Varokaa ja välttäkää kyseistä huijari liikeettä, työn jälki täysin ALA-ARVOISTA, en voi kokemuksella suositella kenellekään. Kertokaa kaikille jotka suunnittelevat kattojen pinnoitusta, että Kouvolan kattopalvelu kannattaa kiertää kaukaa. Itse todella katkerasti pettynyt.
Kouvolan kattopalvelu
18
2734
Vastaukset
- Mitävikana
Kerro tarkemmin
- Tietomuruska
Kyllä, kiitos, kerro tarkemmin.
- pinnoitus
Sovitut aikataulut eivät pitäneet, työnjälki oli huono, katonpinnoitusta myös sateenaikana vaikka ohjeenmukaan pinnan tulee olla täysin kuiva ennen pinnoitusta. Jälkien siivous tuotti erittäin suuria ongelmia, asioista suoranaista valehtelua, maksujen aikaistamisen anelua, asiakkaan syyttely mm. varattomaksi , mikään ei toiminut niikuin oli sovittu, siinä muutama esimerkki jonka olen itse joutunut kokemaan. Tämä pieneksi varoitukseksi jos suunnittelet Kouvolan kattopalvelun palveluita. Itse en voi suositella kenellekään.
- heillämontafirmaa
Outoa anella maksujen aikaistamista kun liikevaihtotietojen mukaan tekee voittoa. Jotain piiloteltavaa heillä?
- KattourakoitsijaKymestä
Onko jotain faktaa työn epäonnistumisesta/hoitamatta jotain? Miten voi anella maksujen aikaistamista? Oletko ollut yhteydessä yritykseen mahdollisista virheistä? Huuteletko täällä huvikseen?? Aika rajua mustamaalausta nimettömänä.
Onko kyse taloyhtiösta vai yksityisasiakkaasta?
Itse toimin myös kattourakoitsijana ja onneksi minun asiakkaat ovat minuun tai yritykseeni yhteydessä jos ja kun jotain reklamoitavaa esintyy.- silimätpiäs
"Onko jotain faktaa työn epäonnistumisesta/hoitamatta jotain? "
Kyllä! Viime testauksessa minulla oli näkö hyvä. Eli onhan minulla silmät päässä ja nään onko onnistunut vai ei. - pinnoitus
Kyseessä on rivitalo asunto-osakeyhtiön varttikatto. Koko työ meni niin pieleen kun vain voi mennä. Toimin as oy:n hallituksen puheenjotajana ja olin työn valvojan mukana koko ajan kun työ kesti. Ammatti valvojakin totesi ettei ikinä ole ollut tällaisen firman kanssa tekemisissä. Heidän lupauksiin ei voinut luottaa ollenkaan, esim. sovittuihin palavereihin ei aina tultu paikalle, silloin kun tulivat joskus suuttuivat todella, uhkasivat lähteä kesken pois kun pyysimme esim. pinnoitteen määristä. Jäivät monesta valehtelusta kiinni, siitä heille mainittuamme suuttuivat ja syyttivät meitä salapoliiseiksi kun vahdimme heidän työtään, samoin syyttivät taloyhtiötämme varattomaksi kun emme maksaneet heidän pyytämiään laskuja ennen aikoja, siinä olivat totaalisesti väärässä. Takuuajan vakuus puuttuu edelleen, sitä on pyydetty usein ja ovat luvanneet sen toimitta, mutta mitää ei ole tapahtunut, asiasta on kulunut lähes vuosi. Yksi talo oli sovittu pinnoittaa uusiksi keväällä, mutta eipä ole heitä näkynyt, eikä ole vastanneet kyselyihin. Onneksi viimeinen maksuerä on maksamatta heille, jota he ovat kovasti pyytäneet maksamaan johon me ei tietysti olla suostuttu. Tarvittaessa voimme teettää takuu työt toisella firmalla. Voisin kirjoittaa vielä paljon pidempääkin, mutta tässä hieman valotusta Kouvolan kattopalvelusta .
PS.
Teimme katon pinnoituksesta urakkasopimuksen Pohjolan pintamestareiden kanssa joka oli välittänyt sen Kouvolan kattopalvelulle ilman siitä meille ilmoittamatta ja lopputulos oli sitten tällainen TÄYSI FIASKO.
- hyvääjälkeä
Ohhoh. Ennenkuulumatonta. Minun kattoni tehtiin kyllä hyvin. Paksumpi aaltopelti tuli.
Tosin eri firma. Firma oli Voikkaalta, en nyt nimeä muista kun on aikaa. Kuitenkin kahden päivän työn tekivätkin 10 tunnissa ja tuntiveloitus työn osalta.
Työntekijöitä oli kaksi isoa äijää ja heillä oli voimaa, leveät selät, kaljut päät ja raskaasti tatuoituja.- Sheikkisulttaani
2 päivää naivat sinua ? Oot kyllä raju mies.
- AsiakasX
Oletteko saaneet asiaa eteenpäin?
Täällä myös pettynyt Ok-talo asiakas.
Pinnoite monelta neliöltä käytännössä jo irronnut ja lähes kauttaaltaan irti, ilmakuplia pinnoitteen alla.- pinnoitus
Asiassa ei ole tapahtunut tämän kesän aikana yhtään mitään. Keväällä tiedusteltiin heiltä aikataulua takuuajan töistä, yhteydenottoa ei ole kuulunut, eikä tänä vuonna enää voi asialle tehdä mitään. Emme tiedä onko kyseistä paska firmaa enään olemassakaan. Onneksi meillä on viimeinen maskuerä maksamatta, voimme ensi kesänä teettää takuutyöt jollain toisella firmalla, jonka tausta täytyy tarkastaa kaiken varalta. Harmittaa kun emme arvanneet vaatia sopimuksen teossa Pohjolan Pintamestariden kanssa, että urakkasopimusta ei saa siirtää kolmannelle osapuolelle. Pinnoite on pysynyt katolla hyvin, taitaa olla ainut lohtu tässä sopassa.
- kattokuntoon
Aivan loistavaa palvelua! Justiinsa laittoivat mulle katot kuntoon ja hintakin oli tosi edullinen. Suosittelen kaikille!!"
- AntiMainos
Aivan loistavasti veti kaiken vituiksi. Katto täynnä naarmuja huolimattomien työntekijöiden vuoksi. Kukaan ei vastaa puhelimeen, mutta lasku kyllä lähetettiin. Tilasin toisen firman korjaamaan, jonka edustaja ihmetteli miksi hinta on normaalia suurempi, vaikka laatu on normaalia heikompi. En suosittele kenellekään.
- Anonyymi
Näyttää olevan myös hurrjasti velkomustuomioita ja protesteja, kertonee myös firmasta... Kannattaa tollaset katsoa ensimmäiseks firmoista!
- Anonyymi
Eiköhän tuon toiminta ole jo loppunut.
- Anonyymi
Toimii nykyään nimellä Camma Oy on joku vanha kampaamo tai vastaava ?
- Anonyymi
onko sitä kuuluisaa liikemiessukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sitä kuuluisaa liikemiessukua.
hahaha... taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3447720Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r795480Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114623Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274420Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1434290Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523947Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1573819Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773717Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293616SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853451