Onko sillä vaikutusta, jos ajoneuvosta puuttuu esim ajovalo polttimo kuin jos siellä olisi polttimo mutta se on palanut? Korjauskehoitus siltikin?
Polttimon puuttuminen?
7
304
Vastaukset
- ölkjkjl
juu sama on vika, eli ei toimi ja korjaushehoitus. jos molemmat o ja v niin hylky...
- ee.käännistynnä
Haettooko se jos koko aato puuttuu katsastuksessa?
- ttt44444
Eeihän tuo haetanno.
- haeattaeaakoaeaa
Haittaako jos on eri auto kuin mikä piti katastaa? Parempi katsastaa sellainen auto joka varmasti menee läpi ;-)
- KoitaEdes
Mun kaarassa on 3 parkkipolttimoa takavalos ja siitä oli yksi palanut niin sain merkinnän korjauskehoituksen . Olin olettanut et yksi 5w toimiva riittää . Mut valotehon alenema oli nilkille liikaa.
- ÖLLÖLÄ__
Tuliko yllätyksenä että polttimoiden tulee olla ehjiä katsastuksessa? Se valaisin on tyyppihyväksytty niin että siinä on kolme polttimoa joiden tulee myöskin toimia.
- SammaPå
Kyllä se katsastusinssi ymmärtää sen, että olet melkein "korjannut" vian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54688Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434488Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1323537Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063456Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313450Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm412911Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121050Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74877Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63799- 92743