Maalaisliitto-Keskustaa ei olisi olemassa. Kuinka hyvin asiamme olisivatkaan?
Ajatelkaapa jos.
10
132
Vastaukset
- skkr
Ja ajattelepa jos vanhempasi olisi hoksanneet käyttää aikanaan kondomia, olisi tämäkin palsta hieman järkevämpi.
- dkkp
OikeistoSosDem kirjoitti:
Mitä se Tollukka mölyää?
Niin mitä sinä tollukka mölyät, onko lääkkeet ottamatta vai ei enää teho riitä?
dkkp kirjoitti:
Niin mitä sinä tollukka mölyät, onko lääkkeet ottamatta vai ei enää teho riitä?
En vastaa yksinkertaisille puskaruikuille.
- Hienoavaus
Suomi olisi velaton maa, rahoja ei olisi hukattu kepulaisten elättämiseen syrjäseuduilla ja maksettu turhia maataloustukien. Olisimme liki ruotsalaisten tasolla, ellei jopa yli. Lisäksi meillä ei olisi kepuloisten sisäsiittoisuutta ja käytöstavat olisi sivistyneet. Peräkammarin keputumputtajia ei myöskään olisi nykyisessä mitassa. Kuuluisimme Natoon ja uskallettaisiin elää pystyisin ja ei kepuloisten tapaan nuoltaisi ry...sän takapuolta.
- upr
Kun itse itseään kiittää, niin aina kiitoksessa pysyy.
Juuri näin. Maalaisliitto-Keskustan ja "Timon" räävitön konttaus 1956-1981 vahingoitti maata korvaamattomalla tavalla. Vuonna 1956 ratkaiseva ääni ostettiin ruplakassalla.
- zxvfdresa
Aikoinaan kekkosen urkki oli panemassa Hertta Kuusisen kanssa, no juuri kun urkilta oli mälli irtoamassa hän vetäs vehkeensä ulos ja sanoi: ei passaa sisälle laskea tulee viellä punikin pentuja. Jolloin Hertta käänsi perseensä urkille ja sanoi: no pannaan tuonne maalaisliiton puolelle.
Kekki kävi 1948 Kuusisen ja Zhdanovin kanssa keskusteluja K.A. Fagerholmin hallituksen kaatamiseksi. Hävettääkö Maalaisliitto-Keskusta yhtään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632