Törmänen on homo

TapparanMiäs

Taas Törmänen itkee. Ostais mekon itselleen. Taitaa neitiä vituttaa kun taas tulee pataan.

19

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hornimanns

      Työnnä sinä se musta makkara sinne ja kuvittele kultaasi vastaanottokeskuksessa.

    • fanitkin.rasistijuntteja

      Joko IFK:sta ajellaan seuraavassa matsissa pihalle joku noutokohde, suoraan Antin syliin?

      • Apostolientekoja

        Heh, heh - tais osua kipeään kohtaan. Kirjoitettu 0:47, ja sen jälkeen ei mitään. Kaljat loppu?


      • fanitkin.rasistijuntteja

        ^Toinen IFK-rasistijuntti koittaa trollata? Vai oletko oikeasti hiukan logiikkapuutteinen?

        Minä en tapaa kirjoitella tänne päihtyneenä. Jos itse niin teet, niin se toki vähän selittää kommenttien laatua, joskaan ei toimi minään oikeutuksena...


      • Apostolientekoja
        fanitkin.rasistijuntteja kirjoitti:

        ^Toinen IFK-rasistijuntti koittaa trollata? Vai oletko oikeasti hiukan logiikkapuutteinen?

        Minä en tapaa kirjoitella tänne päihtyneenä. Jos itse niin teet, niin se toki vähän selittää kommenttien laatua, joskaan ei toimi minään oikeutuksena...

        Kirjoitat siis tuollaisia selvin päin? Asiasi ovat huonommin kuin kuvittelinkaan.


      • fanitkin.rasistijuntteja

        Harvoilla todennäköisemmin niin huonosti kuin itselläsi...


      • Apostolientekoja
        fanitkin.rasistijuntteja kirjoitti:

        Harvoilla todennäköisemmin niin huonosti kuin itselläsi...

        Voisin ehkä muodon vuoksi suuttua jos vähääkään uskoisin että olet vastuussa kirjoituksistasi.


      • fanitkin.rasistijuntteja

        Niin varmaan. Taidat yleensäkin tunteilla lähinnä "muodon vuoksi", vai?


      • Apostolientekoja
        fanitkin.rasistijuntteja kirjoitti:

        Niin varmaan. Taidat yleensäkin tunteilla lähinnä "muodon vuoksi", vai?

        No en, mutta uuvattien kirjoitusten vuoksi ei kannata nostaa verenpainetta. Niitähän tässä maassa piisaa.


      • fanitkin.rasistijuntteja

        Ahaa. Nostit kuitenkin verenpaineesi jääkiekkoa koskevasta kirjoituksestani ja aloit sen jälkeen säntäillä henkilöni kimppuun kuin hiukan häiriintynyt uuvatti ainakin?


      • Apostolientekoja

        Loukkaannuitko sitten? Sorry, mutta kirjoita vähemmän paskaa niin säästyt sellaiselta. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tämä keskustelu ei nyt taas johda mihinkään, kuten tavallista teidänlaistenne kanssa. Mielenkiintoisempia keskusteluja kaltaistenne kanssa syntyy kun puolustelette vanhusten ryöstömurhia ja lasten raiskausta. Over and out!


      • fanitkin.rasistijuntteja

        Itsehän kirjoittelet pelkkää solvailua, et mitään jääkiekosta, jota idioottimaisesti "kommentoimasi" kirjoitukseni koski. Kannattaisi ehkä alkaa vähitellen katsella peiliin ja lopettaa se vempulointi, niin voi olla vielä jotain toivoa...


    • epätietoinenn

      Oiskohan toi Antti homo

    • RiittaOulusta

      Kaikki jääkiekkoilijat ovat etanamunaisia hinttejä, tykkäävät kytätä toisiaan suihkussa ja pukukopissa kun vaihtavat vaatteita. Ei kukaan naisista kiinnostunut heppu rupea minkään vitun kumilätkän perässä luistelemaan, naisten perässä tosimiehet luistelee.

      • Holovernström

        Idea onkin siinä että kun luistelee tarpeeksi hyvin pääsee NHL:ään ja sitten on sitä tuohta. Ja kun on tuohta, naiset luistelevat sun perässä. Ja vaikka ei pääsiskään, niin jos on edes nimi lehdessä joskus niin naiset on pelkkää vahaa.


      • Stifmeister

        Juu, tykkäävät pudotella suihkussa saippuan palaa ja vedellä vuorotellen toisiaan perärööriin, heheh eheh hehheheh!!!! Apuuva!!!


      • ideaatit

        Kyllä nämä tuohenvahaajat pilaavat sinänsä hienon urheilulajin mainetta.


      • Rocket-Richard
        Stifmeister kirjoitti:

        Juu, tykkäävät pudotella suihkussa saippuan palaa ja vedellä vuorotellen toisiaan perärööriin, heheh eheh hehheheh!!!! Apuuva!!!

        Karsiuduit siis joukkueesta jo C-junnuvaiheessa? Yritä päästä yli katkeruudestasi.


    • LabanNuoska

      Edustanet keskimääräistä tapparafania? Tuo otsikko antaa hyvän kuvan päänuppinne toiminnasta - sen suhteen kuulutte ihmiskunnan alimpaan neljännekseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe