Joku tuolla Facebookissa levittää huhua, että Hämeenkyrössä olisi vaarallista tankata pankkikortilla, koska lukuliate on. Taitaa oll apelkkä valhe, kun kukaan ei tunnu oikeasti asiasta mitään tietävän. Samaa lajia kuin rasistinen höpötys pkaolaisia vatsaan ja putinistien sekä persupetterien huutelut ilmna totuuden häivääkään.
Vai onko muka jonkun kortti kopioitu tankilla?
Kortti vaarassa?
Kulkijavain
5
476
Vastaukset
- lukuliate
Opettele poika oikeinkirjoitus :)
- En_Hämeenkyröstä_tiedä
mutta ainakin pääkaupunkiseudulla on ollut asennettuna ns. skimmauslaitteita tankkauspaikoilla.
- Huijaustaliikkeellä
On juu, mutta väittää jotkut tietona, että tällaista on Hämeenkyrössä. Kukaan ei kuitenkaan oikeasti tunne ketään, jolle tuo ois tapahtunut. Kukaan ei myöskään tiedä, millä automaatilla skimmaaja ois ollut. Huhua siis. Joku vain haluaa saada aikaan sekasortoa.
- Täällä_on_varmaan
vähemmän tankkaajia ja ihmisiä katsellaan hiukan tarkemmin, että mitä puuhaavat...
- viljakkala
mun kortti kopioitiin vantaalla 18,11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013