Cherrylle

ihmettelevä

Hei!

Miten näet käsittelyssä olevan työpaikka-asian ratkeavan - saanko sen paikan vai en? Entä jos paikka aukeaa, onko siihen myöhemmin jatkoa tiedossa?

Entä millaisena näet erään ihmissuhteen, joka on varsin alkuvaiheessa, tuleeko se jatkumaan vai muodostuuko välimatka esteeksi?

Toivon, että kertoisit kaiken näkemäsi, myös negatiivisen. Olisin tosi iloinen, jos voisit vastata mahdollisimman pian.

Kiitos jo etukäteen :) ja mukavaa talven jatkoa!

3

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ihmettelevä! Näin Sinut valkoisiin pukeutuneena koulun, sairaalan tai jonkin muun vastaavan laitoksen käytävällä, eli jos tuohon viittavaa työtä olet hakenut, paikka lienee Sinun ja jatkoakin on tiedossa.. ellei tämä kuvaus tunnu sopivan nyt hakemaasi paikkaan, Sinua odottanee tulevassa jokin aivan muu juttu!

      Ihmissuhde näyttäytyi minulle varsin positiivisena. Aistin molemminpuolista kiinnostusta, joka vain syvenee ajan myötä, eikä välimatkakaan muodostune esteeksi, sillä se kyllä lyhenee ajan myötä.. Teillä on monta yhdistävää tekijää ja paljon samankaltaisuuksia, joten energianne hakeutuvat mielellään ja väistämättä toistensa seuraan. Iloisin mielin suhtautuisin siis tähän orastavaan suhteeseen ja tulevaan kevääseen.. Sitä odotellessa, mukavaa talven jatkoa Sinullekin!

      • ihmettelevä

        Hei!

        Kiitos nopeasta vastauksesta.

        Näit asiat aivan niinkuin ne ovat. Mieleeni tuli kuitenkin muutama juttu, joihin haluaisin vielä hieman tarkennusta.

        Ensinnäkin olin aikoinani hakeutumassa hoitoalalle, mutta terveydellisistä syistä se ei onnistunut (ehkäpä siitä nuo valkoiset vatteet). Mutta näkisitkö siis, että jossain vaiheessa hakeudun vielä ko. alalle vai voisivatko nuo vaatteet kuvata jotain muuta?

        Entäpä tuo ihmissuhteen välimatka...itse olen sidottu nykyiselle paikkakunnalle ainakin kevääseen 2006 saakka. Saako tämä toinen osapuoli töitä samalta paikkakunnalta vai millä tavalla asia ratkeaa? Entä miten pitkään näet suhteen jatkuvan ja millaiseksi se muodostuu?

        Kiitos jos viitsit vielä vastata :)


      • ihmettelevä kirjoitti:

        Hei!

        Kiitos nopeasta vastauksesta.

        Näit asiat aivan niinkuin ne ovat. Mieleeni tuli kuitenkin muutama juttu, joihin haluaisin vielä hieman tarkennusta.

        Ensinnäkin olin aikoinani hakeutumassa hoitoalalle, mutta terveydellisistä syistä se ei onnistunut (ehkäpä siitä nuo valkoiset vatteet). Mutta näkisitkö siis, että jossain vaiheessa hakeudun vielä ko. alalle vai voisivatko nuo vaatteet kuvata jotain muuta?

        Entäpä tuo ihmissuhteen välimatka...itse olen sidottu nykyiselle paikkakunnalle ainakin kevääseen 2006 saakka. Saako tämä toinen osapuoli töitä samalta paikkakunnalta vai millä tavalla asia ratkeaa? Entä miten pitkään näet suhteen jatkuvan ja millaiseksi se muodostuu?

        Kiitos jos viitsit vielä vastata :)

        Kyllä minulle noista vaatteista tuli mieleen nimenomaan sairaanhoitajan asusteet. Kuva oli tulevaisuudestasi, eli tämän perusteella tulisit vielä jonain päivänä hakeutumaan tuolle alalle muodossa tai toisessa - ainakin näky kuvastaa sitä, mitä syvimmällä sisimmässäsi toivot.

        Suhteenne näen muodostuvan pitkäaikaiseksi, ainakaan noin seuraavan 2-5 vuoden sisällä en nähnyt mitään eron merkkejä. Stressivaiheita tulee ja usein kärsivällisyys on koetuksella, mutta tahtonne suhteen säilyttämiseen ollessa vahva selviätte niiden yli. Välimatkan näen lyhentyvän todennäköisimmin siten, että mies muuttaa paikkakunnalle, jossa sinä jo asustat - tarkempaa ei näytetty, tapahtuuko tämä uuden työpaikan muodossa vai miten.

        Eli tämmöisiä tarkennuksia.. Hyvää talvenjatkoa edelleen :)!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe