Menkat ja sauna

Saunatonttu007

Niin, olen siis 12v tyttö (kohta 13) ja mulla on tällä hetkellä menkat. Mun edelliset menkat tais olla jotain yli puolivuotta sitte ja ne oli hyvin niukat. Nää tämän hetkiset on TOSI runsaat! En oo kehannu kertoo äidille menkoista. Käytän vain sen jotain halppis siteitä joita löytyy WC kaapista ja laitan vielä sata kiekkaa vessapaperia ja kokoajan tuntuu, että ne tulee läpi :'( Ja tänään olisikin sitten sauna päivä... saunassa ei ole peflettejä ja musta tuntuu, että se sauna hukkuu siihen vereen jos meen sinne. Mitä mä teen...Apua! \(○~○)/

11

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatat olla raskaana

• No älä mene..

Olipa hankalaa

• Kerro äitilles muuten tapahtuu just tollee

• Saunatonttu007

Lähteekö se veri pois lauteista hiekkapaperilla?

• Saunatonttu007

Älä esitä mua XD

• Likka01

Kertominen ois ykd vaihtoehto.. tamppooni toine.. myös jos sen siteen kääris sillee ett imevä puoli ulospäi nii toimis samall tavall...
        käytteks koko perhee kaas vai yksittäi? Yksittäi jos käyt nii sitt joku pyyhe/talouspaperi vois käydä. Ja sitt jos huuhtelee kunnoll sitte kyll siinä hetki menee ennenku alkaa tippasta.
        Nii ja voithan aina sanoo että sulla on vähä kehno olo, ett täll kertaa skippaat saunailun.
        Kanttii muute käyttää talous paperii!! Imee helesetisti paremmin, eikä hajoa mureneiksi.

• Kerro ja osta omia siteitä/tampponeja.

• Saunatonttu007

Mutta kun joskus lorahtaa kakkakin lauteille. Pitäskö mun työntää tamppooni pyllyyn vai?

• Kuten yuggis_ jo mainitsikin...

...ÄLÄ MENE JOS ET HALUA.

• kerro_äiteelle_vaan

Kerro äitille vaan. Äiti on varmaan odottanut että puhut.

• Hei! Asia kannattaa ottaa rohkeasti puheeksi äitisi kanssa. Asia on toki sinulle täysin uusi, mutta kuukautisissa ei kuitenkaan ole mitään hävettävää tai pelättävää, ja äitisi varmasti kyllä osaa neuvoa sinua niihin liittyvissä asioissa. :) - Kalajoen rovastikunnan Saappaat Tiia ja Mari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      31
      3366
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1724
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      119
      1488
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1237
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1116
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1103
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1015
    Aihe