Mielenkiinnosta kysyn: tekeekö Hanna Pakarinen itse omia biisejään vai laulaako vain muiden tekemiä kappaleita? Kiitos vastauksista!
Säveltääkö,
6
719
Vastaukset
- Aimo Nivaska
Yllätys yllätys laulaa toiseten biisejä mikä on niin päin vittua ettei tosi oo! Oikee artisti tekee itte biisinsä!
Sinäkö olet määritellyt sanan artisti merkityksen? Kyllä Hanna on ihan oikea artisti vaikkei biisejään sävelläkään. Maailmassa on paljon artisteja, jotka eivät sävellä mutta ilahduttavat meitä äänellään ja karismallaan. Ja Hanna kuuluu ehdottomasti tuohon joukkoon.
- Aimo Nivaska
idgie kirjoitti:
Sinäkö olet määritellyt sanan artisti merkityksen? Kyllä Hanna on ihan oikea artisti vaikkei biisejään sävelläkään. Maailmassa on paljon artisteja, jotka eivät sävellä mutta ilahduttavat meitä äänellään ja karismallaan. Ja Hanna kuuluu ehdottomasti tuohon joukkoon.
En määritelly mitään! Mutta ei tommosia voi arvostaa kovinkaan paljoo koska ei ne oo tavallaan tehny mitään menestymisensä eteen.. Alkaa mennä OT joten antaa olla nyty..
- tee koo
idgie kirjoitti:
Sinäkö olet määritellyt sanan artisti merkityksen? Kyllä Hanna on ihan oikea artisti vaikkei biisejään sävelläkään. Maailmassa on paljon artisteja, jotka eivät sävellä mutta ilahduttavat meitä äänellään ja karismallaan. Ja Hanna kuuluu ehdottomasti tuohon joukkoon.
Eihän sillä enää kisan loputtua mitään ääntä ollutkaan jäljellä. Onneksi sillä kuitenkin tuo trukkikuksin hommat luontuu.
- ...
asiaa.
- masie
ennenkaikkea laulaja ja esiintyjä. Vitun hyvä sellainen.
Mutta eiköhän me Hannan hengentuotteitakin tulla tulevaisuudessa kuulemaan. Kuulemma kitaraa jo kovasti rämpytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2281897- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92679Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647