Oodi pysyy, rkp:lle sorihandeli:)

pyrhoksentieodottaa

Oodi pysyy meidän suomalaisten ja koko muun maailman kirjaston nimenä, rkp:lle Viljanen antoi kuitenkin myös mahdollisuuden omaan nimeensä..vähän kuin kiukuttelevalle tyhmälle lapselle oman karkin imeskeltäväksi että saa sen hiljaiseksi.

Heh heh, RKP teki itsestään idiootin koko kansan silmissä :)

16

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PyrrhoksenVoitto

      RKP kuittailee tuollaisia näennäisvoittoja ja kärsii merkittävissä asioissa tappioita.

      Tuokin nimitysfarssi kääntyy ruotsin kieltä vastaan varmasti...

    • vi-vinner

      Ankka on nyt iloinen!

      Pieni ankanpoikanen polskutteli veessä,

      pien ankanpoikanen lumpeenlehden eessä.

      Se lehdestä haukkasi palasen ja

      sanoi sitten - Mä olen iloinen.

      Olen ankanpoikanen, polskuttelen veessä.

      KVAK, KVAK , KVAK.

    • månssonillenauretaan

      Tuohan on hyvä vitsi tuo "odet" se tuo heti mieleen Oden, eli Osmo Soininvaaran, joka teilaa pakkoruotsin 10-0 :)!

      • vbcvbcbxvc

        Hauska huomio ja kun nimiä yleensä puhekielessä väännellään kääntyy Soininvaara helposti Soiniksi. :D


    • iloitkaamme

      Mukavaa että palstafenno sai hyvän mielen ja iloitsee, olemme kaikki iloisia palstafennon puolesta :)

    • kansakiittää

      Hieno homma, Soininvaara sai nimensä historiaa, kiitos rkp hölmöyden:)

    • Silmienvälliin

      Hyvä, hurrit! Tämä teidän Manssån sai aikaiseksi taas vähän lisää eripuraa kieliryhmien (18 vastaan yksi) välille!
      Otetaanko seuraavaksi ihan kunnolla matsia?
      Saisitte käkättimeen... Lähiaikoina tulee, mikäli jatkatte tuota valtaväestön kyykyttämisen yrittämistä vielä. Sen lupaan...

      • nouseefenno

        nousepa fenno vihdoin sieltä kyykky-asennosta ja ala elää vuotta 2017 kuten muutkin suomalaiset!


    • omaanilkkaanoodet

      rkp saa meidät suomalaiset vain onhoamaan kiekitalibanismiaan yhä enemmän ja enemmän..

    • sdfghjhgfd

      Onneksi ifk:n jatkuvissa tappiopeleissä kuulutetaan myös muumiruotsiksi kyllä on kansainvälinen tunnelma tanan urpot.

    • hehjeeeeee

      Månsspni laskeutui samaan kastiin thoorin kanssa inhotuimpien rkplaisten listalla..

      • BjörnKeskisormiMonsun

        Enpäs laskenut!


    • hmmmmmmmmm

      vielä alemmas, thoors sentään on ymmärtänyt häipyä julkisuudesta häpeämään

    • Det är konstigt att ni måste ha sånt förskräckligt liv om hur vi skall kalla centrumbiblioteket. Och dessutom tvinga oss att använda ett namn som är direkt språkvidrigt enligt svenska språkregler för at tin skall vara nöjda. Fattar inte vad ni har med det att göra överhuvudtaget.

    • savobooo

      oodi lukee siellä isolla kirjaimilla, sitä me siomalaiset kiitämme!

    • hehhehheeee

      månssonikin kumartaa kun kulkee oodi nimikyltin alitse;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe