Poliisit Helsingissä tutkii

puukolla.survaistu

37

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko tuo asemanseutu jotenkin rauhatonta, mistähän lie johtuu, olisiko maahanmuuttoviranomaisilla mitään hajua asiasta.

      • ei.asiaa.asemalle

        Eipä ole liikuttu aseman nurkilla vuosikausiin, varmaan neljä vuotta aikaa. Vaaralliseksihan tuo on muuttunut.


      • Helsinki.menetetty
        ei.asiaa.asemalle kirjoitti:

        Eipä ole liikuttu aseman nurkilla vuosikausiin, varmaan neljä vuotta aikaa. Vaaralliseksihan tuo on muuttunut.

        Pitkästä aikaa kävin Helsingissä niin luulin saapuvani johonkin Afrikan valtioon. Jokunen vaaleaihoinen seisoskeli seinänvierustoilla ettei jää mustien jalkoihin.
        Kuppiloihin ei ollut toivoakaan päästä koska "afrikkalaiset" kulutti niissä aikaansa..


      • sadfasdfsdds

        Ottakaahan lääkkeenne vai tullaanko antamaan


      • Helsinki.menetetty
        sadfasdfsdds kirjoitti:

        Ottakaahan lääkkeenne vai tullaanko antamaan

        Tule antamaan. Ainahan saaminen lääkkeen voittaa:D.
        Isokin porukka tulossa?


      • muistelen

        Eikös eräs tunnettu suomalainen totuudenpuhuja ole sanonut: Asemankulmat on toimetonta n-----iukkoa vääränään...


      • Oikeus.voitti
        muistelen kirjoitti:

        Eikös eräs tunnettu suomalainen totuudenpuhuja ole sanonut: Asemankulmat on toimetonta n-----iukkoa vääränään...

        Sai sakot valehtelusta


      • muitelen
        Oikeus.voitti kirjoitti:

        Sai sakot valehtelusta

        Sai sakot TOTUUDEN SANOMISESTA, alas on suomi vajonnut matukiimassaan.


    • VanhaHörhö

      Ainahan aseman seutu ollut vaarallinen paikka.
      60 luvulla,kun asematunneli avattiin,oli tilanne,ettei illalla normaalit ihmiset uskaltaneet mennä edes ostoksille.No valvontakamerat paransi tämän ongelman.
      Ja alkokin piti siitää muualle tunnelista,kun hörhöt parveili päiväs aikaan alkon läheisyydessä.

    • taas.tätä

      Eipä yllätä tämäkään.
      Vasta alkusoittoa tulevalle....
      Risikko ja hallitus varmaan ovat yllättyneitä tästäkin.

    • huvituttaa.taas

      Poliisin niukkasanainen tiedotus osoittaa, että eivät halua syyllistyä vihapuheeseen.

    • SteissinOhikulkijatar

      Nykylukumediataitoa tarvitaan siis lue rivien välistä!

    • Meillä_on_unelma

      Ihanaa värinää!

    • olis.korkea.aika

      Helsingin poliisin kannattaisi mennä ottamaan mallia sivistysmaista, miten päärautatieasemat pidetään siistinä roskista.

    • stubbelo

      Steissillä näkyy poliisiautoja, mutta jeparit luimistelvat autojensa sisällä.
      Asemalla tapahtukoot, mitä tapahtuu.
      Tylsä impivaaralaiskulttuurimme rikastukoot -päivän motto.

      • Se_on_aika_paha

        mennä pääministerin maahankutsumia kunniakansalaisia ja niiden tekoja moittimaan siitä saattaa olla seurauksena uran jatkuminen kortistossa.


    • eiyllättäisi

      Liittyykö tekoon etnistä värinää?

      • ullatus.on

        Mitä luulisit. Onko asemalla enää Suomalaisia?


      • Piri_Jimi

        Onko Jimin kavereista kyse...?


    • homojenunelmaa

      Iltapaskassa ei kommentointiosiota. Hmmmm.....hmmmmm...... kertonee paljon puukottajasta.

      Jos olisi kantasuomalainen isänmaalainen, pallinaama ja kelaperse tekisivät meillä on unelma -duon ja iltapaskalehtien homotoimittajat kirkuisivat palstoilla viikon.

    • 354uj634

      Miksi suvakki haluaa tuhota oman maansa.

      • hitaasti.m.v

        joku perverssi itsetuhovietti siinä on


      • Daddyissuesanybody

        Koska isi sanoi vetelykselle ilkeästi, ja isi on valkoinen mies, joten koko suvakin loppuelämä on siis valkoista miestä vastaan taistelua.


      • Tyhmä.on

        Koska se on helvetin tyhmä


    • Puollustajat_puukottelee

      Odinien katupartiolaisilla tullut riitaa huumeiden omistussuhteista.

    • rikastajat-ryöstää

      älkää peljätkö. kääntäkää molemmat posket. kulttuuri rikastuu.

    • AinutTotuudellinenMedia

      Kohta suvakkeja vituttaa kun MV julkaisee taas syylliset...

      • Henki.pois

        Eikö todenpuhujaa ole jo nitistetty?


    • mikävuosikymmen

      Milloinka tuo asemanseutu on ollut turvallinen?

      • jk45lk

        ennen matuinvaasiota


      • PerseSOSIALISTI

        ja kaikki paska kaatuu Juha Sipilän niskaan!


      • p.öpi
        PerseSOSIALISTI kirjoitti:

        ja kaikki paska kaatuu Juha Sipilän niskaan!

        Pipiän kutsuhuuto pyörii aljazeeran kanavilla.


    • asylume
      • kj45ar

        monikulttuurisuuden kehto


      • lghlghöd

        Monikanaiset kotkottavat innosta heltta punaisena.


    • yksi.kansalainen

      Nettipoliisit voisi jalkauttaa asemalle kyselemään papereita ja oleskelulupia, siitä olisi suurempi hyöty.

      • et.ole.tosissasi

        Eihän Suomessa saa kysyä papereita kuin alle 30 vuotiaan näköiseltä kaljatölkin ostajalta marketin kassalla. Huvittavinta on, että itsepalvelukassakin pyytää kutsumaan myyjän paikalle, jos luet kaljatölkin viivakoodin. Näin se Suomi pysyy siistinä ja rikoksista vapaana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe