Minne ovat rekatut kadonneet..?

Ihmetyttää katoamisenne.😐

29

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekka.Rape

      Onko heillä kaikilla rekka?

    • Huhuu! Missä olette..?😐

      • No mä oon tääl... :D Meidän jengil on ollu sillai kaikkee mikä on sit vienyt tota huomioo. Tota noin... Ootsä Tinttiksen tai Toljanterin kaa ollu yhteyksis?


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon tääl... :D Meidän jengil on ollu sillai kaikkee mikä on sit vienyt tota huomioo. Tota noin... Ootsä Tinttiksen tai Toljanterin kaa ollu yhteyksis?

        Onko teillä kaikki kunnossa..? En ole myöskään kuullut mitään Tontusta ja Tintusta..😔


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Onko teillä kaikki kunnossa..? En ole myöskään kuullut mitään Tontusta ja Tintusta..😔

        No voi olla et heilläki on vaan sellasii joulunjälkeisii touhui et pitää kiirettä. Mäki oon täs ruokistauol et duuni pikapuolin kutsuu... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No voi olla et heilläki on vaan sellasii joulunjälkeisii touhui et pitää kiirettä. Mäki oon täs ruokistauol et duuni pikapuolin kutsuu... :)

        Toivon että muutkin palaavat palstalle.....


      • näin_uskon

        Poistaneet nimensä kun viisaita ovat.


      • pumsinpam
        näin_uskon kirjoitti:

        Poistaneet nimensä kun viisaita ovat.

        Lyöneet päänsä seinään.


    • Mulla on yksi seminaarityö, joka vie kaiken mun ylimääräisen ajan... :((

    • En oo paljon joutanut palstaa katselemaan kun on ollut kaikenmoista kiirettä. Tonttujen seminaarityö työllistää eniten, on kyllä haastava projekti;)

      • Toivottavasti et ole unohtanut minua..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Toivottavasti et ole unohtanut minua..

        No enhän mä sua voi unohtaa, olit joulun ajan tarkkailuni top10 kohteita:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No enhän mä sua voi unohtaa, olit joulun ajan tarkkailuni top10 kohteita:)

        Okei no hyvä!😊 Missähän se Tinttu luuraa..?


    • no tämmönen jäbän sorttinen iso ja ruma korsto ei sitte hevillä minnekkään häviä. on vaan ollu noita urakointi hommia runsaan puoleisesti noittein navettatöitten lisäks et aamusin ei oo pahemmin tänne kerenny kahtella.. :)

    • totuutta_kehiin

      Turkoosi kaunotar on jälleen sinkkuna joten katoamiset selittyy vaihtuneella parisuhdestatuksella. Täällä ei joudeta olla kun jätkäporukan aika kuluu omia asemia varmistellessa.

      • kerro_osoite

        Poikien mahikset nolla. Taisi palstan alfauros sekottaa pikkupimusen pään ja heitti äijänsä mäkeen.


      • urakointihommia

        Kohta lentää nyrkki kun siitä tapellaan..


      • urakointihommia kirjoitti:

        Kohta lentää nyrkki kun siitä tapellaan..

        Ai...Näyttää joillakin olevan se käsitys, että tapellaan ja se joka tappelun voittaa, niin on ottaja...Eihän tietenkään itse päähenkilöllä ole mitään sanomista tuohon vai..?


      • oletettavasti_näin
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai...Näyttää joillakin olevan se käsitys, että tapellaan ja se joka tappelun voittaa, niin on ottaja...Eihän tietenkään itse päähenkilöllä ole mitään sanomista tuohon vai..?

        Jätkät tappelee tyhmyyksissään ja tappelun kohteen vie joku sivusta seurannut.


      • nuolkaanäppejänne
        oletettavasti_näin kirjoitti:

        Jätkät tappelee tyhmyyksissään ja tappelun kohteen vie joku sivusta seurannut.

        Turkoosipimu erosi kun himoaaa niin toljanteria joten tappelut turhia.


      • EnOleJuoruilijaTäti

        Ei mutta hei!!! Siis olen kuullut tooooooooooooooodella superluotettavalta taholta, että sen tytön otsassa kasvaa punajuuri!!! Voitteko oikeasti kuvitella??? Voidaanko puhua tästä ihan koko päivä, jooko???


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai...Näyttää joillakin olevan se käsitys, että tapellaan ja se joka tappelun voittaa, niin on ottaja...Eihän tietenkään itse päähenkilöllä ole mitään sanomista tuohon vai..?

        Niin ja varsinkin, kun mulla on edelleen sama koti ja siellä mun kaksi miestä :))


      • iskijämies
        EnOleJuoruilijaTäti kirjoitti:

        Ei mutta hei!!! Siis olen kuullut tooooooooooooooodella superluotettavalta taholta, että sen tytön otsassa kasvaa punajuuri!!! Voitteko oikeasti kuvitella??? Voidaanko puhua tästä ihan koko päivä, jooko???

        Raaka vaiko keitetty?;)


      • nuoren_pimatsun_lumoissa
        nuolkaanäppejänne kirjoitti:

        Turkoosipimu erosi kun himoaaa niin toljanteria joten tappelut turhia.

        Ei se öky porho sitä mihinkään luotaan päästä.


    • Mä oon lentäny vähän siellä sun täällä. Täällä ei ole oikein enää porukalla juttu lentäny, niin oon siks vähempi täällä pyöriny. Olin mä sairaski välillä ja kaikkee muuta kakkaa... :I

      • tauko_tekee_terää

        No ei täällä kukaan jaksa jatkuvasti olla. Ripulisti sekoiluineen on varoittava esimerkki palstan liiallisesta yliannostuksesta.


      • vähemmälläki_istumisella
        tauko_tekee_terää kirjoitti:

        No ei täällä kukaan jaksa jatkuvasti olla. Ripulisti sekoiluineen on varoittava esimerkki palstan liiallisesta yliannostuksesta.

        Kumma ettei sillä ole kuolio perseessä.


      • vähemmälläki_istumisella kirjoitti:

        Kumma ettei sillä ole kuolio perseessä.

        Jos ukko olisi sukulaiseni, ottaisin siltä tietsikan pois ja käskisin hoitoon!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe