Onko sillä vaikutusta, jos ajoneuvosta puuttuu esim ajovalo polttimo kuin jos siellä olisi polttimo mutta se on palanut? Korjauskehoitus siltikin?
Polttimon puuttuminen?
7
299
Vastaukset
- ölkjkjl
juu sama on vika, eli ei toimi ja korjaushehoitus. jos molemmat o ja v niin hylky...
- ee.käännistynnä
Haettooko se jos koko aato puuttuu katsastuksessa?
- ttt44444
Eeihän tuo haetanno.
- haeattaeaakoaeaa
Haittaako jos on eri auto kuin mikä piti katastaa? Parempi katsastaa sellainen auto joka varmasti menee läpi ;-)
- KoitaEdes
Mun kaarassa on 3 parkkipolttimoa takavalos ja siitä oli yksi palanut niin sain merkinnän korjauskehoituksen . Olin olettanut et yksi 5w toimiva riittää . Mut valotehon alenema oli nilkille liikaa.
- ÖLLÖLÄ__
Tuliko yllätyksenä että polttimoiden tulee olla ehjiä katsastuksessa? Se valaisin on tyyppihyväksytty niin että siinä on kolme polttimoa joiden tulee myöskin toimia.
- SammaPå
Kyllä se katsastusinssi ymmärtää sen, että olet melkein "korjannut" vian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 633467
- 633227
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa643041SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542542- 712342
- 562121
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.381079Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261008