SUOMALAINEN MIES, HENKISEN VÄKIVALLAN UHRI?

987654678

Päivittäin, sieltä ja täältä, tulee tuutista kuinka
Suomalaiset naiset olisivat joutuneet kokea väkivaltaa.

Näin varmaan joissakin tapauksissa onkin, mikä on erittäin
harmmillista.

Kuitenkin Suomalainen mies jotuuu väihintään usein,
ellei useimminkin; henkisen väkivallan uhriksi.

Naiset halventavat, dissaavat milloin sukista, milloin
vatsan koosta, milloin lompakon paksuudesta, töissä
viipymisestä tahi töissä käymättömyydestä...
pubissa käymisestä nyt puhumattakaan.

Välttääkseen tämän miehet tekevät niinkuin nainen sanoo...
mutta nainen ei ole siitenkään tyytyväinen.

Tämä siis mies - nainen akselilla.

Lisäksi Suomalainen mies kokee jatkuvaa painostusta,
alistamista, ahdistamista, vedätystä, kiskomista yms.
pankkien, julkisen sektorin, valtamedian yms. taholta.

Kaikkineen... Suomalainen mies on kyllä melkoisen
henkisen painostuksen alla, tossun alla.

Ja tästäkin syystä, aina silloin tällöin, jossain;
tulee mitta täyteen.

Eli voisiko perheiden ja yhteiskunnan rauhaa,
tasapainoa edistää parantamalla Suomalaisen miehen
sielun maisemaa sisäiseen rauhaan, onneen päin?

Kenties, näin.

4

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuyhuji

      Varmaan on monessa tapauksessa näin.

      Ja oli kyse sitten henkisestä tahi fyysisestä väkivallasta,
      se on saatava loppumaan niin kouluista, työpaikoilta,
      virastojen taholta... kuin kodeistakin.

      Aaa... men.

    • Onneksi tuo koskee pientä kansanosaa, suomessa on Suomalaisia noin 3300.

      • kieljpolliisi

        Samaa ajattelin. Onko tuossa 3300:ssa Suomalaisessa myös naiset mukaan luettuna?


    • Timo3T

      Ei kai tossun alla o ku ne miehet, jotka itse haluaa siellä olla?
      Eikös se o ihan ittestä kiinni?

      Ja mikäs tolle sit olis vaihtoehto?! Valtiovallanko pitäs osallistua tohon jotenkin laatimalla joku nalkutuksenkieltolaki? :P :D

      Eikös helpompi keino ois kauhasta itteesä jalkovälistä et kummalla siinä parisuhteessa on MUNAT! Ja seuraavaks fundeeraa ihan keskenään et kukahan sen nalkuttavan akan on itellee ottanu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe