Hei!
Miten näet käsittelyssä olevan työpaikka-asian ratkeavan - saanko sen paikan vai en? Entä jos paikka aukeaa, onko siihen myöhemmin jatkoa tiedossa?
Entä millaisena näet erään ihmissuhteen, joka on varsin alkuvaiheessa, tuleeko se jatkumaan vai muodostuuko välimatka esteeksi?
Toivon, että kertoisit kaiken näkemäsi, myös negatiivisen. Olisin tosi iloinen, jos voisit vastata mahdollisimman pian.
Kiitos jo etukäteen :) ja mukavaa talven jatkoa!
Cherrylle
3
154
Vastaukset
Hei ihmettelevä! Näin Sinut valkoisiin pukeutuneena koulun, sairaalan tai jonkin muun vastaavan laitoksen käytävällä, eli jos tuohon viittavaa työtä olet hakenut, paikka lienee Sinun ja jatkoakin on tiedossa.. ellei tämä kuvaus tunnu sopivan nyt hakemaasi paikkaan, Sinua odottanee tulevassa jokin aivan muu juttu!
Ihmissuhde näyttäytyi minulle varsin positiivisena. Aistin molemminpuolista kiinnostusta, joka vain syvenee ajan myötä, eikä välimatkakaan muodostune esteeksi, sillä se kyllä lyhenee ajan myötä.. Teillä on monta yhdistävää tekijää ja paljon samankaltaisuuksia, joten energianne hakeutuvat mielellään ja väistämättä toistensa seuraan. Iloisin mielin suhtautuisin siis tähän orastavaan suhteeseen ja tulevaan kevääseen.. Sitä odotellessa, mukavaa talven jatkoa Sinullekin!- ihmettelevä
Hei!
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Näit asiat aivan niinkuin ne ovat. Mieleeni tuli kuitenkin muutama juttu, joihin haluaisin vielä hieman tarkennusta.
Ensinnäkin olin aikoinani hakeutumassa hoitoalalle, mutta terveydellisistä syistä se ei onnistunut (ehkäpä siitä nuo valkoiset vatteet). Mutta näkisitkö siis, että jossain vaiheessa hakeudun vielä ko. alalle vai voisivatko nuo vaatteet kuvata jotain muuta?
Entäpä tuo ihmissuhteen välimatka...itse olen sidottu nykyiselle paikkakunnalle ainakin kevääseen 2006 saakka. Saako tämä toinen osapuoli töitä samalta paikkakunnalta vai millä tavalla asia ratkeaa? Entä miten pitkään näet suhteen jatkuvan ja millaiseksi se muodostuu?
Kiitos jos viitsit vielä vastata :) ihmettelevä kirjoitti:
Hei!
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Näit asiat aivan niinkuin ne ovat. Mieleeni tuli kuitenkin muutama juttu, joihin haluaisin vielä hieman tarkennusta.
Ensinnäkin olin aikoinani hakeutumassa hoitoalalle, mutta terveydellisistä syistä se ei onnistunut (ehkäpä siitä nuo valkoiset vatteet). Mutta näkisitkö siis, että jossain vaiheessa hakeudun vielä ko. alalle vai voisivatko nuo vaatteet kuvata jotain muuta?
Entäpä tuo ihmissuhteen välimatka...itse olen sidottu nykyiselle paikkakunnalle ainakin kevääseen 2006 saakka. Saako tämä toinen osapuoli töitä samalta paikkakunnalta vai millä tavalla asia ratkeaa? Entä miten pitkään näet suhteen jatkuvan ja millaiseksi se muodostuu?
Kiitos jos viitsit vielä vastata :)Kyllä minulle noista vaatteista tuli mieleen nimenomaan sairaanhoitajan asusteet. Kuva oli tulevaisuudestasi, eli tämän perusteella tulisit vielä jonain päivänä hakeutumaan tuolle alalle muodossa tai toisessa - ainakin näky kuvastaa sitä, mitä syvimmällä sisimmässäsi toivot.
Suhteenne näen muodostuvan pitkäaikaiseksi, ainakaan noin seuraavan 2-5 vuoden sisällä en nähnyt mitään eron merkkejä. Stressivaiheita tulee ja usein kärsivällisyys on koetuksella, mutta tahtonne suhteen säilyttämiseen ollessa vahva selviätte niiden yli. Välimatkan näen lyhentyvän todennäköisimmin siten, että mies muuttaa paikkakunnalle, jossa sinä jo asustat - tarkempaa ei näytetty, tapahtuuko tämä uuden työpaikan muodossa vai miten.
Eli tämmöisiä tarkennuksia.. Hyvää talvenjatkoa edelleen :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854