Löytyykö Oulusta luotettavia terveitä miehiä, jotka haluaisi kimppakivaa yhden pyöreän ja viehättävän naisen kanssa?
minkälaista Oulussa?
6
617
Vastaukset
- Sinäkös-teit
Poliisi tutkii kahteen alaikäiseen tyttöön kohdistunutta raiskausta ja seksuaalista hyväksikäyttöä Oulussa
Julkaistu: 4.1. 12:56
Epäillyt teot tapahtuivat uudenvuoden yönä.
Oulun poliisi tutkii uudenvuoden yönä tapahtunutta epäiltyä raiskausta ja törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Uhreina rikoksissa on kaksi alaikäistä tyttöä.
– Teot ovat tapahtuneet Oulun kaupungin alueella, kertoo Oulun poliisin rikoskomisario Jussi Hyrkäs IS:lle.
Rikoksesta epäillään poliisin mukaan ulkomaalaistaustaisia miehiä, jotka ovat poliisin tiedossa.
– Miehet eivät ole tällä hetkellä kiinniotettuja. Emme kommentoi tässä kohtaa heidän taustaansa enempää, rikoskomisario Hyrkäs lopettaa.
Poliisi ei tiedota tutkinnan tässä vaiheessa tapauksesta enempää. Kuusamossa ois 48v mies.
- Kivapate
Täältä löytys asun oulussa voin nuolla sun pilluakin paappa yhteystieot
- Kuutamokastaja
Täällä ois :) parikymppinen mies vailla sitä naista ;P eikä haittaisi vaikka olisi vanahempiki ;P laitaha jotai yhteystietoja ni jutellaan lissää
- fffgtyhh
Laita löylykauha perseeseen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228