ollenkaan.

        Toki ne nopeimpia kierrosaikoja hakiessa Helsinki-Tukholma välillä johtavat auttamatta huonompiin tuloksiin. Mutta jos muuten keikahtaa kyljelleen joka välissä niin sitten kyllä kannattaa harkita.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r


    • Palikkatesti

      Töpöjalkaisen Honda Kurkon seisontatuki puuttuu, eikä seiso.

    • HondaKurkonAkseli

      Eheheheeee, olipa loistava juttu. Huh huh nuijan ideoita. Apina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe