Kotona on huono sisäilma, mahdollisesti hometta, eikä saada remonttia ennen kuin aikaisintaan ensi kesän lopulla. On päätetty kokeilla otsonaattoria (tilata oma). En kaipaa keskustelua onko otsonointi järkevää vai ei, vaan kokemuksia otsonaattorin käytöstä.
Kauanko teillä on otsonaattori ollut päällä ja kauanko olette odottaneet ennen asuntoon menoa? Meillä kyseessä 100 neliön talo. Ajateltiin ajastaa laite toimimaan yhden vuorokauden ajan, mutta olemme itse poissa kaksi vuorokautta. Onko ok että tuuletusta ei tehdä heti kun laite on sammunut vaan vasta n. vuorokauden kuluttua? Kauanko siinä tapauksessa tarvitsisi tuulettaa ennen kuin on turvallista ruveta taas asumaan talossa? Talo ei ole erityisen tiivis joten oletan että otsoni kyllä pääsee haihtumaan sieltä vaikkei ikkunoita olla heti avaamassa.
Entä miten pitkäikäisiä laitteita otsonaattorit yleensä on? Laitteella olisi jatkossa käyttöä muuallakin, mutta onko siinä siis jokin raja, montako kertaa tai montako tuntia yhdellä laitteella pystyy otsonoimaan?
Otsonoinnista pari kysymystä
uunopää
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721