Mitä teille tulee mieleen

Ettei-vaan

sanoista "pikku kakkonen"?

29

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rfrf4g

      Sanoista väljä kakkonen tulee mieleen Pekka Haavisto puolisoineen.

    • Joxanen

      Vuosien takainen hyvin suosittu lastenohjelma.

    • tarkkanäköinen

      Iso kakkonen on se mikä pyyhitään WC-pareriin, pikku kakkoseiia käydessä ei paperia tarvita.

    • hehehehehahoho_xxxltimo

      Pikku 2.sta tulee mieleen Ylen pikkukakkonen!

    • SillanpääAsema

      Kireet pakaralihakset?

    • Timo3TeiOsaaPäättää

      Posti!
      Eiku sittenkin Itella!
      Tai jos SITTENKIN Posti!?

    • petofiili

      Aloittelija on pedo fiili.

      • peon.merkki

        Juuri tämä tuli meillekin mieleen. Aloittaja on oikein todellinen sellainen.


    • detär

      Suvakin rumempi versio

    • moni.muni.mun

      ylematic-aivopesukone

    • isoin_kakkonen

      Kysyisin aloittajan kysymystä Jani Toivolalta

    • lwkerwke

      Kysy joltain mullahilta.

    • tgjgöoyöi

      Hiukan sairas mielleyhtymä lastenohjelman yhteydessä.Hiukan kaipaa tuohon viattomaan aikaan jos lapsen nimeksi annettu vielä viattomasti Piri Hiltunen joka varmaankin tehnyt maistraatti käynnin sitten nuorena aikuisena,

    • se.oli.sitä.aikaa

      Minulle tulee pikku kakkosesta mieleen kiva ohjelma, makasin selkäsairaana 8 viikkoa sängyssä pääsemättä siitä mihinkään, aina odotti sitä ohjelmaa, se pelasti aina päiväni... sitten minut pelasti kirurgin veitsi Jämsän aluesairaalassa.

      • pirkkelö

        Onkos Jämsän aluesairaala muuten jo lakkautettu?


    • Kxnfnfnflflf
    • Kurre-

      Mulle tulee mieleen eräs Thaimaan reissu. Siellä katsottiin pikku kakosta joka ilta. No,,, enempää en viitsi edes kertoa.

    • Jumpsis.jömpsis

      Pikku kakkonen on aina ajankohtainen kakkonen.

      • postitoimistonjuttu

        pikkukakkonen on aina ajankohtainen ykkönen


    • Kemisti-Juhan-kimpat

      Sipilä ja tämän kotiinsa kutsumat partalapset.

    • onnesairaita

      Ylen propakandaa jo vuodesta?..

    • Titi nalle ja pelle Hermanni.

    • Näinnnn

      Peppuseksi tulee ekana mieleen pikkukakkosesta. Kun peräaukko on kuitenkin semmonen tiukka niin se tulee ekana mieleen. En ole homo.

    • rvBEnK8R

      Arja-täti

    • ParruaKoloon

      Liisa Jaakonsaari?

    • Se.on.huva.ohjelme

      Hmmmmm,,,,,Nam ja maiskis.

    • Suomihomot

      Homo Thaimaassa molo pikkupojan perseessä.

    • wueriwuer

      No pikku kakkonen tietysti.

    • Revisiitä-jososaat

      Mutta Pikku Kakkonen on aivan eri asia kuin "pikku kakkonen", josta meikän mieleen nousee kuva liian pieneksi jääneestä aivoelimestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe