Oodi pysyy meidän suomalaisten ja koko muun maailman kirjaston nimenä, rkp:lle Viljanen antoi kuitenkin myös mahdollisuuden omaan nimeensä..vähän kuin kiukuttelevalle tyhmälle lapselle oman karkin imeskeltäväksi että saa sen hiljaiseksi.
Heh heh, RKP teki itsestään idiootin koko kansan silmissä :)
Oodi pysyy, rkp:lle sorihandeli:)
16
207
Vastaukset
- PyrrhoksenVoitto
RKP kuittailee tuollaisia näennäisvoittoja ja kärsii merkittävissä asioissa tappioita.
Tuokin nimitysfarssi kääntyy ruotsin kieltä vastaan varmasti... - vi-vinner
Ankka on nyt iloinen!
Pieni ankanpoikanen polskutteli veessä,
pien ankanpoikanen lumpeenlehden eessä.
Se lehdestä haukkasi palasen ja
sanoi sitten - Mä olen iloinen.
Olen ankanpoikanen, polskuttelen veessä.
KVAK, KVAK , KVAK. - månssonillenauretaan
Tuohan on hyvä vitsi tuo "odet" se tuo heti mieleen Oden, eli Osmo Soininvaaran, joka teilaa pakkoruotsin 10-0 :)!
- vbcvbcbxvc
Hauska huomio ja kun nimiä yleensä puhekielessä väännellään kääntyy Soininvaara helposti Soiniksi. :D
- iloitkaamme
Mukavaa että palstafenno sai hyvän mielen ja iloitsee, olemme kaikki iloisia palstafennon puolesta :)
- kansakiittää
Hieno homma, Soininvaara sai nimensä historiaa, kiitos rkp hölmöyden:)
- Silmienvälliin
Hyvä, hurrit! Tämä teidän Manssån sai aikaiseksi taas vähän lisää eripuraa kieliryhmien (18 vastaan yksi) välille!
Otetaanko seuraavaksi ihan kunnolla matsia?
Saisitte käkättimeen... Lähiaikoina tulee, mikäli jatkatte tuota valtaväestön kyykyttämisen yrittämistä vielä. Sen lupaan...- nouseefenno
nousepa fenno vihdoin sieltä kyykky-asennosta ja ala elää vuotta 2017 kuten muutkin suomalaiset!
- omaanilkkaanoodet
rkp saa meidät suomalaiset vain onhoamaan kiekitalibanismiaan yhä enemmän ja enemmän..
- sdfghjhgfd
Onneksi ifk:n jatkuvissa tappiopeleissä kuulutetaan myös muumiruotsiksi kyllä on kansainvälinen tunnelma tanan urpot.
- hehjeeeeee
Månsspni laskeutui samaan kastiin thoorin kanssa inhotuimpien rkplaisten listalla..
- BjörnKeskisormiMonsun
Enpäs laskenut!
- hmmmmmmmmm
vielä alemmas, thoors sentään on ymmärtänyt häipyä julkisuudesta häpeämään
Det är konstigt att ni måste ha sånt förskräckligt liv om hur vi skall kalla centrumbiblioteket. Och dessutom tvinga oss att använda ett namn som är direkt språkvidrigt enligt svenska språkregler för at tin skall vara nöjda. Fattar inte vad ni har med det att göra överhuvudtaget.
- savobooo
oodi lukee siellä isolla kirjaimilla, sitä me siomalaiset kiitämme!
- hehhehheeee
månssonikin kumartaa kun kulkee oodi nimikyltin alitse;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32411897- 2174993
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112658- 1631988
- 1321983
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131458Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411114- 85974