Minulla on syöpä. Haluaisin lopetuspiikin.
Semmosen kuin nukutustippa. Että vintti
pimenee kertalaakista.
Eutanasia on ihan hyvä
9
134
Vastaukset
Eikös Suomessa ole aloitus Eutanasian lakialoituksesta . Jos olen oikein huomannut .
Itse olen Eutanasian kannalla . Vaikka olen jo 83v ,ja terve .
Mutta itsemääräämisoikeus on munulla Hoito testamentismuodossa ,kunhan se tarvittaessa löytyisi . Ja siinämielessä olen asioita ajatellut , että mihinkään koneeseen minua ei saa laittaa ja elvytyskin on kielletty -- Jos sydän pysähtyy --kuolema olisi näin luonnollinen .Eikös Suomessa ole aloitus Eutanasian lakialoituksesta . Jos olen oikein huomannut .
Itse olen Eutanasian kannalla . Vaikka olen jo 83v ,ja terve .
Mutta itsemääräämisoikeus on munulla Hoito testamentismuodossa ,kunhan se tarvittaessa löytyisi . Ja siinämielessä olen asioita ajatellut , että mihinkään koneeseen minua ei saa laittaa ja elvytyskin on kielletty -- Jos sydän pysähtyy --kuolema olisi näin luonnollinen .Mutta nyt olen kahdenvaiheilla kuinka toimin sen Hoitotestamentinkin suhteen . Kerran Terveyskeskuksessa" täälä Ruotsissa " Näytin sitä ja heillä ei ollut minkäänlaista neuvoa kuinka se tuli huomioon jos elvytys olisi kielletty . Itsemääräämis oikeutta kai täytyy toteuttaa mielestänikin heti .
Mutta onko minun laitettava lappukaulaan --tai teettää Ranneke jossa on tämä tieto.
- Paljon on tämäkin vielä vajaa -- kun ei aina ole yksin asujalla edes ihmistä joka näyttäis tämän Paperin joka on kahden todistajan allekirjoittama -- ja tehty niinkun sen on lakitoimin oikeaksi todettu .Mutta nyt olen kahdenvaiheilla kuinka toimin sen Hoitotestamentinkin suhteen . Kerran Terveyskeskuksessa" täälä Ruotsissa " Näytin sitä ja heillä ei ollut minkäänlaista neuvoa kuinka se tuli huomioon jos elvytys olisi kielletty . Itsemääräämis oikeutta kai täytyy toteuttaa mielestänikin heti .
Mutta onko minun laitettava lappukaulaan --tai teettää Ranneke jossa on tämä tieto.
- Paljon on tämäkin vielä vajaa -- kun ei aina ole yksin asujalla edes ihmistä joka näyttäis tämän Paperin joka on kahden todistajan allekirjoittama -- ja tehty niinkun sen on lakitoimin oikeaksi todettu .En kutsuisi etanasiaa hyväksi asiaksi koska sitä joudutaan käyttämään nyky-yhteiskunnassa, pitkittyneen hoidon korvaajana.
Jos ihminen elää vanhaksi ja tulee vamman tms. seurauksena liikuntakyvyttömäksi vuosiksi tai jopa vuosikymmeniksi. on ratkaisu asiaan saatava. Kivuliaan ja vaikean elon loputon jatkaminnen ylikalliilla, 7000e/kk hinnalla, verorahoillamme, on suorastaan järjenvastaista.
Nyt ne tappaa kaikki, ajatus on turhasta. Oma halu ja päätös tulee vaatimuksena lakiin.- reppuriika
Eine sinä voit ja oletan että olet jo kieltäytynytkin kaikesta parantavasta hoidosta. Ei ole oikein tietoisesti lopettaa ihmiselämää, mutta hoitoista voi kieltäytyä jos sairastuu.
Ei sinun päiväsi enää pitkään kestä ja voit vaatia tehokkaan kipulääkityksen.
Voimia ja Jumalan siunausta sinulle ja voimia kaikkina elinpäivinäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561428
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611340Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle651178Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu250941- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870