Onko sillä vaikutusta, jos ajoneuvosta puuttuu esim ajovalo polttimo kuin jos siellä olisi polttimo mutta se on palanut? Korjauskehoitus siltikin?
Polttimon puuttuminen?
7
257
Vastaukset
- ölkjkjl
juu sama on vika, eli ei toimi ja korjaushehoitus. jos molemmat o ja v niin hylky...
- ee.käännistynnä
Haettooko se jos koko aato puuttuu katsastuksessa?
- ttt44444
Eeihän tuo haetanno.
- haeattaeaakoaeaa
Haittaako jos on eri auto kuin mikä piti katastaa? Parempi katsastaa sellainen auto joka varmasti menee läpi ;-)
- KoitaEdes
Mun kaarassa on 3 parkkipolttimoa takavalos ja siitä oli yksi palanut niin sain merkinnän korjauskehoituksen . Olin olettanut et yksi 5w toimiva riittää . Mut valotehon alenema oli nilkille liikaa.
- ÖLLÖLÄ__
Tuliko yllätyksenä että polttimoiden tulee olla ehjiä katsastuksessa? Se valaisin on tyyppihyväksytty niin että siinä on kolme polttimoa joiden tulee myöskin toimia.
- SammaPå
Kyllä se katsastusinssi ymmärtää sen, että olet melkein "korjannut" vian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104