http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=78260.0
psa on oikea pielavetisten kunkku jo tehtaalla tekevät mihin ei suomalaisten nyrkkipajojenkaan mielikuvitus riitä, eikä toki psa vastaa tuotteestaan: maksakoot tollot itse suunnitteluvirheet kun ostavat epäkurantin tuotteemme: psan motto, eipä ihme ettei takaisunkutsuja ole paljon psa tuotteilla, maksattavat kaikki tyhmillä...
Peugeot laatua
1
81
Vastaukset
- Koitajaksaa
En ihan päässyt kirjoituksesi tarkoituksesta perille. Oliko tarkoitus herjata automerkkiä, automerkin valmistajaa, vaiko automerkin ostajaa?
Se näkyi kuitenkin tuosta kirjoituksesta, että kun tarve herjata on noinkin suuri, ei ole kirjoittajalla asiat ihan tasapainossa.
Koitahan parannella.
PS. Noita toimimattomia lämmityslaitteita löytyy ihan joka merkistä, Audi, BMW, Mersu, VW, Volvo. Googletin ja aloin laittamaan linkkejä esiin noista tapauksista, mutta niitä tuli niin paljon ettei siinä ollut mitään järkeä. Ja... ymmärsin ettei kirjoituksen tarkoituksena ollut keskustella lämmityslaitteesta ollenkaan vaan tuoda esille kirjoittajan henkistä tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818