Puolustusvoimien youtube-videot?

saass

Miksi puolustusvoimat lataa tubeen videoitaan?

Mielestäni kaikki tällaiset videot tulisi poistaa ja samoin varusmiespalvelustaan suorittavien varusmiesten videoiden kuvaaminen palveluksessa tulisi kieltää ja ehdottomasti tubeen lataaminen kiellettävä.

Mitä vähemmän nykypäivänä eri tahot lataavat tietoa nettiin niin sen parempi.

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaTuskasi

      Hyvä, että netissä on asiallistakin aineistoa. Kaikenlaisen arvottoman tuhertamisen vastapainoksi.

      Maanpuolustustyöstä sopii laittaa videoita nettiinkin.

    • saass

      Kyllä vaan, ihan esille Venäläisille katsottavaksi, kaikki pienimmätkin asiat tulisi puolustusvoimista pitää mahdollisimman hyvin piilossa, olisipahan veli-Venäläisellä enemmän hommaa kaivaa tietoa.

      Sehän olisi psykologista kiusaa kun ei mitään videoa löytyisi netistä, tätä ei vaan taida kukaan muu ymmärtää kuin minä.

      Sata varmasti itä-naapuri syynää videot suurennuslasin avulla. Ehkä aika mitätön homma mutta mielestäni se olisi parempi kun puolustukselliset asiat pidetään omana tietona.

      • Anonyymi

        "se olisi parempi kun puolustukselliset asiat pidetään omana tietona."

        Ei sentään tarvi idiootiksi heittäytyä? On uskomatonta roskaa nykyiset videot "jos maa yritettäisi valloittaa." En voisi uskoa, että sellaista voi aikuisiksi itseään kutsuvat tehdä. Jos olisin upseeri, olisin kieltänyt videon teon, ellei viesti ulkopuolisille ole... en tiedä mikä! Niin lapsellisen kusipäistä p..kaa!


    • näiseon

      Ne on ropakantaa!

      • Anonyymi

        No prkele siltä näyttää! Mutta niin sairasta propaa en ole ennen nähnyt! Tulee mieleen narsismi ja hulluus, se sama roska mitä USA Suomelle uskottelee! Mitä se edellinen kentsu vakuutteli? Että yhdessä voimme voittaa missä hyvänsä uhkaympäristössä?! Juu totta kai. Yhden valtion takia aloitetaan koko maailmanlaajuinen liittoutumien sota? Ihmishengistä ja vähimmän haitan periaatteesta viis?
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006176615.html

        No, ennustettu on, että uuteen sotaan ei jouduta. Mitä USA vakuutti Japanille? Että heitä ei kansakuntana hävitetä! Mitä maailma sanoi? Oli hiljaa!
        Vain siinä tapauksessa, että on selvää, että kansan olemassaolo on vaarassa, täytyy vastatoimiin alkaa. Mutta mikä minä olen puhumaan näistä asioista? Täytyy vain toivoa, että tuolla on PV:llä järki päässä, vaikkakaan samaa ei voi sanoa eräistä upseereista.

        Minä muistan unen jonka kerran näin. Olin koulun käytävällä, ja lattiassa oli alue, joka muistutti Suomea, missä Lapin alueelta oli kulunut väri pois niin, että se oli tummaa. Alue lähti suurinpiirtein Oulun alueelta ja jatkui epätasaisena itään käsittäen myös Kainuun.
        Paikalla oli suomalainen sotilas tyttöystävänsä kanssa, joka näki lattian alueen myös, mutta oli sitten aikeissa lähteä viettämään päivää muijansa kanssa.
        Sanoin kavereilleni, että "minä näytän tuolle sotilaalle jotain". Laskin käteni mustuneen Lapin keskelle ja laitoin sormenpääni keskelle mustunutta Lappia... ja sanoin: "Tämä osa tulee kuulumaan Venäjälle."
        En muista enää tämän jälkeen mitä sanoin, koska minulle tuli tunne kuin olisin mennyt transsiin, ja kuin joku toinen olisi puhunut puolestani, tai ainakin tukenut puhettani niin, etten voinut laittaa mitään omaa sekaan. Katselin itseäni ikään kuin ilmasta parin metrin päästä. Mutta sen muistan, että yksi sanani oli Jumala.

        Jos Suomi on saanut niin paljon ennustuksia tulevaisuudesta, eikö tämä ole merkki siitä, että on jokin korkeampi voima, joka haluaa pelastaa tämän maan ja kansan kaikesta huolimatta?

        Miksi yhä selvemmin näkyy suomalaisten halu tuomita toisiaan ulkopuolisten valtioiden ja organisaatioiden olemassaolon ja politiikan takia, ja heikentää yhteistä henkeä? Milloin alkoikaan suomalaisten jakautuminen Natoa kannattaviin ja vastustaviin? Miksi -90 luvulla sellaista ei ollut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe