Poikuus tallella ja tyttöystävällä ei ja ahdistaa

epävarmamies

Olen 20v mies ja tyttöystäväni 17. Olemme tapailleet useasti ja näemme usein. Tyttöni haluaisi harrastaa kanssani seksiä mutta minä en ole varma enää. Kertoi minulle että olen toinen kenen kanssa hän harrastaa seksiä. Paineet on minulla kovat koska tiedän etten osaa hommaa kunnolla. Mielessä pyörii koko ajan että joku muu on koskenut häneen ja muutenkin tilanne ahdistaa. En ymmärrä miksi panikoin tästä näin paljon. Olisin kiitollinen että auttaisitte selventämään päätäni koska tykkäämme toisitamme kuitenkin hyvin paljon. Olin jo pistämässä suhteen poikki mutta hän ei suostunut siihen.

27

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeesti naimaan vaan, ei kukaan ole seppä syntyessään

      • epävarmamies

        Ei ole niin helppoa kun nämä ajatukset pyörii pään sisällä.


    • 78978

      On hyvin paljon mahdollista, että ei neitsyt vastaasi kävele ja sillä mitä tyttösi on tehnyt sillon kun sinusta ei mitään tiennyt on tyttösi asia. Jos setyttösi on kerran jonkun kanss ollut sängyssä, ei hänkään mitään paneimisesta tiedä. Ihan samalla viivalla olette.

    • epävarmamies

      Siis hän seurusteli yhden kanssa ja harrasti hänen kanssaan seksiä mut en teidä kuinka monta kertaa. Hävettää sinällään että itse olen kokematon.

    • easfres

      Tietääkö hän että olet kokematon?
      Rauhassa vaan, ei ole pakko jos pelottaa. Kaikki aikanaan.
      Ajattelepa kuinka moneen ihmiseen jokaisen ihmisen käsi on koskenut. Ei se silti tunnu likaiselta.

      • epävarmamies

        Tietää kun kerroin hänelle ja asia oli ilmeisesti ok kun ei sitä sen enempää kyseenalaistanut. Silti se vain masentaa kun ajattelee että mun eka kerta on jo seksiä harrastaneen kanssa.


    • PelkoPois

      Voi kuulostaa ehkä uskomattomalta, mutta yhdyntä on niin luonnollinen asia, ettei sitä tarvitse mitenkään "osata". Se vain tapahtuu. Kyllä luonto hoitaa homman. Parhaiten homma menee kun et pingota liikaa vaan rentoudut ja annat asioiden lutviutua.

    • MunanKätkijä

      Ota vähä snapsia alle ja kiskase siltä housut alas

    • epävarmamies

      No näinhän se on mutta miten nämä ajatukset saa pois päästä (hän on jo läpi käyty, tuleeko hommasta tästä mitään ja sitä rataa)

      • MunanKätkijä

        Ei kyl toi vaa pahenee mitä enemmän jauhat tommosia päässäs. Sun pitää muuttaa filosofia taikka sit ruveta kyttää niitä neitsyitä. Harmi vaa.. saatat tarvita jatkos aikamoista tuuria ja sit voi harmittaa vuosien päästä tuo arpomises jos meet noilla ehdoilla


      • epävarmamies

        Pitääkö minun siis tukahduttaa tuollaiset ajatukset? Pidän hänestä kyllä mutta silti hän on läpi käyty. En vain olisi halunnut että poikuuteni saa joku joka on jo itse menettänyt neitsyytensä.


      • MunanKätkijä

        Mä nyt vastaan tähän vaikka oon 33v ja kokeneempi, mut sisäistän tilanteesi kun itse olin kanssa 20v kun vasta pääsin poikuudestani. Ja kaks tärkeintä syytä oli itselläkin juuri tuo liiallinen valikoivuus sekä itseluottamuksen puute. No, itse kun pääsin intistä niin päätin vain vaihtaa strategiaa ja jälkeepäin en voi muuta sanoa kun että olisi se pitänyt tehä se jo aikanaa aiemmin. Seksistä oikeesti oppii nauttiin kun oppii löytään ne pervot ja positiiviset puolet. Kyl mä sanosin, että kumppanien vaihto on nykypäivänä niin arkinen ilmiö ettei siitä kuulus ottaa itteensä, sen voi joka kääntää positiiviseks perversioks :) Tai sitten tukahduttaa jos se on noin ylivoimasta. Jokatapauksessa arvot aivan liikaa, voi olla että tyttöystäväs ei jaksa odotella tuollasta


      • voipyhäsylvisentään
        epävarmamies kirjoitti:

        Pitääkö minun siis tukahduttaa tuollaiset ajatukset? Pidän hänestä kyllä mutta silti hän on läpi käyty. En vain olisi halunnut että poikuuteni saa joku joka on jo itse menettänyt neitsyytensä.

        Törkeältä kuulostaa tuollainen, että tyttö on 'läpikäyty'. Noin ahdasmielisesti ajattelevan kanssa en ikinä alkaisi (enää) seurustelemaan. Nuorena tein sen erehdyksen. Miehellä oli äärettömän heikko itsetunto ja purki sitä minuun haukkumalla huoraksi ja piti huonona naisena. Sanomattakin on selvää, ettei seksi noin ahdasmielisen ihmisen kanssa voi olla hyvää.

        Seksistä pitää nauttia ja suhtautua siihen positiivisena asiana. On pelkkää plussaa, jos kumppanilla on ollut aiempiakin suhteita ja paljon kokemusta seksistä. Silloin siitä saa itsekin enemmän irti. Olisit tyytyväinen, että tyttöystäväsi voisi turvallisesti opastaa sinut seksin saloihin. Kun kerran hän tietää kokemattomuutesi, niin ei hänellä ole suuria odotuksia suhteesi, vaan hän tehdä sinusta hyvän rakastajan. Kaksi kokematonta räpeltäjää onnistuu huonommin kuin yksi kokematon.


    • hittomikäjätkä

      Jos ajattelet tyttöystävästäsi että hän on "läpikäyty", on ehkä sittenkin parempi, että jätät naimahommat niille jotka ovat siihen kypsiä ja menet vielä vuodeksi tai pariksi leikkimään pikkuautoilla ja äidin kainaloon kasvamaan.

      Et ole ostamassa käytettyä autoa. Jumalauta, nainenkin on ihminen! Eivät tyttöystäväsi tekemiset ennen suhdettanne todellakaan kuulu sinulle. Sen kun kenties jonakin päivänä sisäistät, voit sitten yrittää uudemman kerran solmia suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen. Tuollaisilla puheilla ja asenteella et ansaitse minkäänlaista tyttöystävää.

    • Epävarmamies

      Hyvä että on monenlaista vastausta. Totta en ehkä ansaitse häntä. Mutta eikö muilla sitten ole tällaisia ajatuksia? Eikö muita häiritsisi että noin nuorta on jo painettu? Vai olenko jotenki jälkeenjäänyt mene ja tiedä.

    • Girl23v

      Vaikuttaa, että olet jotenkin mustasukkainen tyttöystäväsi entiselle poikaystävälle. Se on ihan turhaa, koska tyttösi rakastaa sinua ja haluaa sinua! Mitä väliä on sillä oikeasti on, onko hän neitsyt vai ei. (?) Älä ajattele sitä, että tyttö vertailee sinua eksänsä petitaitoihin. Pois mahdolliset kilpailuun viittaavat ajatukset. Sinä olet sinä.

      Itse en pitäisi siitä, että kumppanillani olisi esim. useampi pelkkään seksiin perustuvaa suhde takanapäin, mutta jos kyse on seurustelusuhteista, niin todellakin fine.

    • VastaajaX

      Tuolla alla kysyttiin onko muilla ollut vastaavia kokemuksia.

      Toki olin itsekin epävarma ekalla kerralla. Tyttö oli jo seurustellut aiemmin ja siis paljon osaavampi. Pelkäsin mokaavani. Minun "etunani" tosin oli että suhde ei siinä vaiheessa vielä ollut suhde. Ei siis ollut suhdetta riskeerattavana. Toisaalta jos tyttösi jo tietää että tämä on eka kertasi ja on fine sen kanssa niin tuskin voit mokata niin pahasti että hän jättäisi sinut.
      Jos eka keratani olisi ollut 17-vuotiaana tai 17-vuotias niin olisin ehkä pitänytkin kokenutta likaisena, koska verrokkiryhmä on kokemattomia. Olin silloin melkoinen moralistipentu. Mutta näin aikuisena olen sitä mieltä että jos ihminen osaa kohtuudella hyödyntää elämän iloja niin se vaan kertoo hyvästä tyypistä. Eli en, en ole ikinä ajatellut että tyttöystävääni on joku muukin koskenut. Ylipäätään neitsyyden käsite on ehkäisyn keksimusen jälkeen täysin älyvapaa.

    • sexguru

      Kuulehan nyt aloittaja, tyttöystäväsi haluaa seksiä juuri sinun kanssasi, eikö se merkitse paljon enemmän kuin hänen menneisyytensä?

      Olisit tyytyväinen kun on halukas sekstailemaan, annat tilanteen viedä ja nautit rakastelun ihanista tuntemuksista. Juuri sillä hetkellä kun olet eka kertaa työntynyt sisälleen, ymmärrät ettei sen lähemmäs toista voi päästä ja vain sillä mitä teidän välillä tapahtuu, on merkitystä.

      Jos suhteenne ei seksistä huolimatta jatku, olet ainakin yhtä nautinnollisempaa kokemusta rikkaampi.

      Jos itsetuntosi ei kestä ajatusta, että naisesi on ollut jonkun muun kanssa, miten kuvittelet selviäväsi jonkun kokemattoman kanssa ajatuksesta "haluukohan hän kokeilla eri miestä tulevaisuudessa, kun on kokenut seksiä vain minun kanssa"?

      Tällä yritän tuoda esille, että turha nipottaa, ota rennosti vastaan mitä maailma ja naisesi sinulle tarjoaa. Mitä kuvittelet voittavasi, mikä on se etu jota tavoittelet mystisellä kaksi kokematonta sählää tavoitteellasi?

    • Tuutuvainen

      Jätä se ja etsi neitsyt! Sinua haittaa, kun tyttöäsi on jo nussittu, ja se on aivan luonnollinen ja oikea tunne! Hyväksy tunteesi ja toimi sen mukaan. Monon kuvaa vaan "huoralle" perseeseen. Ihmiset ovat jo ajan aamuhämärästä asti tunteneet näin toisten sorkkimia naisia kohtaan. Toimi niin, että esi-isäsi voisivat olla ylpeitä!

      • Neitsyyden tavoittelussa on myös kulttuurisia piirteitä, mutta valitettavasti myös synnynnynnäistä geeniperäistä mustasukkaisuutta. Toiset saavat sitä sattumoisin enemmän, toiset eivät ollenkaan.

        Kulttuuripohjaista neitsytmyyttiä voi keventää, mutta geneettistä taipumusta ei. Mustasukkaisuus on helvetillinen tunne, joka kaihertaa ja vie ilon sekä ihmiseltä itseltään, että kumppanilta. Mustasukkainen häpeää lopulta itseään syvästi, muttei voi taipumukselleen mitään. Tilanne on sama kuin muissakin hoitoresistenteissä mielenhäiriöissä.


      • päivälapsi

        No eipä silloin kannata jäädä mustasukkaisuudessaan kärvistelemään, vaan mennä eteenpäin elämässä, uusiin kuvioihin. Ihmisten pitäisi olla itselleen rehellisiä. Ei sellaisen kumppanin kanssa kannata jäädä, jonka kanssa on paha olla! Ei tuollainen loukkaus koskaan parane, jos ei pääse irti koko akasta.

        Kulttuuripohjaista neitsytmyyttiä ei ainakaan Suomessa ole juuri ollenkaan. Kukaan ei-kiihkouskova ei opeta sellaista lapselleen. Sitä ei opeteta televisiossa, musiikissa eikä tietokonepeleissä, eikä yhtään missään. Kaikkialla vain palvotaan isotissisiä kuumia ja suosittuja naisia, joilta saa hyvät panot helposti ja mällit lentämään. Silti se neitsyt-"myytti" vain tulee monille miehille. Se taitaa olla kulttuuria paljon syvempi osa ihmisenä olemista.


    • Neitsytkammoinen

      Onneksi en ole ikinä joutunut neitsyen kanssa sänkyyn! Aina on löytynyt kumppani, joka jo osaa ja ymmärtää asiasta jotain.

      • Tarvaspää

        Toisille seksissä ei ole tärkeintä suoritus ja osaaminen, vaan henkinen puoli. Jotkut haluavat mielummin sen kokemattoman ja vapisevan, kuin parhaiten osaavan tyydyttäjän.


      • Neitsytkammoinen

        En kyllä näe mitään henkistä siinä kokemattomuudessa ja vapinassa, ainoastaan ahdistavan epämiellyttävän tilanteen, joka on onneksi nopeasti ohi. Vähän kuin ekaa kertaa hammaslääkärille olisi menossa ja on vaan kuullut juttuja asiasta.


    • Vmlbccn

      Jos haluaa neitsyen niin haluaa neitsyen. Mitäpä minä sille voin. Itse en ihan ymmärrä miksi, mutta on sitä pahempiakin haluja, kuten vaikka pedofilia.
      Se vaan vähän ihmetyttää kun ei ihminen kuitenkaan ole ekakertaa kuin kerran. Miten sen jälkeen sitten.

      • Neitsytkammoinen

        Sen jälkeen nautitaan.


      • Polkemaanvaan

        Juuri niin! Eka kerta on kuin se kerta, kun saa polkupyörällä ajettua 10 metriä kaatumatta ja pystyy polkemaan. Seuraavilla kerroilla matka pitenee ja varmuus & nautinto paranee. Ei se seksin harrastaminen ole ollenkaan sen ihmeellisempää, molemmissa lajeissa ihmiset muistavat vuosikausia, että eihän se eka kerta nyt kummoinen ollut, mutta upea saavutus kuitenkin, kun uskalsi yrittää ja onnistui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe