Juu eli etsin tässä mökkejä/tiloja noin viikoksi joissa olisi paljon pöytiä/tasoja joihin voi laitta sen perus tietokone näyttö ja näppäimistö setin. Ja tarkoitus olisi sängyt noin 6-10 hengelle. Sähkörasiota pitäisi olla niitten pöytien tai tasojen ulottuvilla. Internet olisi hyvä olla mutta kyllä muutama omasta takaa löytyy (kuhan mökissä sitten on hyvä mobiilidata yhteys). Sisä vessa ja suihku tohon päälle. Jos nyt joku tietää hyviä paikkoja pieksämäki-mikkeli-jyväskylä alueelta niin olisi mukava jos jakaisi tässä. Hintojen maksimi on kyllä siinä 750 eurossa viikko.
(Huom. En ole tässä ilmoituksessa vuokraamassa tai ostamassa mitään. Haluaisin vain linkkejä mökeistä/tiloista jossa on itse mahdollista järjestää pienet "bileet"/ lanit.)
Lan tiloja/mökkejä etelä-savossa
Pertti1514
0
178
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475